NVIDIA'nın ve para verdiği ki bu neredeyse tüm içerik üreticileri demek oluyor aşırı övdüğü bir teknoloji fakat Spider-Man'de ki kullanımını görünce baya alay edilmesi gereken bir teknoloji olduğunu düşünmeye başladım. Spider-Man'e bakarsanız eğer sanki GTA 5 grafik modu gibi yağmur yağınca yerler parlıyor, mermer vb. zeminlere abartılı yansımalar ekliyor. Mesela Cyberpunk'a bakıyorum orada da gerçekten 30-40 FPS'ye değecek bir şey göremiyorum. Enis Kirazoğlu bir videosunda "Tek kişinin geliştirdiği bu oyunda RT sayesinde oyundaki bazı detaylara uğraşmaya gerek kalmamış." demiş. Bu demek oluyor ki firmalar oyun yaparken detaydan kaçınacak ve eski oyunların bile sahip olduğu bazı şeylerden feragat edecek. Sırf adam daha az uğraştı diye bize ekstra ekran kartı masrafı çıkacak demek oluyor bu. Açıkçası ben grafik modlarıyla aynı gözüken veya oyun yapımcılarının yapmaya üşendiği detayları ekleyen bir teknoloji olmanın ötesine geçemezse RTX 3090Tİ sahibi olsam bile kullanmam gibi duruyor. Ha DLSS teknolojini destekliyorum orası ayrı. Umarım DLSS ve FSR teknolojisi iyi şekilde gelişmeye devam eder. Ekran kartlarının ömrünü uzatan hatta yer yer orijinal çözünürlükten iyi görsellik sunup FPS arttıran bu teknolojileri seviyorum. FSR dün 2.1 sürümü ile iyice DLSS'e yaklaşmaya başladı.