Anlaşma yaptıklarını ben pek sanmıyorum , eskiden oyunların boyutu mb cinsindendi ve çok fazla alan kaplamıyorlardı , güvenlik önlemleri bir hayli düşüktü yani o zamanlar şimdi ki gibi server-client based protection yapıları yoktu varsa bile genelde ticari yazılımlarda vardı oyunlarda bu teknoloji 2010'lu yıllara yakın tarihlerde geldi. Oyunların boyutu arttıkça kırılma süreside uzamaktadır çünkü yeni teknoloji ve alt yapılar yeni yeni güvenlik prosedürleri getirir.Oyunları kırmak hem biraz daha zorlaştı hem de kırılan oyunlar bilerek yayınlanmıyor. Kıran gruplar oyun sahipleriyle şu tarihe kadar anlaşma yapıyorlar tahminim.
Anlaşma olayları hala var bence.Anlaşma yaptıklarını ben pek sanmıyorum , eskiden oyunların boyutu mb cinsindendi ve çok fazla alan kaplamıyorlardı , güvenlik önlemleri bir hayli düşüktü yani o zamanlar şimdi ki gibi server-client based protection yapıları yoktu varsa bile genelde ticari yazılımlarda vardı oyunlarda bu teknoloji 2010'lu yıllara yakın tarihlerde geldi. Oyunların boyutu arttıkça kırılma süreside uzamaktadır çünkü yeni teknoloji ve alt yapılar yeni yeni güvenlik prosedürleri getirir.
Pek sanmam , bunun sebebini şöyle açıklayabilirim cracklenmesin diye bir çok güncelleme ve bir çok yama getirilmekte oyunlara bu kadar yama getirilme sebebi zaten kırılma süresini uzatmak yani piyasada insanların çoğu ilk siparişlerde alsın oyunu mantığıdır zaten oyun firiması için oyunun çıktığı ilk 6 aylık dilim önemlidir sonrası pekte umurlarında olmaz güzel para kazanırlarsa yeni oyun yapma planlarına 6 ay içerisinde başlarlar. Çoğu client-server based protection sistemine oyunda bunu anlayacak sistemler olduğunda IP adress bannlamasına kadar gidiyor iş.Anlaşma olayları hala var bence.
Kopya koruma yoktu oyunda zaten.Cyberpunk'ın cracki 5 gün önceden çıkmıştı daha oyun çıkmadan.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.