Oyunlarda neden döngü kullanılır?

350070

Megapat
İlk 5 Haneli Mesajınız!
Katılım
6 Aralık 2017
Mesajlar
10.572
Makaleler
4
Çözümler
40
Arkadaşlar sizi bugün bayağı bir rahatsız ettim. Hakkınız helal edin.

Oyunlarda neden thread ile ilgili döngüler kullanılır?

Örnek kod;
Java:
public class Game extends Canvas implements Runnable {

    public static int width = 300;
    public static int height = width / 16 * 9;
    public static int scale = 3;
    private JFrame frame;
    public Game(){
        Dimension size = new Dimension(width*scale,height*scale);
        setPreferredSize(size);
        frame = new JFrame("Game");
    
    }

    private Thread thread;
    private boolean running = false;

    public synchronized void start() {
        running = true;
        thread = new Thread(this, "Display");
        thread.start();
    }

    public synchronized void stop() {
        running = false;
        try {
            thread.join();
        } catch (InterruptedException e) {
            e.printStackTrace();
        }
    }

    @Override
    public void run() {
        while (running) {
            System.out.println("çalışıyor");

        }
    }

    public static void main(String[] args) {
        Game game = new Game();
        game.frame.setResizable(false);
        game.frame.add(game);
        game.frame.pack();
        game.frame.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
        game.frame.setLocationRelativeTo(null);
        game.frame.setVisible(true);
        game.start();
    
    
    }

 

}

Daha önceden PyGame ile kursa çalışırken böyle döngü oluşturuyordum. Ne olduğundan bile haberim yok.
Ben bir tane oyun yaptım Java diliyle ama böyle bir thread olan döngü kullanmadım. Böyle yapıya "game loop" deniliyormuş.

super anahtarı ile Graphics g parametreli metotlarda çizimleri sil, oluştur mantığıyla bir yapı oluşturuyordum. Bunun gibi bir özelliği mi var acaba?

@Iskenderun, @Berkay Davas, @bitwise.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Geri
Yukarı