Sağlıklı Kilo Alma

Alp Çiçek

Kilopat
Katılım
8 Ocak 2017
Mesajlar
2.107
Makaleler
3
Çözümler
2
O zaman ilk önce rehber öğretmeninle konuşmalısın. Kendine bir plan hazırla ve 1-2 hafta dene. Olmazsa düzeltmeleri yap ve gerekli aktivitelere zaman ayır. Bu kadar :)
 

scout22

Kilopat
Katılım
19 Temmuz 2015
Mesajlar
1.201
Yer
İstanbul
Bu sene ve önündeki sene senin için çok kritik, önünde üniversite sınavı var. Derslerini hiçbir sebep için aksatma, üniversiteye girdiğin zaman istediğin kadar kilo alırsın.
 

BilgisayarKurdu

Technopat
Sosyal Tayfı
Katılım
27 Ocak 2012
Mesajlar
14.174
Makaleler
32
Çözümler
40
Yer
İstanbul/Üsküdar
Kardiyo egzersizler yalnızca iştahını açması maksadıyla, kısa süreli yapılması gereken şeyler. Aksi taktirde yarardan çok zarara sebep olur. Kısa tut, ısınma amaçlı yap.

Kesinlikle ama kesinlikle beslenmen ile alakalı bir durum. Beslenmen düzgün olmadığı müddetçe yapacağın hiçbir spor sana kalıcı kilo kazandırmayacaktır. Spor yapması, ağırlık kaldırması veya salona kadar gitmesi zor gelmiyor ancak yemek yemesi çok zor geliyor insana.

Ben de senin kadar olmasa da zayıf bir insanım, yemek yemek cidden zor iş :) Beslenmen düzene girmeden bu iş olmayacak ben sana söyleyeyim, çok defa denedim oradan biliyorum.
 

xLykia

Hectopat
Katılım
25 Aralık 2016
Mesajlar
506
Çözümler
3
Haklısın hocam olabilir ama dershane falan filan zorlanıyorum. Yapacak bi şey kalmıyor insana. Kendime bile zar zor vakit bulabiliyorum.
Pazartesi'den çarşamba gününe kadar, Sabah 5:30'da kalk, 6'da servise bin. 7'de iş başı, akşam 6'da evde ol. Yarım saat dinlen, yiyeceğin yemeği hazırla, saat oldu mu 7? Spora git, 1.5 saat antrenman sürsün oldu mu 9? Yarım saat de yol oldu mu saatin 10? Tekrar yarım saat 45 dakika yüklü yemek ye, oldu mu 11? Bak günlük rutinim bu işte ki, Sana test çözmeye vakit bile kalıyor! Hiçbir şey için bahane uydurma!
Yemeğini düzene sok, her şey güzel olacak. Mide rahatsızlığımdan hastaneye düştüm, ki spor ile vücudum oturmaya 60 kilolara çıkmıştım. Çok çaba sarf ederek hemde, 1 haftada 12 kilo verdim. 50.3 KG'i gördüm tartıda. Hastaneden çıktıktan sonra tam 2 ay süreçte bugün 63 KG'yum. vücudum da gayet fit.
 

Yeni konular

Yukarı