CS2 olmamış diyenlerin beklentileri nelerdi?

Bu bütün CS fanboylarının ağzında hangi ajanın hangi özeliği birbiri ile benzer söyler misiniz belki flashlar olabilir ama hepsinin atılış şekli birbirinden farklı? CS de taktik adına sadece 3-4 tane bomba var kıyaslamak gerekirse
Viper'in duvarı = Phoenix'in duvarı = Sage'nin duvarı (içinden geçilemeyen, kırılması gereken tek duvar)
Viper'in bombası = Cypher'in bombası
Phoenix bombası = Sage'nin buz bombası(yakmıyor) = Brimstone'nin bombası = Direk CS Molotof'u
Breach'in flash'ı = Omen'in kör etmesi
Brimstone'in smoke = Omen'in smoke

Daha sayayım mı?

Skye flash = Phoenix flash ama daha uzun kontrol edebiliyorsun.
Yoru flash = Phoenix flash
Astra smoke = Brimstone smoke
Astra "gernade" = Sage'nin buz bombası
KAY/O Gernade = Phoenix Gernade (Flash'ları saymayacağım artık çünkü hepsi aynı)
Sentinel teleport = Yone teleport
Sentinel Turret = Killjoy Turret ama Phoenix bombası ile Sage buz karışımı :D
Neon duvarı = Phoenix ile Viper duvarı sadece iki tarafa atıyor.
Fade bombası = Astra bombası
Fade kör etme = Raze kör etme
Fade prowler = Skye ultimate
Harbor smoke = HEPSİ AYNI, DUVAR DA AYNI, HATTA Bİ TANE DAHA VAR DUVARI LAN BAŞKA BİŞEY KOYUN BARİ
Gekko wingman özelliği = Raze'nin robotu = Skye ulti = Fade prowler
Gekko blind = Raze blind = Fade blind
Gekko Gernade = Phoenix Gernade ama patlayanı :D

Hayır ultisi farklı olsa neyse Sova'nın robotu direk, hocam aynı ajanlar iki üç skill farklı olunca oynayış farklı olmuyor işte aynısı.
Ben gayet beğeniyorum yeni mapleri breeze biraz fazla büyüktü o kadar kalanları gayet yeterli ve güzel mapler burası tamamı ile kişiye özel bir durum.
Tuncan haritasını oynadın mı? Anubis? Peki her operasyon'da gelen farklı mapleri? Operasyon hikayelerini oynadın mı? Operasyon community görevlerini mesela? Wingman, Danger Zone(BR), Scout oyun modu, Retake oyun modu, binlerce community server'in yaptığı oyun modları var mı?

Ki community server'lerin verdiği içerik sayısı'nı saymıyorum bile.
Evet? Animasyonalr çok çok daha hüş duruyor ihtiyaç diyemeyiz belki ama büyük bir artı.
Valo gerçekçi bir oyun değil, süper güçlerle ajan vs ajan attığın taktiksel bir oyun. CS ise Anti-Terörist ve Terörist'lerin olduğu gerçek silahları kullandığın ve gerçekte var olan mekanlardan esinlendiğin taktiksel oyun. Max black ops'daki gibi hareketlilik katabilirler skin'lere ama o tür bir değişiklik oyunun kişikliğini bozar. Burada da tamamen renkler ve zevkler giriyor, sana hitap etmiyor diye oyun kötü değil. Hatta "yenilikçi değil" bile denemez.
Olsun niye olmuyor mantıklı bir adet sebep?
Yukarıda.

Evet bunlar +oyuncu etkinlikleri +hikaye +daha çok e-spor maçı +birkaç ayda bir gelen yeni ajan harita ve skinler. CS bu zamandan beri ne geldi yenilik olarak Valorant ajan ve harita çıkartırken CS tavuk getiriyordu oyuna.
CS tavuk mu getiriyordu? Valorant çıkmadan önce CS'nin yaptıklarının aynısını Valo çıktığı zaman yapıyorsa bu sadece CS'yi gözümde yüceltir. E-spor Valo var olmadan önce de vardı ve hala da daha büyük bir kitleye sahip. Her operasyon'da sana para ile diretilmeyen oyun özellikleri ve eventler mi dersin, kışın, 1 nisan, özel günler'de düzenlenen özellikler mi dersin, Her defasında yeni skin kasaları veya çıkartma kasaları çıkartırken, bu skin'leri hazırlayanlara ödül olarak para bile veren bir mega şirket mi yenilik yapmıyor? Her maç sonu bedavaya skin, kasa düşürebilirken. Hatta düşürdüğün skin'leri gerçek paraya satabildiğin bir oyun. Bu oyun NFT'yi ilk kuranlardan hatta sırf şu market olayı olduğu için. Ve yine, Community server'ler var. Source'de de vardı, 1.6'da da vardı. Ve biliyormusun? Bu oyunlar da hala oynanıyor.

Bu söylediklerim +CS2'yi ayrı bir oyun olarak çıkarabilirlerdi gerçeği. Ama adamlar sana bedavaya veriyor. Valorant ne yapıyor? Max aynı skillerin bi değişiğini yeni ajan diye kekeliyorlar. Kusura bakma dostum ama CS2 acayip iyi olmuş, beklediğimden daha iyi hatta. Sana hitap etmiyorsa bu senin sorunun, CS'yi kötü yapmaz.
 
Viper'in duvarı = Phoenix'in duvarı = Sage'nin duvarı (içinden geçilemeyen, kırılması gereken tek duvar)
Viper'in bombası = Cypher'in bombası
Phoenix bombası = Sage'nin buz bombası(yakmıyor) = Brimstone'nin bombası = Direk CS Molotof'u
Breach'in Flash'ı = Omen'in kör etmesi
Brimstone'in smoke = Omen'in smoke

Daha sayayım mı?

Skye flash = Phoenix flash ama daha uzun kontrol edebiliyorsun.
Yoru flash = Phoenix flash
Astra smoke = Brimstone smoke
Astra "gernade" = Sage'nin buz bombası
KAY/O Gernade = Phoenix Gernade (Flash'ları saymayacağım artık çünkü hepsi aynı)
Sentinel teleport = Yone teleport
Sentinel Turret = Killjoy Turret ama Phoenix bombası ile Sage buz karışımı :D
Neon duvarı = Phoenix ile Viper duvarı sadece iki tarafa atıyor.
Fade bombası = Astra bombası
Fade kör etme = Raze kör etme
Fade prowler = Skye Ultimate
Harbor smoke = HEPSİ AYNI, DUVAR DA AYNI, HATTA bir tane DAHA VAR DUVARI LAN BAŞKA bir şey KOYUN BARİ
Gekko wingman özelliği = Raze'nin robotu = Skye ulti = Fade prowler
Gekko blind = Raze blind = Fade blind
Gekko Gernade = Phoenix Gernade ama patlayanı :D

Hepsine tek tek cevap vermeye inanın bana çok üşeniyorum sizin gini çocuklarla özellükle bu konuda tartışacak vaktim yok en basitinden Viper ile Cypher smoku aynı demişsiniz ama Cypher smokunun içinden geçerken ses çıkardığını viperınkinin canınızı azalttığınızı atış şekillerinin ve görüntülerinin aynı zamanda kredilerinin farklı olduğundan bir habersiniz iyi günler siz bol bol CS oynayın bir iki tane bomba falan atın.
 
Hepsine tek tek cevap vermeye inanın bana çok üşeniyorum sizin gini çocuklarla özellükle bu konuda tartışacak vaktim yok en basitinden Viper ile Cypher smoku aynı demişsiniz ama Cypher smokunun içinden geçerken ses çıkardığını viperınkinin canınızı azalttığınızı atış şekillerinin ve görüntülerinin aynı zamanda kredilerinin farklı olduğundan bir habersiniz iyi günler siz bol bol CS oynayın bir iki tane bomba falan atın.
Alım gücünün farklı olması özelliği değiştirmez, aynı işlevi görüyor sadece biri ses çıkartıyor ondan giremiyorsun diğeri canını yakıyor ondan giremiyorsun. Aynı skill, bu çok bariz. Anlamamak için anlamak istemiyor olmanız gerek. Sizede aynı ajanı kasmaya devamlar o zaman.
 
Alım gücünün farklı olması özelliği değiştirmez, aynı işlevi görüyor sadece biri ses çıkartıyor ondan giremiyorsun diğeri canını yakıyor ondan giremiyorsun.

Bu algı ile silahlar da aynı oluyor hepsi canını azaltıyor kredileri farklı ve özellikleri biraz daha farklı hepsinde mermi var hepsi ateş ediyor hepsi can azalıyor Allah Allah gördünüz mü ne kadar saçma bir mantık.
 
