Valorant boş yere HWID ban yedim

methz

Centipat
Katılım
9 Mayıs 2020
Mesajlar
1.261
Çözümler
1
Yer
Ascent
Arkadaşlar bugün Valorant girmeye çalıştığımda VAN 152 hatası alıyorum. İnternetten baktım HWID ban yemek anlamına geliyormuş. Kapalı betadan beri oynuyorum 1000 TL'ye yakın para yatırdım hiçbir şekilde hile kullanmadım veya indirmedim zaten günlerdir ranked girmiyordum bile. Düne kadar girebiliyordum oyuna hatta gece 3'te market yenilenince bakıp oyundan çıktım uyudum sonra. Daha sonra da sadece crackli After Effects ve Photoshop indirdim başka bir şey yapmadım. Daha öncesinde 3. parti yazılım da kullanmadım sadece elonuzu gösteren Valorant stream overlay programını indirdim o da oyuna etki etmiyor. Ticket attım az önce ama daha cevap verilmedi tabii o yüzden buraya da yazmak istedim. Ne yapabilirim? Hesap gidicek o kadar para yatırdım.

Güncelleme: Arkadaşlar smurf bir hesap açmıştım. Dün bu hesabı başka birine verdim. Hileden ban yemiş. O hesaba hiç giremiyorum şuanda. Direk giriş yaptığım anda banlandı yazısını alıyorum. Sorun yok zaten önemli değildi o hesap. Fakat benim anlamadığım ben neden hwid ban yiyorum?
Ben herhangi bir yazılım indirmedim hileyle ilgili. Çok saçma. Üstelik o hesap ben kullanırken banlanmadı.
 
Son düzenleme:
KS
methz

methz

Centipat
Katılım
9 Mayıs 2020
Mesajlar
1.261
Çözümler
1
Yer
Ascent

Aras Poyraz

Centipat
Katılım
27 Haziran 2019
Mesajlar
59
Arkadaşlar bugün Valorant girmeye çalıştığımda van 152 hatası alıyorum. İnternetten baktım HWID ban yemek anlamına geliyormuş. Kapalı betadan beri oynuyorum 1000 TL'ye yakın para yatırdım hiçbir şekilde hile kullanmadım veya indirmedim zaten günlerdir ranked girmiyordum bile. Düne kadar girebiliyordum oyuna hatta gece 3'te market yenilenince bakıp oyundan çıktım uyudum sonra. Daha sonra da sadece crackli After Effects ve Photoshop indirdim başka bir şey yapmadım. Daha öncesinde 3. parti yazılım da kullanmadım sadece elonuzu gösteren Valorant stream overlay programını indirdim o da oyuna etki etmiyor. Ticket attım az önce ama daha cevap verilmedi tabii o yüzden buraya da yazmak istedim. Ne yapabilirim? Hesap gidecek o kadar para yatırdım.

Güncelleme: Arkadaşlar smurf bir hesap açmıştım. Dün bu hesabı başka birine verdim. Hileden ban yemiş. O hesaba hiç giremiyorum şu anda. Direk giriş yaptığım anda banlandı yazısını alıyorum. Sorun yok zaten önemli değildi o hesap. Fakat benim anlamadığım ben neden HWID ban yiyorum?
Ben herhangi bir yazılım indirmedim hileyle ilgili. Çok saçma. Üstelik o hesap ben kullanırken banlanmadı.

Hesap takası satışı vb. ban sebebi bknz Riot Games oyun kuralları. Kendi hesabına başka anakarttan girildiği anda gümm hwind ban atılır. Sebebi ise hesap satışının önüne geçmek yani kısaca o hesap açılmaz geçmiş olsun. Hwind banı kaldırmak için 3. parti yazılım yardımı ile oyuna girersin yeni hesap açıp ama onu da bu sefer 3. parti yazılımı diye banlarlar.
 

Mercheng

Centipat
Katılım
21 Temmuz 2020
Mesajlar
1.696
Makaleler
1
Çözümler
6
Yer
Bilmem
HWID spoofer kullanın. Ne kadar işe yarar bilmiyorum ama Recep hocamın attığı bir program vardı ona bakabilirsiniz.
 
Yukarı