ASUS VG279Q Garanti Süreci

Dafirenze

Centipat
Katılım
19 Haziran 2019
Mesajlar
358
Beğeniler
167
ASUS VG279Q oyuncu monitörümü garantiye göndereceğim. 23 ay garantisi var. Teknik destek talebimin kaynağı birden fazla problemden kaynaklanıyor.
1- Monitörde 3 ölü piksel var.
2- 2 tane beyaz leke var.
3- Sol siyah şeridin orada dikey kırmızı çizgi var
4- GameVisual kısmında sahne geçişinde sinema moduna alırken (arada sırada) araya siyahlık kaçıyor.

Bu doğrultuda garanti süreci nasıl işlemeli? Ben de ona göre ASUS'tan geri bildirim geldiği zaman tavır koymak istiyorum. Yani bir nevi kalıcı çözüm istiyorum. Bahanelerle tüketici hatası vs gibi söylemlere maruz kalmamak niyetindeyim.
 

EgeSR

Decapat
Katılım
28 Eylül 2020
Mesajlar
1.265
Çözümler
5
Beğeniler
1.254
Bu bahsettiğiniz sorunlar tüketici hatası değil zaten.
Yüksek ihtimal panel değişimi yaparlar ya da monitör iade olur.
 

MoonDrag

Hectopat
Katılım
16 Temmuz 2020
Mesajlar
2.104
Çözümler
9
Beğeniler
2.959
İş SMS infoocom’a kaldıysa vay halinize. İstanbul’da oturuyorsanız kendiniz götürün servise. Eğer kendiniz gidebilme imkanınız var ise mesajıma dönün. Size yapmanız gerekenleri söyleyeyim.
 

Cellat006

Nanopat
Katılım
24 Ocak 2020
Mesajlar
461
Çözümler
1
Beğeniler
153
İş SMS infoocom’a kaldıysa vay halinize. İstanbul’da oturuyorsanız kendiniz götürün servise. Eğer kendiniz gidebilme imkanınız var ise mesajıma dönün. Size yapmanız gerekenleri söyleyeyim.
Hocam,istanbuldayım ve geçen hafta aynı monitörü IPS glow dan ötürü sms Infocomm a gönderdim iade onayı için ama onay vermediler şimdi monitörü geri gönderecekler,bahsedermisiniz yapılması gerekenlerden.
 

MoonDrag

Hectopat
Katılım
16 Temmuz 2020
Mesajlar
2.104
Çözümler
9
Beğeniler
2.959
Hocam, istanbuldayım ve geçen hafta aynı monitörü IPS glowdan ötürü SMS ınfocomm a gönderdim iade onayı için ama onay vermediler şimdi monitörü geri gönderecekler, bahseder misiniz yapılması gerekenlerden.

Hocam, ilk olarak kesinlikle ve kesinlikle siz kendiniz elden götüreceksiniz ürünü. Hop girdiniz mi kapıdan içeri. Diyeceksiniz ki benim böyle böyle bir cihazım var, ama siz bunu yapmıyorsunuz. Teknik servis ustanızla görüşmek istiyorum. Olmaz falan derse ısrar et ve mutlaka görüş. Detaylı olarak sorunlarını belirt ve onarım veya değişim raporu iste. Güzel bir üslup ve tepki ile durumu teknik servis ustasına iletin. Cihazı teslim ettikten 1 gün sonra ASUS müşteri hizmetlerini arayıp çok kibar bir şekilde müşteri temsilcisi ile görüşüp, oluşan bu durumlardan dolayı mağdur olduğunuzu ve sürecin hızlanması adına yardımcı olmalarını isteyin. Bunu birer gün aralıklarla arayıp yapın. Cihaz teslim edilene kadar 2 günde bir arayın.
 
KS
Dafirenze

Dafirenze

Centipat
Katılım
19 Haziran 2019
Mesajlar
358
Beğeniler
167
Hocam, ilk olarak kesinlikle ve kesinlikle siz kendiniz elden götüreceksiniz ürünü. Hop girdiniz mi kapıdan içeri. Diyeceksiniz ki benim böyle böyle bir cihazım var, ama siz bunu yapmıyorsunuz. Teknik servis ustanızla görüşmek istiyorum. Olmaz falan derse ısrar et ve mutlaka görüş. Detaylı olarak sorunlarını belirt ve onarım veya değişim raporu iste. Güzel bir üslup ve tepki ile durumu teknik servis ustasına iletin. Cihazı teslim ettikten 1 gün sonra ASUS müşteri hizmetlerini arayıp çok kibar bir şekilde müşteri temsilcisi ile görüşüp, oluşan bu durumlardan dolayı mağdur olduğunuzu ve sürecin hızlanması adına yardımcı olmalarını isteyin. Bunu birer gün aralıklarla arayıp yapın. Cihaz teslim edilene kadar 2 günde bir arayın.
Ben Asus'a teknik destek talebimi ulaştırdım. Onlarda UPS kargo aracılığıyla ürünü benden alacak. Dedikleriniz için teşekkürler lakin şu an ki aşamada ne yapmam gerekiyor? Sms infocom ile ilgili de bir detay verebilir misiniz?
 

MoonDrag

Hectopat
Katılım
16 Temmuz 2020
Mesajlar
2.104
Çözümler
9
Beğeniler
2.959
Ben ASUS'a teknik destek talebimi ulaştırdım. Onlarda UPS Kargo aracılığıyla ürünü benden alacak. Dedikleriniz için teşekkürler lakin şu anki aşamada ne yapmam gerekiyor? SMS infocom ile ilgili de bir detay verebilir misiniz?

Talep açmanız bir şey fark ettirmez. Kurye gönderecek olsalar bile siz gidin elden teslim edin. Tekrar ediyorum, bu şekilde uzaktan talepler büyük ihtimal olumsuz olacaktır. Ancak yine de tercih etmezseniz ben size servisin nasıl bir yer olduğunu söyleyeyim. Olabildiğince kurumsallıktan uzak bir servis. Türkiye'nin en memnuniyet oranı düşük servislerinden. Ancak ASUS müşteri hizmetleri çok profesyonel. SMS servisi zaten özel bir servis. ASUS ile partner sadece. Müşteri hizmetleri kısmında yapılması gereken her şeyi yazdım zaten. Ürünü teslim aldıklarından 1 gün sonra aramaya başla.
 
KS
Dafirenze

Dafirenze

Centipat
Katılım
19 Haziran 2019
Mesajlar
358
Beğeniler
167
Talep açmanız bir şey fark ettirmez. Kurye gönderecek olsalar bile siz gidin elden teslim edin. Tekrar ediyorum, bu şekilde uzaktan talepler büyük ihtimal olumsuz olacaktır. Ancak yine de tercih etmezseniz ben size servisin nasıl bir yer olduğunu söyleyeyim. Olabildiğince kurumsallıktan uzak bir servis. Türkiye'nin en memnuniyet oranı düşük servislerinden. Ancak ASUS müşteri hizmetleri çok profesyonel. SMS servisi zaten özel bir servis. ASUS ile partner sadece. Müşteri hizmetleri kısmında yapılması gereken her şeyi yazdım zaten. Ürünü teslim aldıklarından 1 gün sonra aramaya başla.
Hocam ben ürünü mesafeden dolayı kargoya vericem. Ama ürün Asus'a ulaştıktan sonra dediklerinizi yaparım. Bu şekilde süreci ilerletirsem bir aksilik yaşar mıyım? Koskoca Asus müşterisini mağdur etmez diye düşünürdüm hep...
 

MoonDrag

Hectopat
Katılım
16 Temmuz 2020
Mesajlar
2.104
Çözümler
9
Beğeniler
2.959
Hocam ben ürünü mesafeden dolayı kargoya vereceğim. Ama ürün ASUS'a ulaştıktan sonra dediklerinizi yaparım. Bu şekilde süreci ilerletirsem bir aksilik yaşar mıyım? Koskoca ASUS müşterisini mağdur etmez diye düşünürdüm hep...

O işler öyle yürümüyor. Binlerce mağdur var. Elden teslim etmeye göre aksilik yaşamanız daha fazla. Ayrıca ben 2.5 saat gidiş 2.5 saat geliş olarak 5 saatimi harcıyordum servis yolunda. Siz nerede oturuyorsunuz semt olarak?
 
KS
Dafirenze

Dafirenze

Centipat
Katılım
19 Haziran 2019
Mesajlar
358
Beğeniler
167
O işler öyle yürümüyor. Binlerce mağdur var. Elden teslim etmeye göre aksilik yaşamanız daha fazla. Ayrıca ben 2.5 saat gidiş 2.5 saat geliş olarak 5 saatimi harcıyordum servis yolunda. Siz nerede oturuyorsunuz semt olarak?
Mesafeyi geçtim zaman yok. Ama ürün onlara ulaştıktan sonra servise anca gidip durumu bildiririm. Ama anlamadığım yukarıda sıraladığım 4 tane sorun var. Bunları görmezden gelip onarmama gibi durumu olmayacaklarını müşteri temsilcisi söyledi. Buna rağmen şuan acayip tilt oldum
 



Yukarı