Abi nasıl MSN patlatılır?

'Konu Dışı' bölümünde Recep Baltaş tarafından 6 Aralık 2010 tarihinde başlatılan konu.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Recep Baltaş

    Recep Baltaş Technopat Yönetici

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    51.928
    Beğenileri:
    42.551
    Yer:
    İstanbul
    Kardeşim, evladım, çocuğum derdin nedir senin? Bak şimdi, öncelikle MSN patlatılmaz, kese kâğıdı değil bu. Hacklenir, şifresi kırılır vb. Yöntemini soracak olursan en başta sana şunu söylemek istiyorum: İnternette gördüğün ve göreceğin bütün MSN kırma programlarının tamamı külliyen yalan ve aslında senin MSN şifreni çalmak ve kişi listendekilere kendini bulaştırmak için başkalarının yazdığı ve kullandığın -muhtemelen zavallı- Anti-Virüs programının tanıyamayacağı bir virüsten başka bir şey değil. Daha açık konuşmak gerekirse bu tür zararlılara Keylogger deniliyor. Bir kere -sizin tabirle- “yedinmi” o arka planda pusuya yatıyor ve bilgisayarında girdiğin her şifreyi, yaptığın her şeyi uzaktaki bir sunucuya gönderiyor. İnan bunları biri oturup tek tek kontrol etmiyor, zira gerçek Hacker’lar bu iş için çoktan bir otomasyon programı yapmıştır. Zaten eğer bir kişi bir başka kişi ile uğraşıyorsa ona Hacker değil Lamer denilir. Bunun da tam Türkçesi “ezik”tir diyebiliriz. Zira Hacker’lar daima büyük balık peşindedirler. Emin ol senin bilgisayarındaki hiçbir şey onun ilgisini çekmeyecektir.
     
    Storm16 bunu beğendi.
  2. Mehmet Akif Ersoy

    Mehmet Akif Ersoy Centipat

    Katılım:
    5 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    956
    Beğenileri:
    365
    Yer:
    Eskişehir Odunpazarı
    Msn kaldı mı? Saçma sapan programlar ile nasıl hesap hackleyeceklerini düşünüyorlar :)
     
  3. Yabancı

    Yabancı Centipat

    Katılım:
    26 Mart 2015
    Mesajlar:
    585
    Beğenileri:
    216
    Konu 2010 da açılmış dostum iyi misin?
     
    Tristan23 bunu beğendi.
  4. Mehmet Akif Ersoy

    Mehmet Akif Ersoy Centipat

    Katılım:
    5 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    956
    Beğenileri:
    365
    Yer:
    Eskişehir Odunpazarı
    Evet 2010 dan kalma konuymuş :( bir konu daha hortlatmış olduk.
     
  5. Nazarboncuklu İmam

    Nazarboncuklu İmam Millipat

    Katılım:
    11 Mart 2016
    Mesajlar:
    881
    Beğenileri:
    241
    Yer:
    Ankara
    Türkiye'nin insanı, okumadığından kaybediyor.
     
    Storm16, Dark Force ve Kağan K bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş