Bana galiba sadece alevler çok parlak geldi.Hayır oyun cidden bir FPS oyununa göre fazla detaylı ve göz yoruyor. Ama CS:GO'da ilk çıktığı zaman beğenilmemişti. Valve böyle büyük bir pazarı kimseye kaptırmaz. Düzeltirler birkaç aya.
Bana galiba sadece alevler çok parlak geldi.Hayır oyun cidden bir FPS oyununa göre fazla detaylı ve göz yoruyor. Ama CS:GO'da ilk çıktığı zaman beğenilmemişti. Valve böyle büyük bir pazarı kimseye kaptırmaz. Düzeltirler birkaç aya.
Bana da parlaktan ziyade biraz yapmacık geldi. Sorun değil ama grafikleri güzel oyunun. Oynanış sorunlarını düzeltirlerse çoğu kişinin CS:GO'yu arayacağını sanmam.Bana galiba sadece alevler çok parlak geldi.
Şu Ndvia'dan ayarlayabilme olsa keşke.Bana da parlaktan ziyade biraz yapmacık geldi. Sorun değil ama grafikleri güzel oyunun. Oynanış sorunlarını düzeltirlerse çoğu kişinin CS:GO'yu arayacağını sanmam.
Bana galiba sadece alevler çok parlak geldi.
Masal gibi mesajdı hocamCS2 oyunu Valoranta benzetmedi. Valorant oyun yapımcılarıda başka bir şeye benzetmek için bu oyunu yapmadı. CS:GO dediğin oyun 2D oyun. Yani 1.5 ve 1.6'nın bir tık geliştirilmiş hali. CS2 ise 3D oyun, bu zamanlarda hatta bana kalırsa bu güncellemeyi çok önceden yapmak zorundaydı. Bunun nedeni CSGO oyunu Directx 9 ile çalışan bir oyundu. Millet ne tür işlemler yapıyordu. Kısacası bildiğin legal hileydi bu bahsetmeye çalıştığım konular. Yüksek FPS oyunlar düşük gecikmeye dayalı olmak zorundadır. Çünkü bu tarz oyunlarda inputlag önemlidir. Giriş gecikmesi demek aslında bir nevi insan gecikmesi demektir. Her insanın algısı aynı değildir. Bu yüzden bu tür oyunlarda bir tür yarış olur oyuncular arasında, bu gecikmeye yöneliktir daha çok Mesela kabaca örnek vermem gerekirse eğer XANTARES o peekleri başka oyunlarda istesede yapamaz, yani insan algısı hızlı olduğu kadar bu algıyı kullanabileceğimiz alanda bunu beslemesi gerek. CS:GO yıllardan beridir bu yüzden Directx 9'a bağımlı kaldı. Her neyse, asıl bomba, Valve CS2 için hiçbir şey yapamayacak. Çünkü ortaya tuhaf bir tickrate teknolojisi attı, ama bu gördüğümüz gibi, ve anladığımız gibi bir şey ile hiç alakası yok. Tickrate aslında sunucu ve kullanıcı arasında olması gereken bir durumdur, ama Valve bu olayı eskiden olduğu gibi yani özellikle CS 1.5 ve 1.6 da olduğu gibi kullanıcının donanımlarına baz almaya çalışarak söz de optimizasyon sağlamaya çalışıyor. CS 1.5/6 oyununda cl_interp komutunu insanlar yazdığı zaman söz de mermiler fişek gibi gittiğini söylüyordu, ama olay tam olarak bu değildi. Daha sonra CS:GO'da cl_interp devam etti. Bu komutun aslında online sunucularla hiçbir alakası yoktur. Lakin bu oyunu dünyada genel olarak online oynadığımız için Valve online için default bir değer girdi oyunda, ve bu komutu kullanılabilir bıraktı. Kimsenin ping i olmasaydı o zaman cl_interp 0 olurdu herkesin değeride. Lan turnuvalarında cl_interp değeri 0 olur. Çünkü sunucu ve kullanıcı arasında ki tickrate konusunu ilgilendiren parametre ölçümünü yaparak optimizasyon sağlar bu komut. Lan game üzerinde değer default olursa mermiler gitmez Online sunucularda millet bu komutları yazarak sunucuların kendi rate ayarların içine etti. Bazı cl_interp komutları mesela birden fazla aynı sunuculara bağlanan kişilerin oyunları bile etkileyebiliyordu. Bir ara CS2 bu yüzden cl_interp komutları kaldırıldı. Çünkü bilgisayarı iyi olanlar karşı tarafı ya ışınlanırken ya da hiç görmeden kendisini vurduğunu görüyor. Valve CS2 oyununda her türlü eskisinden beter olacak. Çünkü Valve daha çok kendi pazarını düşünen kan emici bir oyun firmasıdır. Valorant oyununu belki CS oyununa göre daha az benimseyebilirim, ama genel olarak bir değerlendirme yapacak olursam CS oyunu kadar leş bir oyun daha yok, bırakın Valorant ile kıyaslanmasını sadece, genel olarak hiçbir oyun CS oyunun eline su dökemez. Rezalet ötesi bir oyun aslında. Söz de sınırlı betadan sonra nihai sürüm geçtiler, ama bu oyunun en az 1 senesi var herkesin susması için. Lakin süreçten sonra CS:GO'dan daha beter duruma gelecek. Eğer ki Valve Riot gibi bulut sistem üzerinden işlerini yapmazsa, ve hile konusunda da Riot gibi olmazsa çok şey kaybedecek. Bunları yaparsa Steam üzerinde ki pazarından olacağını bildiği için yapmıyor zaten. CS2 oyunu Valorant'a benzemiyor. Günümüz oyunları mecburen en azından Directx 11 API kullanmak zorunda. 2025 yılında Windows 10 sonlandığı zaman iyice rezalet olacak CS2 oyunu eğer Valorant'ın günümüz koruma sistemine ve eşit oyun anlayışını kullanmazsa. Ki mecburen bunu yapacaktır ))))) Yok öyle tuhaf tuhaf tickrate algıları yaratmak. Oyun değil sanırsın full açık kaynak sunuyorlar sana...2 değeri değiştirdiğin zaman oyunun grafik ayarları ortadan kalkıyor, 3D oyun sana oluyor 2D oyun yine xD Bir oyunun legal şekilde kendisi bu imkanı sağlıyorsa, 3 IQ kendini hacker sanan insanlar bu olayları güzelce programlayabilir demektir. Bir de hile hemen çıkmış diye şaşıran CS severlar var, o oyunun hilesi her zaman olacaktır, çünkü Windows gibi rezalet bir işletim sistemine bağlı çalışan bir oyun, üstelik bu işletim sistemi üzerinde kendi dosyalarını kullanıcıların değiştirmesine imkan sağlıyor, hem oyun içinde o hacker konsolu üzerinden, hemde oyun ile alakalı olan herhangi bir dosya üzerinden, alakası olmayan şeyleri bile her türlü bağlamanıza imkan sağlıyor mubarek. Valve'nin buna bir çözüm bulacağını sanmıyorum. Çünkü tamamen satış politikasına dayalı bir oyun. Her şeyi reklam, sponsorluk, hile, işe yarayan hiçbir tarafı yok. Oyuncu kitleside genelde problemli.
Lütfen ama kapışma başlasın artık. CS mi daha iyi Valorant mı? Valorant leş gibi oyun, saçma sapan oyun o ne ya dash atıyor, biri ışınlanıyor ne saçma bea. CS çok gerçekçi. Ben dışarıda run Boost yapan insanlar görüyorum, gerçekliğe bayağı uygun xD.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.