Steam'de yayımlamak üzere bir oyun kodlamaya başladım!

Daha bunları düşünmek için erken hocam. Onu herkesin fikrini alarak ve derinlemesine düşünerek kararlaştıracağım. Şimdilik bunları düşünecek zamanım yok ne yazık ki.

Steam sayfasını hikaye bittiğinde açmayı düşünüyor musunuz bazı oyunlar öyle yapıyor satın al yerinde çıkış tarihi yazıyor.
 
Steam sayfasını hikaye bittiğinde açmayı düşünüyor musunuz bazı oyunlar öyle yapıyor satın al yerinde çıkış tarihi yazıyor.
Evet hikaye bittiğinde ve birkaç level dizaynı yaptığımda sayfasını açacağım ve dediğiniz gibi çıkış tarihini koyacağım.
 
24 TL olan oyunu crackliyorlar, 10 lira olan oyunu cracklemişler.

Yukarıda dediğim tam anlaşılmamış, sen gidip 10.000 TL kazanacağın oyuna 20.000 TL masraf yapıp crack koruması entegre edersen zarar edersin. Bırak 10.000 değil 6-7 bin lira kazan crackliyen cracklesin anlamında dedim. Ama bu arkadaşın oyunu için bir AAA oyun kadar crack kovalayan çıkmayacak, Steam'de görünlerin çoğu beğenirse alacak, çoğu kişi 10 lira buna veremen gidip 1 saat cracklenmiş mi araştırayım demeden alacak, ama 500-600 liralık oyunu gören buna bu parayı veremem deyip crack arıyor.

Not: Crack koruması için ayrı para ödenmiyor fakat bunun için harcanan zaman şu bu oyunun gecikmesi derken bunlar bir maliyet oluşturuyor.
 
Güzel soru, cevabı ise daha henüz düşünmedim. Cracking altyapım olmadığı için sırtımı Steam'e ve bu konuda tecrübesi olan developer'ların kodlarına dayamak zorundayım.

Steamde crack işleri çok kolay obfuscator tarzı bişeyler kullanmak lazım. Ama ne olursa olsun kaynağı her türlü çıkartabiliyosun. :D
 
Kesin bir tarih yok ama bu yaz içerisinde çıkacağını söyleyebilirim. Dediğim gibi, YKS olmasaydı belki şimdiye bitmişti bile ama sınavdan dolayı ilgilenemiyorum.

Tamam hocam ciktigi zaman ilk alicilardan biri olacagim.
 

Geri
Yukarı