encopanco

Hectopat
Katılım
3 Mayıs 2017
Mesajlar
26
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
  • GPU: MSI Gaming X RX 580 8 GB OC'suz
  • CPU: Ryzen 5 1600
  • OS: W10 64 Bit Performance Edition
  • Driver: 17.6.2 Crimson(En günceli)
  • Ekran: ASUS VG248QE 144Hz 1080P Dual Link DVI
  • MOBO: MSI B350 Tomahawk
  • PSU: FSP HD600 Hydro 600W 80+
  • RAM: Corsair Vengeance 16 GB DDR4-2400MHz
Evet başlıkta da bahsettiğim gibi oynadığım her oyunda(GTA 5, CS:GO, Witcher3, Doom, Dishonored2, Metro Redux, BioShock Infinite, Fallout4, Prey, KF2, RotTR) en yüksek anti aliasing ayarlarını kullansam dahi(8XMSAA, SSAA2X, 8XTXAA, TAA) köşelerde tırtıklar var ve hareket ettiğim zaman etraftaki gölge ve texturelarda flicker(objelerin yerinden oynaması) denilen nalet meydana geliyor. İnternetten videolu karşılaştırma yapıyorum başka 1080P oynayanlar da öyle bir sorun göremiyorum videolarda bile görüntü kalitesi düşmesine rağmen insanlarda öyle bir sorun yok. Gayet pürüzsüz kenarlar ve objeler harket ettikleri zaman oynamıyor(özellikle gölgeler)
GTA 5'te aynen bu videodaki sorun var:

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

GTA 5'te ve geriye kalan bütün oyunlarda bu sorun var:

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

(Pencerenin altına dikkat edin.)

Deneyip sonuca varamadığım;

ReShade, SMAA injector kullandım.
HDMI, Display Port ile monitörü kullandım.(Aynı zamanda fraps gibi programlarla kayıt aldığımda sorun videolarda da vardı yani monitörün bir sıkıntısı olmadığına eminim desktopta falan böyle sorunlar yok.)
BIOS güncelledim.
VSR kullanıp çözünürlüğü 4K yaptım yine aynı sorunlar devam etti çok şaşırtıcı.
AMD Softwareden MSAA 8X yaptım.
Bütün driverları DDU ile silip güvenli modda yeniden kurdum.

Biraz yardım çok iyi olur sağ olun.
 
Bu olay gerçek hayattada da karşıma çıkmaya başladı, araç sürerken 100 200 metre ilerideki yaya geçitleri yoldaki çizgilere bakınca hareketli olduğunu fark ettim. Ya kafayı yedik ya da bizim bu simülasyonda bir sıkıntı var.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu olay gerçek hayattada da karşıma çıkmaya başladı, araç sürerken 100 200 metre ilerideki yaya geçitleri yoldaki çizgilere bakınca hareketli olduğunu fark ettim. Ya kafayı yedik ya da bizim bu simülasyonda bir sıkıntı var.
Ben zamanında çamaşır sepetinin desenlerinin titrediği fotoğrafını çekip buraya yükledim. Benimle dalga geçtiler. Hocam sorunu görmeyen bilmeyen psikolojik deyip geçiyor. Ben seni çok iyi anlıyorum.
 
Ben zamanında çamaşır sepetinin desenlerinin titrediği fotoğrafını çekip buraya yükledim. Benimle dalga geçtiler. Hocam sorunu görmeyen bilmeyen psikolojik deyip geçiyor. Ben seni çok iyi anlıyorum.

Aynen ETS 2'de bazılarında yok o sıkıntı bende var. Dalgalanma var mesela hareket ediyor sanki başka YouTube bakıyorum adamlarda yok bende var Ultra bile.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu problemden yaklaşık 3 aydır ben de muzdaribim. Konu açtım ama nafile. Ortada ısrarla bir problem olmadığını söyleyenler var. Açtığım konuya göz atabilirler. Özellikle RDR2 videosunu izlesinler daha net nasıl gösterilir bilmiyorum.

 
Son düzenleyen: Moderatör:
Çoğu oyunda hatta masaüstünde bile böyle. Bioshock full ayarda. COD AA ayarı Filmic SMAA 2x. Çözünürlük NFS hariç 2K sadece onda 1080P. Tırtıklar ortada.
 

Dosya Ekleri

  • Screenshot (39)-min.png
    Screenshot (39)-min.png
    2,3 MB · Görüntüleme: 77
  • Screenshot (48)-min.png
    Screenshot (48)-min.png
    2,6 MB · Görüntüleme: 76
  • Screenshot (60).png
    Screenshot (60).png
    359 KB · Görüntüleme: 73
  • Ekran Görüntüsü (4)-min.png
    Ekran Görüntüsü (4)-min.png
    1,1 MB · Görüntüleme: 82

Geri
Yukarı