AMFM, gönüntü üzerine sonradan FG uyguluyor. Oyunun desteği gerekmiyor. Bunun da bir dezavantajı oyun motorundan gelen hareket yönleri, derinlik haritaları gibi ek veriler olmadığı için çok yüksek harekette AMFM kapatılıyor. AMFM çok yoğun hareket sırasında açık kalırsa görüntüde ciddi bozulmalar oluşabilir kareler arası farkın anlamsız olmasından dolayı. FSR 3 ve DLSS 3, "gördüğünüz" karenin dışındaki birçok veriye erişebildiği için hareket hızınız(görüntünün değişme hızı) ne olursa olsun bunu kaldırabiliyor. AMFM'de az hareket ederseniz veya hiç hareket etmezseniz uygulanıyor. Daha özelliğin önizleme sürücüsünde olduğunu unutmamak gerek, AMD ya "otomatik AMFM kapatma" özelliğini devre dışı bırakacak ki bu sorun gitsin veya kullanıcıya bırakacak bu seçimi. Ha kesinlikle FSR 3 veya DLSS 3 kadar iyi olmayacaktır ama televizyonlarda falan uygulanıyor, bence şu anki halinden daha iyi olabilir. Benim az önce anlatmaya çalıştığım nokta ise %1'in yorumlanmasındaki hata ve bunu doğrudan akıcılığa bağlamanızdı.
Öyle bir özellik gelecekmiş galiba.
Sürücü şuan beta olarak var göreceğiz. Ben açık veya kapalı hiçbir etki görmedim. İster anti-lag+ açık olsun ister sabit kalayım.
İleride 3 teknoloji birleştiği zaman bu sıkıntıları görmeyiz.