A Plague Tale: Requiem RX 6600 1080p Ultra grafik test

Turquoise Blue

Hectopat
Katılım
8 Ağustos 2020
Mesajlar
3.146
Çözümler
15
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Arkadaşlar sahip olduğum RX 6600 ekran kartımla A Plague Tale: Requiem 1080p Ultra grafik testi yaptım. Oyun sistem gereksinimleri yüksek olduğu için sonuç çok iç açıcı görünmüyor. Benim görüşüm istediği sistem gereksinimlerini hakedecek grafik ve animasyon kalitesine sahip değil. Yani optimizasyon kötü diyebiliriz. AMD kart kullanıyorsanız yine Ultra ayarlarda RSR kullanarak daha iyi akıcılık sağlayabiliyorsunuz test ettim. Oyun henüz FSR desteği sunmadı sunduğunda AMD kullanıcıları için daha verimli olacaktır.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
İ5 8600k ve Gtx 1080ti de 60 -70 Fps lerde, hatta 50 lere bile düştüğü oldu, benim sistemimde.
 
Oyunda NVIDIA anlaşması var sanırım. DLSS desteği ilk günden verildi. FSR desteği daha sonra verilecek. Aslında kartın ömrü tükenmedi oyun optimizasyon çok kötü durumda özellikle AMD kartlar için. RSR ile beraber 1366*768 yapıp 1080P'ye upscale edince 60 - 80 FPS arası aldım kapalı mekan bir bölümde. Ultrayı high a çektim çok değişim olmadı, oyunda tuhaf bir sorun olmalı.

Oyun grafik ayarlarında Chroma bozulma ya da Renk sapmaları adında sanırım bir ayar var oyun görsel kalitesini bence çok bozuyor. Onu kapatıp oynamanızı tavsiye ederim. Test videosunda açıktı o ayar maalesef.
 
Son düzenleme:
RSR kullanarak kayıt aldım başka bölümde. O değerleri de paylaşacağım youtubeta. Upload hızım çok kötü olduğu için anca atarım.
 
Darboğaz yok görünüyor. FSR ile birlikte oynanır bu oyun görebildiğim kadarıyla. Şu video'da (1080p ultra+dlss) ortalama 75 fps'lerde oynanıyor oyun. FSR desteği geldiğinde de muhtemelen benzer fps'lerde oynatacaktır. En azından 60+fps alacaktır diye bir tahminde bulunulabilir.
 
Forumda DLSS kullandığı halde ani FPS düşüşü yaşadığını belirten var @Burak.AB Bende RSR de ani FPS düşüşleri yaşadım ama FPS kazancım tabii ki çok arttı. Evet FSR desteği gelse daha iyi olacak millet için. Videoya baktım Low ayarların da hiçbir esprisi yok sanki değil mi.
 
Son düzenleme:
Ortalama 65 FPS görünüyor Low ayarlarda. Ultrada ise 50 FPS. DLSS açılınca Ultra da 25 FPS artıyor ve 75 FPS seviyesine çıkıyor. 6600'de Ultra'da 35 FPS alıyorsanız FSR ile 55-60 FPS'lere çıkılabilir gibi duruyor.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Oyunda FPS dalgalanması çok oluyor. Ben de Intel 12600KF ve RTX 2060 kullanıyorum. Özellikle gündüzleri ışıkların olduğu bölgelerde FPS çok dalgalı ve drop oluyor. Bunun dışında bir problem yok. Grafikleri ve hikayesi şimdilik çok hoşuma gitti.
 
Ortalama 65 FPS görünüyor Low ayarlarda. Ultrada ise 50 FPS. DLSS açılınca Ultra da 25 FPS artıyor ve 75 FPS seviyesine çıkıyor. 6600'de Ultra'da 35 FPS alıyorsanız FSR ile 55-60 FPS'lere çıkılabilir gibi duruyor.

Normalde bir oyunun ultra ile low arasında 15 fps den fazla vermesi gerekir aslında mantıken ama işte bu oyundan dolayı malum. Fsr ile daha fazlada çıkabiliyor sahneden sahneye aşırı fark var. örnek atacağım iki tane. ayrıca belgelerde oyuna ait bulunan enginesettings dosyasına girerek vignette effect ve film grain efekt ayarını devre dışı bıraktım daha temiz görüntü için. iki görselde aynı yerde çekildi birisi öne diğeri arkaya bakıyor şekilde. ayarlar ultra ve fsr açık.

ŞİMDİ.png


ŞİMDİ 2.png


Oyunda FPS dalgalanması çok oluyor. Ben de Intel 12600KF ve RTX 2060 kullanıyorum. Özellikle gündüzleri ışıkların olduğu bölgelerde FPS çok dalgalı ve drop oluyor. Bunun dışında bir problem yok. Grafikleri ve hikayesi şimdilik çok hoşuma gitti.

Drop olması çok can sıkıcı ve dalgalı fps her bölümde hakim maalesef.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı