Çözüldü Unity'de FPS değerleri yavaş gözüküyor

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Mucosoft

Megapat
Katılım
5 Mart 2014
Mesajlar
5.511
Makaleler
12
Çözümler
41
Böyle bir kod yazdım. FPS yüksekken FPS sayacı hızlı çalışıyor fakat FPS düşükken veya VSYNC açıkken daha yavaş çalışıyor. Bunu nasıl düzeltirim?
C#:
            Time_Tick++;
            if (Time_Tick > 30)
            {
                float Current = 0;
                Current = (int)(1f / Time.unscaledDeltaTime);
                AvgFPS = (int)Current;
                string TxtDebug = AvgFPS.ToString() + " FPS\n";
                TxtDebug += "X -> "+ Player.transform.position.x +" Y -> "+ Player.transform.position.y +" Z -> " + Player.transform.position.z;
                Txt_Debug.text = TxtDebug;
                Time_Tick = 0;
            }
 
Böyle bir kod yazdım. FPS yüksekken FPS sayacı hızlı çalışıyor fakat FPS düşükken veya VSYNC açıkken daha yavaş çalışıyor. Bunu nasıl düzeltirim?
C#:
            Time_Tick++;
            if (Time_Tick > 30)
            {
                float Current = 0;
                Current = (int)(1f / Time.unscaledDeltaTime);
                AvgFPS = (int)Current;
                string TxtDebug = AvgFPS.ToString() + " FPS\n";
                TxtDebug += "X -> "+ Player.transform.position.x +" Y -> "+ Player.transform.position.y +" Z -> " + Player.transform.position.z;
                Txt_Debug.text = TxtDebug;
                Time_Tick = 0;
            }
Kodu Update içine mi yazdınız?
Öyle ise FixedUpdate yapın.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Geri
Yukarı