Riot Games Anketi

Riot Games'ten şikayetçi misiniz?

  • Evet

  • Hayır

  • Oynamıyorum


Sonuçları sadece ankete oy verdiğinizde görebilirsiniz.

CharmMe Ahri

Kilopat
Katılım
23 Nisan 2015
Mesajlar
3.776
Makaleler
10
Çözümler
3
Yer
İstanbul
Ben arada sıkılınca eğlenmek için oynuyorum ve Riot'tan şikayetçi değilim açıkçası. Flame yapanları susturup oyun sonu raporluyorum. Bundan birkaç yıl önce sezon 3 civarları pek çalışmıyordu bu raporlama sistemi ama şimdi baya düzeltmişler. 2013'te veya 2012'de başlamıştım sanırım oyuna ve o zamandan bu zamana epey yol kat etti Riot Games. Ben kendilerini tebrik ediyorum açıkçası.
 

Baugette

Hectopat
Katılım
13 Mayıs 2017
Mesajlar
2.118
Makaleler
1
Çözümler
14
6 senedir oynuyorum. Raporlama sistemi kelimenin tek anlamıyla kanser. Sadece küfür eden kullanıcılar banlanıyor. Bilerek besleme ve diğerlerinden hiç ceza alan görmedim.
 
Katılım
30 Kasım 2015
Mesajlar
1.859
Makaleler
2
Ben oyuncu kitlesinin bilgilenmek istememesine yakınıyorum. Adamlar bakteri gibi şu OP bu OP diye kuralları açıklayan video paylaşıyor nasıl daha çok verim alınır onu bile detaylıca anlatıyor, ama dinleyen yok...
 

medmaster

Hectopat
Katılım
30 Ağustos 2017
Mesajlar
42
Çözümler
1
Bilet atarak destek sağlama konusunda alanlarının en iyisi olduğunu söyleyebilirim. Fakat oyun içerisinde LeaveBuster adında geliştirdikleri sistem çöp. Adam hile de olsa, ana avrat da sövse , sürekli feedlese de eğer sürekli raporlanmıyorsa işlem görmüyor. Ne acı değil mi? Bu konuda çok şikayetçiyim. Ayrıca eşleştirme konusunda çok fazla eksiklik ve haksızlıklar var.

Misal vermem gerekirse
Geçen gün oyuna girdim. Dereceli maç atacağım. Seçimleri falan yaptık oyuna geçiyoruz lols.gg den baktım kim var kim yok diye 2 tane serilerde plat adam atmış 1 tane gold 1 bir tane de gold 3 diğerini hatırlamıyorum. Bana verdiği adamlar silver 3 , silver 1 seriler gold 3 falan. Şimdi baktığımızda plat serilerinde olan adam askerden yeni gelmiş adam gibi oynarken bizim takımımıza gelen adam full feedliyor. Raporlayınca da işlem görmüyor. Olan bizim lplere ve yükselme gayretimize oluyor.

Elo hell yok diyen cahil insanlara her türlü olduğunu kanıtlarım. Elo hell denen bir illet var. Daha çok yazmak isterdim ama muhtemelen bunu bile okumayacak veya okumaya üşeneceksiniz.
 

JiJi

Hectopat
Katılım
22 Mart 2018
Mesajlar
805
Çözümler
2
oyun zevk için oynanır lafını desteklemek için LOL yapmışlar, çürütmek için TR Serverini kurmuşlar. Diyeceklerim bu kadar.
Bunu sevdim :D Kesinlikle katılıyorum. Sadece aram ve eğlence modlarını oynuyorum o yüzden :D
Zaten Riot Games in başka oyunu var mı bilmiyorum. Varsa da ben hiç görmedim. Tek oyunları LOL olduğğu için farklı bakış açısı ile yaklaşıyorlar. Oyuna gelen güncellemeler reworkleri ilk başta sevmesemde. Sonradan düşününce oyunu çok güzel güncel tutuyorlar. Hep bir şeyler öğrenmek zorunda kalıyorsun. Sadece yeni çıkan veya yeni rework görmüş şampiyonların aşırı broken olmasından şikayetçiyim. :D Saçma sapan güçlüler. Dota 2 yi sevmeme sebebim de oydu.
Riot games in yapması gereken çok şey var daha. Ancak onlar sadece dereceliye ve turnuvalara yönelik geliştirmeler veya müdahaleler yapıyorlar. Bence tek eksik yanları bu. Normal oynayanlar için de geliştirmeler yapılmalı.
Arkadaşlar benim hesabım yakın zamanda çalınmıştı. Geri almak isterken benden başka biri daha doğrulamaya çalışmış ve hesabım süresiz olarak kapatılmıştı. Yaklaşık 600 TL yatırmıştım hesaba. Altın 2 kümesindeydi. Neyse şu an için konu bu değil siz Riot Games'ten şikayetçi misiniz bunu merak ediyorum. Örneğin destek platformu veya oyun için şeyler.
Senin konunda da kesinlikle peşini bırakma. Sürekli ticket at. Onları da anlamak gerek. TR server indekiler oyunda klavyem bozuldu maçı ondan kaybettim. Küme düşürmemi geri alın gibi saçma sapan sebeplerle o kadar yoğunlaştırıyorlar ki o ekibi bunu gibi gerçek problemler ile yeteri kadar ilgilenilemiyor. Oyunu bırakacaksan bile hesabını kurtar öyle bırak bence :D
 
Son düzenleme:

justreo

Decapat
Katılım
15 Haziran 2018
Mesajlar
388
Bunu sevdim :D Kesinlikle katılıyorum. Sadece aram ve eğlence modlarını oynuyorum o yüzden :D
Zaten Riot Games in başka oyunu var mı bilmiyorum. Varsa da ben hiç görmedim. Tek oyunları LOL olduğğu için farklı bakış açısı ile yaklaşıyorlar. Oyuna gelen güncellemeler reworkleri ilk başta sevmesemde. Sonradan düşününce oyunu çok güzel güncel tutuyorlar. Hep bir şeyler öğrenmek zorunda kalıyorsun. Sadece yeni çıkan veya yeni rework görmüş şampiyonların aşırı broken olmasından şikayetçiyim. :D Saçma sapan güçlüler. Dota 2 yi sevmeme sebebim de oydu.
Riot games in yapması gereken çok şey var daha. Ancak onlar sadece dereceliye ve turnuvalara yönelik geliştirmeler veya müdahaleler yapıyorlar. Bence tek eksik yanları bu. Normal oynayanlar için de geliştirmeler yapılmalı.

Senin konunda da kesinlikle peşini bırakma. Sürekli ticket at. Onları da anlamak gerek. TR server indekiler oyunda klavyem bozuldu maçı ondan kaybettim. Küme düşürmemi geri alın gibi saçma sapan sebeplerle o kadar yoğunlaştırıyorlar ki o ekibi bunu gibi gerçek problemler ile yeteri kadar ilgilenilemiyor. Oyunu bırakacaksan bile hesabını kurtar öyle bırak bence :D
4 yıllık tecrübeme dayanarak Riot Games hakkında bazı analizler :
Yeni bir hero çıkartılmışsa, skin satışını arttırmak için onu güçlü olarak çıkartırlar.
Ben bırakmadan öncede görevler vardı, tüm gün görev yapsan bile 10 liralık skin zor elde ediyordun. Bir şeyler vardı birleştiriyordun falan. Yani demek istiyorlar ki, siz oyuna para vermemekte ısrarcı olursanız, bizde görevler veririz sizi oyuna bağlarız.
"Meta dedikleri şeyi asla beceremediler. Birkaç heroyu güçlendireyim derken, onlarcası güçsüzleşiyordu. Bir güncelleme, bir laneyi çürütebilir mi ya? En fazla 1-2 heroyu etkilemeli. Ctsi olanları. Bir ara top lane adc alınıyordu, adcye tank alınıyordu falan.
Bunlar farklılık değil, düzenbazlık.
 

Ashen One

Centipat
Katılım
16 Mart 2021
Mesajlar
565
Çözümler
5
Yer
Buralarda bir yerlerde
Bu arada bence peşini bırakma, sürekli ticket at, rahatsız et. O zaman dinliyorlar birazcık :)
Spam olarak ticket atmaya devam ettiğin zaman, ticket sisteminden de ban yiyorsun.
Öyle "bana cevap vereceksiniz, yoksa durmadan ticket atarım" diye bir şey düşünmeyin. 2 en fazla 3. spam tickettan sonra attığınız her ticket otomatik olarak kapatılır.
 

Tremonster

Kilopat
Katılım
14 Nisan 2015
Mesajlar
2.901
Makaleler
1
Çözümler
10
Yer
KNOWHERE
Spam olarak ticket atmaya devam ettiğin zaman, ticket sisteminden de ban yiyorsun.
Öyle "bana cevap vereceksiniz, yoksa durmadan ticket atarım" diye bir şey düşünmeyin. 2 en fazla 3. spam tickettan sonra attığınız her ticket otomatik olarak kapatılır.
Sürekli dediğim spam değil zaten. Birine cevap gelip ticket kapatılır, 3 hafta - 1 ay sonra yeniden ticket atarsın. Dediğim o.
 

Yeni konular

Yukarı