CS:GO Neden İşlemcilerin Tamamını Kullanmıyor?

Donanımsal bir engel var. Monitörün hertz değerine kadar yumuşak geçişler elde edebilirsiniz ama fazlasını zaten yansıtması mümkün değildir. Eski ekran kartına göre çizim süresi hızlandığı için yeni ekran kartına geçince fark görülebilir ama fazlası olamaz.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
 
Sebebi ekran kartının elde ettiği kare sayısı 1000 iken işlemcinin saniyede işleyebildiği ve düzenleyip monitöre gönderilmesini sağlayabildiği kare sayısının 250 olması. Yani darboğaz dediğimiz olaydır.
Ve bir de monitör kısıtlaması var. 60Hz yenilenme değerine sahip bir monitörde eğer v-sync kapatıp 500+ fps almaya kalkarsanız (ki alamazsınız) çok büyük bir sorun(önce yırtılma, tearing olarak, sonra ise LCD katot tüpünün ısınıp işlevini kaybetmesi olarak) yaşarsınız. En sağlıklı ayar V-Sync veya destekleniyorsa diğer eşitleme seçeneklerini kullanmaktır.
 
Uyarı! Bu konu 7 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Geri
Yukarı