Dostum oyun yapmak zahmetli bir iş. Hevesini kırmak istemem ama cidden zahmetli.
Dil olarak c++ oyun dünyasının vazgeçilmezi olmuş durumda. Fakat Unreal'da ne yapmak istediğine de bağlı şartlar var tabii ki.
Oyun yapmak çok kapsamlı ve çok kollu bir iş. Sen ne yapmak istiyorsun mesela?
Modelleme ve rigging(giydirme) yapmak istiyorsan yani oyunu, karakterleri, haritaları tasarlamak ve giydirmek istiyorsan senin c++ ile işin yok pek.
Animasyonlarını hazırlamak istiyorsan yine c++ ile işin yok.
Ama oyundaki görevleri, dereceleri, vb şeyler yapmak istiyorsan senin asıl işin c++ olmalı. Tabii ki temel bir biçimde UE'yi öğrendikten sonra.
Ne yapmak istediğine karar verip, ona göre hedefler koyup ilerlersen çok daha mantıklı olacaktır.