Bu algı ile silahlar da aynı oluyor hepsi canını azaltıyor kredileri farklı ve özellikleri biraz daha farklı hepsinde mermi var hepsi ateş ediyor hepsi can azalıyor Allah Allah gördünüz mü ne kadar saçma bir mantık.
İşte aradığım mantık! "Silahlar da bazıları pahalı yav silahlar da neden öyle böyle şöyle"

Kardeşim, Skill'lerle Silahları kıyaslayacaksan bana gelme bile. Ona bakarsan skillerin yarısından fazlası başka ajanların skilleri ile aynı hasara sahip. Mesela phoenix saniyede 5 vuruyorsa başka bir yakan bomba atan ajanın skili de saniyede 5 vuruyor. Senin kıyaslaman "yaw cs'de molly 500$ neden glock-18 bedava ikiside hasar vuruyo" demekle aynı. Kendini küçük düşürüyorsun.

Kredi farkı olması skilleri farklı kılmıyor. Silahlar ayrı konu.
 
İşte aradığım mantık! "Silahlar da bazıları pahalı yav silahlar da neden öyle böyle şöyle"

Kardeşim, Skill'lerle Silahları kıyaslayacaksan bana gelme bile.

Kıyaslayan yok zaten okuduğunuzu anlamada bir sıkıntı yok umarım.

Yarısından fazlası başka ajanların skilleri ile aynı hasara sahip. Mesela Phoenix saniyede 5 vuruyorsa başka bir yakan bomba atan ajanın skili de saniyede 5 vuruyor. Senin kıyaslaman "ya CS'de molly 500$ neden GLOCK-18 bedava ikisi de hasar vuruyor" demekle aynı.

Başında smokları görüş kapattığı için birbirine benzeten sizsiniz? Yanlışım var mı?
 
Yeni oyunda çok bir şey değişmemiş eski CS'nin bir gerilim havası vardı yeni oyunda o yok birkaç mekanik ve fizik ile oynamışlar bence hiç gerek yoktu bizim bildiğimiz CS:GO eski bir oyun olmasına rağmen hala günümüz için oynanabilecek kadar modern grafik ve mekanikleri var.
 
Kıyaslayan yok zaten okuduğunuzu anlamada bir sıkıntı yok umarım.
hahaha, "Bu algı ile silahlar da aynı oluyor hepsi canını azaltıyor kredileri farklı ve özellikleri biraz daha farklı hepsinde mermi var hepsi ateş ediyor hepsi can azalıyor Allah Allah gördünüz mü ne kadar saçma bir mantık." diyen benim.
Başında smokları görüş kapattığı için birbirine benzeten sizsiniz? Yanlışım var mı?
Yoo, öyle bişey demedim. Yukarıda iyi oku neye cevap vermişim. Ajanların atış şekillerinden tutun attığı şekiller, görünüşler bile aynı. En basiti Omen ile Astra. Bence siz demek istediğimi anlamadınız, yada anlamamak için zorlanıyorsunuz.

Ona bakarsan CS'de de smoke aynı, sadece kat kat daha gelişmiş ve geçekçi. Attığın flash'da aynı. Kör etme de aynı. Bence siz skiller'e yaklaşma algımı silahların algısı ile benzettiğiniz için saçmaladınız :D
 
Hahaha, "Bu algı ile silahlar da aynı oluyor hepsi canını azaltıyor kredileri farklı ve özellikleri biraz daha farklı hepsinde mermi var hepsi ateş ediyor hepsi can azalıyor Allah Allah gördünüz mü ne kadar saçma bir mantık." diyen benim.

Ya hocam Cypher snoku ile Viper smoku aynı demişsiniz işe ne kadar düştünüz yahu.
 
Ya hocam Cypher snoku ile Viper smoku aynı demişsiniz işe ne kadar düştünüz yahu.
Aynı muhabbet al işte, oyunda 10+ ajan var ve sadece flash'lar değil, bütün smokeler aynı demek istiyorum. Hatta direk bazı bombalar aynı, kör etme mekanikleri aynı. Aynı skiller sadece biri mavi biri kırmızı. Biri yakıyor biri ses çıkarıyor. Biri düz hiçbişey yapmıyor sadece görüşü blokluyor.

"Bu bütün CS fanboylarının ağzında hangi ajanın hangi özeliği birbiri ile benzer söyler misiniz belki flashlar olabilir ama hepsinin atılış şekli birbirinden farklı? CS de taktik adına sadece 3-4 tane bomba var kıyaslamak gerekirse"

Bunu diyen de sizsiniz. Bende aynı olan özellikleri söyledim. Phoenix ile Viper duvarı niye aynı o zaman açıklar mısın?
 

Yeni konular

Geri
Yukarı