CS Source 2 biraz fazla abartılmıyor mu?

2 aya CS2 hiç çıkmamış da CS:GO'ya güncelleme gelmiş gibi olacak, insanlar böyle bir oyunu oynayacaklar ama çıktığını bile hatırlamayacaklar, çünkü CS 1.6 ile CS2 aynı oyun. Ve Valorant'a gelirsek, oyun zaten eskimekte ve the finals ve benim de gelişiminde büyük rol aldığım conflıct gibi iddialı oyunlar geliyor, ortalık kızışacak.

Geliştirdiğiniz oyunun Steam sayfası vs. var mı? Bakmak isterim açıkçası.

Adamlar yeni tickrate sistemiyle devrim yaptı bildiğin sen gelmişsin grafik diyorsun. Bir de kimse Valorant'ı geçer demiyor çünkü zaten geçmiş durumda.

Bu tickrate tam olarak ne oluyor? Kısaca açıklar mısınız?
 
Bu tickrate tam olarak ne oluyor? Kısaca açıklar mısınız?
Belki yaşamışsınızdır, bazen adama sıksanız bile mermi o adama gitmiyor. Bu durum CS:GO'nun 64 Tick sunucularından kaynaklı oluyor, siz öyle görseniz bile sunucu saniyede 64 tekrarı yaparken aslında durum öyle değil. Tickrate sizin atışlarınızın isabetliliğinden bombanın hedefe gitme, hareket etmenize kadar etkileyen bir şeydir. CS:GO sadece profesyonel maçlarda ve FACEIT maçlarında 128 Tickrate olan sunuculara sahipti buna karşılık Valorant full 128 Tickrate sunuculara sahip. Herkes CS:GO'nun bütün sunucularının 128 Tickrate sahip olmasını isterken Valve bir devrim yaptı ve 128 Tickrate'in performansının da önüne geçen Sub-Tick sistemini geliştirdi. Bu sistemle artık o an ne görüyorsanız o oluyor, yani ben adama vurdum mermi gitmedi gibi şeyler artık kalktı.
 
Geliştirdiğiniz oyunun Steam sayfası vs. var mı? Bakmak isterim açıkçası.

Bu tickrate tam olarak ne oluyor? Kısaca açıklar mısınız?

Oyunda tick sitemini kaldırmışlar yani bu şu demek, birisini vurduğuna eminsen ama ölmemiş olmasını ya da tamtersini kaldırıyor. Sunucu tick denilen şeyi anında algılıyor. Bu da performansı (artırarak) etkiliyor. Kısacası mouse Click gecikmesini yok ediyor. Umarım doğru anlatmışımdır.

Belki yaşamışsınızdır, bazen adama sıksanız bile mermi o adama gitmiyor. Bu durum CS:GO'nun 64 Tick sunucularından kaynaklı oluyor, siz öyle görseniz bile sunucu saniyede 64 tekrarı yaparken aslında durum öyle değil. Tickrate sizin atışlarınızın isabetliliğinden bombanın hedefe gitme, hareket etmenize kadar etkileyen bir şeydir. CS:GO sadece profesyonel maçlarda ve FACEIT maçlarında 128 Tickrate olan sunuculara sahipti buna karşılık Valorant full 128 Tickrate sunuculara sahip. Herkes CS:GO'nun bütün sunucularının 128 Tickrate sahip olmasını isterken Valve bir devrim yaptı ve 128 Tickrate'in performansının da önüne geçen Sub-Tick sistemini geliştirdi. Bu sistemle artık o an ne görüyorsanız o oluyor, yani ben adama vurdum mermi gitmedi gibi şeyler artık kalktı.
Yazarken atmışsın:(
 
Aslında abartının sebebi herkesin Valve'a güvenmesi. CS Go'nun ilk çıktığı zamanları ve şimdiki haline bakın. Resmen oyun güncellemeler ile evrim geçirdi. Valve kesinlikle oyuncu isteklerini göz önünde bulunduran bir firma ve CS 2'nin de mekaniklerinin gelecek 10 sene içinde hangi noktaya gelebileceğini az çok tahmin ediyolar. Asıl hype bundan dolayı.
 
Şaka maka gerçekten abartılıyor bence sadece mapi yenileyip 2 diye çıkarmaları ben beğenmedim.
öyle değil kanka zamnında oyuncuların valoranta kayma sebebi cs'de hile sorunu olmasıydı valoranta bir map veya yeni ajan geldiğinde deliren insanlar cs2 ye sallamaya başladı zamanında rekabetçi fps oyunlarına öncü olmuş bir oyun bugun bile günlük oyuncu rekorları kırıyor oyunun eksiklerini rötuşlayıp bir güncellemeyle oyunu tekrar yayınlıyorlar sevenlerinin bu tepkiside gayet normal
 
Son düzenleme:
Tamam arkadaşlar yeni oyun. Ama bıktım artık. Yıl 2023 olmuş merminin smokenin içinden geçince boşluk yaratmasına şaşırıyorsunuz. Çok kolay bir şey bu oyun motoru ile. Ben de heyecanlıyım ama yeni oyundan başka smoke'mış, tick Rate'miş falan hypelanacak şeyler değiller gibi. Her yerde görüyorum sadece 2 şey; tick Rate ve smoke.

Abartilmiyor, tam aksine gerekildigi sekilde tepkiler veriliyor. Hele ki Source 2 taaa 2015'ten beridir beklenildigini sayarsak. Ki zaten oyun motoru yuzunden bu kadar beklenildi ilk Oyun Motoru'nu bitirdiler simdi daha yeni yeni oyunlar cikiyor.
 
Esasında insanları çok hypelayan şey oyunun isminin CS2 olarak değişmesi bence. Sonuçta yeni bir oyun çıkmıyor sadece CS:GO'ya güncelleme geliyor. Bu durumda inanılmaz değişiklikler beklemek yanlış olur. Bana kalırsa yeterli güncellemeler gelmiş. Tabii sub-tick olayı ne kadar doğru ne kadar işe yarıyor denedikten sonra göreceğiz.
 
Hayır abartılmıyor tüm FPS oyunları tickrate teknolojisi kullanırken adamlar sub-tick diye adlandırılan devrim niteliğinde yeni bir teknoloji getirdiler yaptıkları şey ile bu piyasaya öncülük ediyorlar ileride muhtemelen çoğu FPS oyunu bu tarz bir teknolojiye geçecek ve Valve bunun öncülüğünü yaptı gayet de normal tepki veriyor insanlar. Adamlar daha ne yapsın yani oyunun orijinal yapısına sadık kalarak daha da iyileştirdiler oyunu.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı