Bilgisayar koltuğu önerisi

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

BilgisayarKurdu

Technopat
Katkıda Bulunan
Katılım
27 Ocak 2012
Mesajlar
19.049
Beğeniler
22.175
Yer
İstanbul/Üsküdar
Arkadaşlar kaç senedir şu plastik sandalyenin üzerinde oturuyorum :D Şuan SSD falan hikaye benim için. Öncelikle adam akıllı bir yere oturmak istiyorum.
Kafamı yaslayabilmek istiyorum :D Geriye doğru yatabilmek istiyorum :D İstiyorum da istiyorum yani.

Şuan kullandığım sandalye :



100 lira civarında bütçem var. Nasıl bir sandalyeyi nereden alabilirim. Beğendiklerim hep müdür koltukları ve 350 lira :D
100 liraya arkaya yaslanabilen, yumuşak, yükseklik ayarı yapılabilen ve kolumu koyacak yeri olan bir koltuk arıyorum.
 

A

Anıl Sezer

Ziyaretçi
Ben 65 liralık bir koltuk kullanıyorum. Beyaz arkaya doğru yaslanabiliyor. Ancak babam arkaya yatırmama kızıyor. Arkaya yatırdığın zaman 3-4 ay içerisinde de kırılıyor koltuk zaten. Arkaya yatırmayacaksan benim gibi 3 yıl kullanırsın. Ama arkaya yatıracaksan arka taraftaki koltuğun yatmasını sağlayan şey kolay kırılabiliyor. Bir de kullanıcı tavsiyesi olarak kol yaslama yerlerinin sağlamlığı çok önemli. Ona çok dikkat et sonra sallanıyor vidalarını sıkmak zorunda kalıyorsun.
 
KS
BilgisayarKurdu

BilgisayarKurdu

Technopat
Katkıda Bulunan
Katılım
27 Ocak 2012
Mesajlar
19.049
Beğeniler
22.175
Yer
İstanbul/Üsküdar
Ya peki internet üzerinden böyle şeyleri satan yerler var mı ? Bizim buralardaki mağazalarda dandik dandik şeyler satılıyor.
 

mevsres

Megapat
Katılım
16 Mart 2012
Mesajlar
7.019
Beğeniler
2.570

Oğuz26

Kilopat
Katılım
8 Ekim 2012
Mesajlar
4.748
Beğeniler
1.387
Yer
Ankara
Bilgisayar başından kalk ve sırasıyla Koçtaş, Tekzen ve İkea'yı ziyaret. İstediğin rahatlıkta bir koltuğu bütçene göre bulursun.
 
A

Anıl Sezer

Ziyaretçi
Bence senin minder şahane hiç alma :D Bu koltuklar başta rahat oluyor sonra içeri çöküyor soyuluyor falan boşver yani minder böyle iyimiş.
 
KS
BilgisayarKurdu

BilgisayarKurdu

Technopat
Katkıda Bulunan
Katılım
27 Ocak 2012
Mesajlar
19.049
Beğeniler
22.175
Yer
İstanbul/Üsküdar
Ya ben müdür koltuğu istiyorum :D İçine gömülmek istiyorum. İkea'ya çok sık sık uğruyoruz Carrefour'a falan gidince, hiç bakmamıştım daha önce, bakmak lazım.

Mesela ben şu koltuğa 80 lira değil 10 lira bile vermem.




Ama buna veririm :D



Biraz daha zorlarsam daha iyi bir şeyler çıkar belki.

Şunun gibi bir koltuğu 150 lira civarına alabilir miyim acaba ? Sitesinde 250 lira. 150 liraya bulunur mu böyle bir şey. Hiç bilgim yok.
Şöyle bir koltuk şart bana.

 

mevsres

Megapat
Katılım
16 Mart 2012
Mesajlar
7.019
Beğeniler
2.570
Şöyle bir şey al o zaman kendine. :D

 

Mert

Gigapat
Katılım
11 Haziran 2012
Mesajlar
7.123
Beğeniler
6.615
Yer
Eskişehir
KS
BilgisayarKurdu

BilgisayarKurdu

Technopat
Katkıda Bulunan
Katılım
27 Ocak 2012
Mesajlar
19.049
Beğeniler
22.175
Yer
İstanbul/Üsküdar
Yapmayın şunu ya :D 1 ay öncesine kadar G27 alacağım diye koydum kafama, paramın olmadığını yeni fark ettim.

Şu koltuğu 200 lira civarından alabilir miyim ucuzu.com'dan ? Recep abi güvenilir demişti.



Hoşuma gitti koltuk, SSD'yi alırsam kasaya faydası var ama bunu alırsam afedersiniz ama g*tüm rahat edecek :D :D
Ucuzu.com'un kapıda ödeme gibi seçenekleri var mı ? Biraz daha katarsam bunu alırım zor da olsa.
 

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.


Yukarı