Çözüldü The Witcher 3: Wild Hunt Açılmıyor | EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
İşletim sistemi
Windows 10

Dore

Femtopat
Katılım
11 Aralık 2020
Mesajlar
10
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Konu başlığından da anlayabileceğiniz üzere oyun açılmıyor. Oyunu 11.12.2020 tarihinde aldım ve oyun açılıp geri kapanıyor (neredeyse 3 saniyelik bir süre kadar).

Oyunun dosya konumunda bir log hatası alıyorum (steamapps > common > The Witcher 3 > X64 Klasörü içinde).

Hata (Log) dosyasının ismi bu: [Red Engine Crash Log].

Yardımcı olursanız teşekkür ederim. İyi günler. 🙂
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm
Tamamdır. Sorun 2015'ten beri sürücü güncellemesi almayan HD 3000 GPU'nuzdan kaynaklanıyor.

Çözüm: Daha güncel bir sistemde oyunu sorunsuz oynayabilmeniz gerek.
Son düzenleyen: Moderatör:
Log dosyasının adını yazmak bizim için bir anlam ifade etmiyor. İçeriğini paylaştığınızda görebiliyoruz.
Paylaşayım:

Kod:
Red Engine Crash Log
--------------------------------------
Build: Not Set [ Compiled Nov  4 2018 ]

User: user

Crash reason: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (3221225477), Error reading location 0x800015c4

Crashed Thread:

Thread ID: 5640

callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xc38b26 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xc1fdf8 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xc1e372 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xc1b5c1 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xbc44b5 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x27912 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x27672 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xba4420 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x2463a7 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x24654e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

Debug Information
================================================================

Commandline: "F:\SteamLibrary\steamapps\common\The Witcher 3\bin\x64\witcher3.exe"

Thread ID: 3164

callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xba4f6f - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x258d6a - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x11087a - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0xc36c1 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x1259 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x428ad - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x166f - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0x196c - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x23dcf8 - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 7436

callstack:
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 8064

callstack:
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 7580

callstack:
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 10380

callstack:
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 5688

callstack:
<Unknown Symbol>() + 0x0 - <Unknown File>(0)
<Unknown Symbol>() + 0x0 - <Unknown File>(0)
<Unknown Symbol>() + 0x0 - <Unknown File>(0)
<Unknown Symbol>() + 0x0 - <Unknown File>(0)
<Unknown Symbol>() + 0x0 - <Unknown File>(0)
MsgBlobCreateStack() + 0x3465 - <Unknown File>(0)
MsgBlobCreateStack() + 0x26eb - <Unknown File>(0)
CreateHeatGripServiceClient() + 0x1e0e - <Unknown File>(0)
CreateHeatGripServiceClient() + 0x1c69 - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 10732

callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xb94e07 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xba4420 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x2463a7 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x24654e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 10416

callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xba4420 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x2463a7 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x24654e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 10572

callstack:
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 9992

callstack:
DllUnregisterServer() + 0x45ad - <Unknown File>(0)
DllUnregisterServer() + 0x48a6 - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 1704

callstack:
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 7428

callstack:
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 10340

callstack:
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 6188

callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xba4420 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x2463a7 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x24654e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 10352

callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xba4420 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x2463a7 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x24654e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 10716

callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xba4420 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x2463a7 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x24654e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 10420

callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xba4420 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x2463a7 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x24654e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 10724

callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xba4420 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x2463a7 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x24654e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 5364

callstack:
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xbd88c - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix4x4<float>::SetIdentity() + 0xba4420 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x2463a7 - <Unknown File>(0)
Scaleform::Render::Matrix2x4<float>::prepend() + 0x24654e - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 9124

callstack:
Scaleform::System::~System() + 0x7f1be7 - <Unknown File>(0)
Scaleform::System::~System() + 0x7f1ca0 - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Thread ID: 7220

callstack:
Scaleform::System::~System() + 0x7f1be7 - <Unknown File>(0)
Scaleform::System::~System() + 0x7f1ca0 - <Unknown File>(0)
BaseThreadInitThunk() + 0x14 - <Unknown File>(0)
RtlUserThreadStart() + 0x21 - <Unknown File>(0)

================================================================

Game


================================================================

Game


================================================================
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Geri
Yukarı