Technopat Sosyal iyi ve kötü yanları neler?

crazy gulu gulu

Centipat
Katılım
19 Ekim 2020
Mesajlar
3.409
Makaleler
1
Çözümler
14
Çok kardeşim çok. Ben kurallara uymayan her mesajı raporlamak için 1 dakika beklemek zorunda kalmamalıyım. Tamamen kalksın da demiyorum ama süresi azaltılabilir.
Hocam aynı konuda ise sıkıntı çıkmaz, moderatörler bakar ama farklı konularsa biraz beklemek zorundayız.
 

AJFA

Kilopat
Süper Moderatör
Katılım
6 Mayıs 2013
Mesajlar
2.111
Makaleler
7
Çözümler
56
Yer
Bornova, İzmir
Hocam aynı konuda ise sıkıntı çıkmaz, moderatörler bakar ama farklı konularsa biraz beklemek zorundayız.
Bir şekilde dengeyi sağlarlar diye düşünüyorum. Belirtmek istedim. 👍

Bir önceki mesajınıza sert çıkmışım biraz, özür dilerim. @crazy gulu gulu
 

FurkannC

Kilopat
Katılım
5 Şubat 2016
Mesajlar
1.323
Çözümler
3
Forumda son zamanlarda gördüğüm şeylerden bazıları;
10-15 yaş aralığındaki "çocuk"ların, karşısındaki kişiye yaş fark etmeksizin agresif bir şekilde mesaj yazması.
Dediğiniz gibi, insanların elinde bulunan şeye "çöp" vb. yorum yapması.
Acilen bunlara bir çözüm getirilmesi gerek diye düşünüyorum.
 
Katılım
25 Temmuz 2016
Mesajlar
22.764
Makaleler
10
Çözümler
90
Dediğiniz gibi, insanların elinde bulunan şeye "çöp" vb. yorum yapması.
Acilen bunlara bir çözüm getirilmesi gerek diye düşünüyorum.
Elindeki eşyaya çöp denebilir, yeni aldıysa iade etmesi mesajı vermek için. 14 gün geçtiyse çöp demek yerine çözüm odaklı olmak lazım.

Ürünü daha almadıysa istediği kadar çöp diyebilir, bu bir sorun veya eksi değil. Ek olarak moderasyonun yapabileceği bir şey pek yok, çöp diyorsan sen kayıt olma diyemezler.
 

crazy gulu gulu

Centipat
Katılım
19 Ekim 2020
Mesajlar
3.409
Makaleler
1
Çözümler
14
Elindeki eşyaya çöp denebilir, yeni aldıysa iade etmesi mesajı vermek için. 14 gün geçtiyse çöp demek yerine çözüm odaklı olmak lazım.

Ürünü daha almadıysa istediği kadar çöp diyebilir, bu bir sorun veya eksi değil. Ek olarak moderasyonun yapabileceği bir şey pek yok, çöp diyorsan sen kayıt olma diyemezler.
Yok hocam adam illaha bu ürün çöp mü diye soracak yoksa olmuyor.
 

TheTenha

Picopat
Katılım
19 Eylül 2020
Mesajlar
82
Siyaset yapılması sevmediğim yanı. Tamam kötü birşey değil ama insanlar oy verdiği parti yüzünden aşağılanıyor değer verdiği şeylerle dalga geçiliyor. Yok A partisi, yok B partisi yeter ama. Herkesin görüşü kendine. Adam ekonomiyi soruyor başlıyor iki tanesi atışmaya yok a partisi ülkeyi batırdı yok B partisi vatan haini adam ekonomiyi soruyor siyasi görüşünü değil.
 

SepuLtura -ẞ-

Megapat
Katılım
15 Haziran 2017
Mesajlar
15.964
Makaleler
44
Çözümler
29
Yer
Prince Hydron
Herkes yaparsa sorun olur diye düşünüyorum açıkçası. Ek olarak önceden bunu yapıp ayrılmış olamazlar mı?
Öyle yapanlar var biliyorum. @Murat5038 hocam öyle mesela. Böyle basit bir özellik için ayrıcalıktan söz edilmesi saçma. Ek olarak ne gibi bir kötüye kullanım var imzaya renkli yazı yazmanın?
 

Yeni konular

Yukarı