CS2, oyunun teknik altyapısında yapılan bir güçlendirme böyle düşünün, tickrate olayının kaldırılmasını hafife alıyor olabilirsiniz fakat bunu anca yeni bir oyun motoru ile yapabilirlerdi.
Şöyle düşünün bir oyun olsun ve bu oyun eskiden unity ile yapılmış olsun, şimdi ue5 e geçti diyelim oyundaki haritalar vs. aynı olsa bile ikisine aynı oyun diyebilirmiyiz? Bence hayır, oyunun fiziği mekaniği altındaki herşey değişti, ama kullanılan model ve kaplamalar aynı.
Ben böyle algılıyorum en azından.
-----
CS:GO da, sunucudaki veri ile benim gördüğüm kesinlikle bir değil. CS2 de bu sorunun kalktı deniyor ki umarım kalmıştır.
CS:GO, köşe başında bir ileri bir geri "peek" yapanların, yani oyunu bir manipülasyon ile karşı oyuncuyu vuranların oyunu olmuş sadece. Taktik yürütmek vs. yerine çok iyi "peek" yapıyorsanız çok iyi oyuncusunuz.
Valvenin CS2 deki iddiaası ise "ne görürsen o" (Kaynak) yani artık bu durumun önüne geçilecek. dahada açıklayıcı olursam; yani bir kişinin görüntüsü, mermisinden önce gelecek.
Oyunda yaşamışsınızdır, önce ölüp, sonra rakip oyuncunun sola/sağa doğru çıktığını görmüşsünüzdür, bu artık olmayacak. Umarım iddiaaları doğru çıkar.
Aynı sorun valoranttada var, tickrate 128 de olsa aynı şeyi yaşayabiliyoruz o oyundada. Hatta o oyun daha kötü bir halde bana göre. Zira UE4 motorunun fps oyunlarına uygun olmadığını düşünüyorum, o kadar anti hile sistemi kullandırtmaya zorlayıp, veri toplamasına rağmen oyunda hile kullananların tekrar tekrar geri gelmesine engel olamayıp, üstüne tüm oyuncuların verilerini anti hile yazılımı ile almaları kabul edilebilir değil.(Paylaşmadıklarını iddiaa etselerde.)
Şöyle düşünün bir oyun olsun ve bu oyun eskiden unity ile yapılmış olsun, şimdi ue5 e geçti diyelim oyundaki haritalar vs. aynı olsa bile ikisine aynı oyun diyebilirmiyiz? Bence hayır, oyunun fiziği mekaniği altındaki herşey değişti, ama kullanılan model ve kaplamalar aynı.
Ben böyle algılıyorum en azından.
-----
CS:GO da, sunucudaki veri ile benim gördüğüm kesinlikle bir değil. CS2 de bu sorunun kalktı deniyor ki umarım kalmıştır.
CS:GO, köşe başında bir ileri bir geri "peek" yapanların, yani oyunu bir manipülasyon ile karşı oyuncuyu vuranların oyunu olmuş sadece. Taktik yürütmek vs. yerine çok iyi "peek" yapıyorsanız çok iyi oyuncusunuz.
Valvenin CS2 deki iddiaası ise "ne görürsen o" (Kaynak) yani artık bu durumun önüne geçilecek. dahada açıklayıcı olursam; yani bir kişinin görüntüsü, mermisinden önce gelecek.
Oyunda yaşamışsınızdır, önce ölüp, sonra rakip oyuncunun sola/sağa doğru çıktığını görmüşsünüzdür, bu artık olmayacak. Umarım iddiaaları doğru çıkar.
Aynı sorun valoranttada var, tickrate 128 de olsa aynı şeyi yaşayabiliyoruz o oyundada. Hatta o oyun daha kötü bir halde bana göre. Zira UE4 motorunun fps oyunlarına uygun olmadığını düşünüyorum, o kadar anti hile sistemi kullandırtmaya zorlayıp, veri toplamasına rağmen oyunda hile kullananların tekrar tekrar geri gelmesine engel olamayıp, üstüne tüm oyuncuların verilerini anti hile yazılımı ile almaları kabul edilebilir değil.(Paylaşmadıklarını iddiaa etselerde.)
Son düzenleme: