Merhaba dostum. 3000+ saat CS oynamış birisi olarak rastgele olarak gördüm bu konuyu. Cevaplamak istedim
Öncelikle oyuna alışmak yüksek seviye oynamak için çok uzun zaman alıyor.
Rekabetçi'de GLOBAL = 1 Yıl
Faceit'de 10 Level = 4 Yıl
oynama süresinin ardından oldum. yani 4 yıl boyunca faceit için oynamadım ama 4 yıl sonunda faceit 10 levela yükselmek için oynadım tahmini olarak 12-13 gün sürdü sanırım.
Saçma FPS düşüklüğü için kesinlikle haklısın. eski bilgisayarımda (GT 740M)'de 4:3 1024x768 çözünürlükte bile 100 FPS alabiliyorken. Bazı yüksek donanımlı laptoplarda 130 FPS'e kadar düşebiliyor aksiyon anlarında. Bunun da çözümü - eğer gelirse - Source 2 oyun motoru ile geleceğini düşünüyorum çünkü halihazırda kullanılan oyun motoru Source çok da stabil bir oyun motoru değil. (Source 2'ye kıyasla)
Anti-Hile yetersizliği de yine aynı konudan muzdarip. Source 2 ile yeni VAC sistemlerinin geleceğini düşünüyorum. Yine source motoru anti-hile korumaları için yetersiz kalıyor çağa ayak uyduramıyor (Source 2'ye kıyasla)
Rank sistemi için ise sana katılmıyorum. Yine 2000+ saatlik R6 oynamış birisi olarak (Maalesef) LoL gibi oyunlarda da olan ELO sisteminin çok daha saçma olduğuna inanıyorum çünkü ELO sisteminde oyun kazanmana bakıyor. Kazandın mı? al sana 20 elo. Kaybettin mi? ver bakayım 25 elo gibisinden. CSGO'daki rank sistemi maç içi değerlendirmeni yapıyor. yani maçta yaptığın her başarım önem kazanıyor. aldığın EDO (MVP)'ler,killer,deathler SKOR PUANI gibi şeyler önem kazanıyor ve kazanma puanını arttırıyor yani kazanıp kaybetmeye göre daha az etkilenmiş oluyor. Kendi tecrübelerime dayanarak kaybettiğin maçta en yüksek skorlu oyuncuysan ELO bazlı oyunlarda üzülürken - Rekabetçi sistemi için - CSGO'da üzülmüyorum. Yine - yiyeceğim ama -'den + olacak. Yani ELO sistemi gibi düşünürsen 20 ELO gideceğine 16 ELO gidiyor. Ayrıca rank sistemi kötülüğü olarak Smurf oyuncular var. Onları engellemek için de Seçkin Hesabı getirdiler az da olsa önüne geçildi.
Kitleden dolayı olanlara katılıyorum diyebilirim ama çözümleri var
Küfür edenleri,Toxic olanları üstüne tıklayıp engelle. Ne adını görürsün ne de fotoğrafını rahat rahat takılırsın. Aynı şeyi karşı takım için de uygulayabiliyorsun.
Sürekli oyundan çıkanlar için rütben biraz önemli. Rütbeni bilmiyorum ama üst rütbelerde bu yok denecek kadar az. Faceit'de daha da az (8-10 Level) ama ESEA'daki ringer sistemi yani birisi oyundan çıkınca başka birinin oyuna bağlanabilmesi olayı gelse güzel olabilirdi.
Gereksiz yere kickleyenler yine aynı şekilde rütbene bağlı olarak azalıyor ayrıca tek başına girme. en az 2-3 kişi ile birlikte gir. Hem atamazlar hem de tanıdığın insanlarla daha iyi info alışverişi yaparsın.
Hile olayı da anti-hile'de değindiğim gibi Source 2 - gelirse - düzeleceğini düşünüyorum ayrıca daha az hileyle karşılaşmak istiyorsan ESEA veya Faceit Premium gibi bazı platformlardan CSGO maçlarına girebilirsin.
Hile açıp ban yedikten sonra konu açanların aynısı Reddit ve Steam Forumlarında da var arada girip gülüyorum
HİLE VE BAZI 3.PARTİ YAZILIM KULLANMAYAN KİMSE OYUNDAN BANLANMAZ! OYUNUN ANTI-HILESINI TETIKLEYECEK SACMA SAPAN YAZILIMLAR KULLANMAYIN. Ayrıca zaten haksız ban yediğinizi düşünürseniz Steam Destek emin olun yardımcı olacaktır.
Troller için de yine Rütbe teorimi sunmak isterim
Dediğim gibi Rekabetçi dışında başka platformlarda oynamanız gerekir troll olmaması için.
HİLE KULLANDIĞINDAN ŞÜPHELENDİĞİNİZ KİŞİLERİ RAPORLAYIN
Emin olun binlerce insan Overwatch yapıyor Mesela ben her Pazar en az 5 tane Overwatch yapmaya çalışıyorum
Bu kadar uzun yazdığımı farketmemiştim kusura bakma
her neyse bu benim için bir oyun değil bir yaşam oldu onunla geçirdiğim 10'dan fazla geçirdiğim yıldan sonra