Gafa
Hectopat
Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
- Meslek
- Harita Mühendisi
Ön yargı ve yeniliğe açık olmamak.
Rouge-like türünü ben de seviyorum, öldükten sonra geliştirmeleri seviye gibi kullanmak bana RPG'nin Role olmayan modeli gibi geliyor, hem maliyetsiz hem de açık dünya oyunları kadar uzun sürüyor. Children of Morta'da 80 saatim var mesela,Bence su götürmez bir gerçek olan durum. Şöyle ki, Türkiye'deki oyuncuların kafalarında belirli bir oyun modeli var. Açık dünya oyun olacak, fetch Quest'lerle dolu, güzel grafikli oyun olacak, cillop gibi oyun oluyor anında. Ya da anı sanı duyulmuş oyunlar dışındakiler kötü. Onlardan da sadece kendi duyduklarını iyi kabul ediyorlar. RDR2, Cyberpunk, Witcher 3, Assassin's Creed dışında kalan oyunlar "çöp, leş" bu arkadaşlara göre.
Misal Epic Games'in bedava dağıttığı oyunlarda Loop Hero diye bir oyun vardı. Ben şahsım adına konuşayım, çok fazla rogue-like/lite oyun oynamıyorum. Binding of Isaac denedim biraz, hoşuma gitti, büyük ihtimal oynayacağım fakat dediğim gibi çok yabancı olduğum bir tür. Buna rağmen farklı farklı oyunlar verildiği için memnun oluyorum, forumdaki çoğu insan daha oyunu denemeden, tür hakkında bilgi sahibi olmadan "bari Witcher 3 verseydi, bu ne" tarzı serzenişte bulunuyor.
Bakın bugün Vampyr verilecek, çok güzel bir oyun olduğunu düşünüyorum, gerek hikaye gerek farklı mekanikleri açısından, fakat o oyun bile forumca beğenilmeme potansiyeline sahip. Neden? Çünkü, önceki 4 oyunun aynısı olan Far Cry 6'yı vermemişler. Sizce neden böyle? Neden sadece belirli bir türe ve sadece duyulmuş olanlara saplanıp, o tür ve oyun dışına adım atmıyor insanlar? Neden kendi sevdikleri tür/oyun dışındaki her tür/oyun çöp? Görüşlerinizi merak ediyorum.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.