NVIDIA, DLSS 3.5 sürümünü tanıttı

DLSS 3.5 bütün RTX kartlara geliyor arkadaşlar. En azından NVIDIA'nın kendi görseli böyle.
 

Dosya Ekleri

  • dlss3,5.png
    dlss3,5.png
    717,3 KB · Görüntüleme: 183
Teknoloji iyi güzel de kaç tane oyunda olacak bu ne kadar performansa etki edecek bunlar da önemli sanki herkesin elinde RTX 4090 var 3060 Ti olan bir adam ne kadar etki alacak bunlarda önemli DLSS 3.5 3000 serisine gelmesi 4000 serisindeki performansı vermeyecek
 
Son düzenleme:
Eğer bütün RTX kartlara gelirse DLSS3 AMD FSR3 ile sadece rekabet edemez ya fiyatlarda indirim yapacak ya da başka bir teknoloji koymak zorunda. Ha kolay yoldan oyunlara sponsor olup kendisinden de soğutabilir.
 
Eğer bütün RTX kartlara gelirse DLSS3 AMD FSR3 ile sadece rekabet edemez ya fiyatlarda indirim yapacak ya da başka bir teknoloji koymak zorunda. Ha kolay yoldan oyunlara sponsor olup kendisinden de soğutabilir.

DLSS 3 diğer kartlaras gelemsi iyi ama 4000 serisi kadar etki yapmayacak AMD daha kare oluşturmayı sunmadı
 
Teknoloji iyi güzel de kaç tane oyunda olacak bu ne kadar performansa etki edecek bunlar da önemli sanki herkesin elinde RTX 4090 var 3060 Ti olan bir adam ne kadar etki alacak bunlarda önemli DLSS 3.5 3000 serisine gelmesi 4000 serisindeki performansı vermeyecek.

Ne alakası var, söylediğin baştan aşağı yanlış. DLSS 3.5'in önceki sürümlerden en büyük farkı Ray Reconstruction olacak. Bu da tüm RTX serisi kartları kapsayan bir olay.
 
Ne alakası var, söylediğin baştan aşağı yanlış. DLSS 3.5'in önceki sürümlerden en büyük farkı Ray Reconstruction olacak. Bu da tüm RTX serisi kartları kapsayan bir olay.

Tamam gelecek ama kare oluşturma olayı yok DLSS 3'ün gelmesi belki 20 30 FPS kazandırır karta göre RTX 3000 serisine gidip de 4000 serisi gibi 2 kat FPS vermez onu demeye çalışıyorum
 
Tamam gelecek ama kare oluşturma olayı yok DLSS 3'ün gelmesi belki 20 30 FPS kazandırır karta göre

Kare oluşturma ile DLSS'in bir ilgili yok ikisi farklı teknolojiler. DLSS 2.0 + Frame Generation DLSS 3.0 diye kısaltıldığı için öyle algılanıyor.

RT, DLSS, FG bunların üçü de birbirinden bağımsız. RT ve Tensör çekirdekleri nasıl GTX serisinde yoksa özelleştirilmiş optik akış hızlandırıcılar da RTX 4000 serisinden öncekilerde yok.
 
Kare oluşturma ile DLSS'in bir ilgili yok ikisi farklı teknolojiler. DLSS 2.0 + Frame Generation DLSS 3.0 diye kısaltıldığı için öyle algılanıyor.

RT, DLSS, FG bunların üçü de birbirinden bağımsız. RT ve Tensör çekirdekleri nasıl GTX serisinde yoksa özelleştirilmiş optik akış hızlandırıcılar da RTX 4000 serisinden öncekilerde yok.

2 firmaya da gelsin böyle şeyler biri yiyip biri bakmasın yakında FSR 3.0 çıkacak büyük. İhtimale inşallah 2 teknolojiden iyi değerler sağlar oyuncular için yok AMD ne oldu yok NVIDIA ne oldu demeye gerek yok her 2 firmanın da kendine özgü kullanıcı var
 

Geri
Yukarı