Dell G2724D vs MSI G274QPF-QD

Bütçe
10.000
Saint Lucia'ya soyluyorsun sanirim bunu.

Saçma. G-Sync modulu olmazsa olmaz bir şey degil.

Modül demedim, modül olmadan da NVIDIA kart varsa G-SYNC resmi desteği alan monitör fark yaratıyor modül daha da fark yaratıyor, saçma olsa NVIDIA sitesinde destekli monitör listesi olmaz ve bu sene G-SYNC Pulsar'ı çıkarmazlardı, ben direk karşılaştırma fırsatlarım oldu onun içinde söylüyorum
 
Modül demedim, modül olmadan da NVIDIA kart varsa G-SYNC resmi desteği alan monitör fark yaratıyor modül daha da fark yaratıyor, saçma olsa NVIDIA sitesinde destekli monitör listesi olmaz ve bu sene G-SYNC Pulsar'ı çıkarmazlardı, ben direk karşılaştırma fırsatlarım oldu onun içinde söylüyorum.
Monitorlerin listede ismi yok diye G-SYNC uyumlulugu konusunda sorun yasaniliyor diye bir sey yok. Bu ayni RAM'lerdeki QVL muhabbeti gibi.
 
Monitorlerin listede ismi yok diye G-Sync uyumlulugu konusunda sorun yasaniliyor diye bir şey yok. Bu ayni RAM'lerdeki QVL muhabbeti gibi.

Var hocam titreme görüntü kayması artifactlar yaşanabiliyor zaten NVIDIA sitesinde bunu belirtmiş, G-SYNC'i hafife almayın oyun alanında bir devrimdir ve stutter ı tarihe karıştırmıştır, modül pahalı ve yazılımlada buna yakın bir oynanış sunulabildiği için uzun süredir modül işi bırakıldı ama G-SYNC Pulsar ile modüllü monitörler geri dönüyor
 
Var hocam titreme görüntü kayması artifactlar yaşanabiliyor zaten NVIDIA sitesinde bunu belirtmiş, G-SYNC'i hafife almayın oyun alanında bir devrimdir ve stutter ı tarihe karıştırmıştır, modül pahalı ve yazılımlada buna yakın bir oynanış sunulabildiği için uzun süredir modül işi bırakıldı ama G-SYNC Pulsar ile modüllü monitörler geri dönüyor
Bak dostum, NVIDIA Compatible (Certified), NVIDIA'nin direkt olarak test edip sertifika vermesinden oturu belirtilen bir ibaredir. NVIDIA Certified ibaresi yok diye o monitor unstable olmuyor, sadece NVIDIA tarafindan bizzat test edilmemis oluyor.
 
Bak dostum, NVIDIA Compatible (Certified), NVIDIA'nin direkt olarak test edip sertifika vermesinden oturu belirtilen bir ibaredir. NVIDIA Certified ibaresi yok diye o monitor unstable olmuyor, sadece NVIDIA tarafindan bizzat test edilmemis oluyor.

Tamam dostum zaten bu konuda monitörüne güvenen test ettirip o sertifikayı alıyor, yoksa monitör FreeSync Pro premium vs diye gidip AMD'den sertifika alıyolar

Hatta bazı AOC monitör kitapcıklarına baktığında vrr açıldığı durumlarda titrme yapabilir diye ibareler olduğunuda görürsün
 
Tamam dostum zaten bu konuda monitörüne güvenen test ettirip o sertifikayı alıyor.
Kanit?

Bu listede olmayan tonlarca kaliteli monitor var. Yani sana gore burada isimlerinin yazmamasinin sebebi, monitor ureticisinin monitorune guvenmemesi oyle mi?
Hatta bazı AOC monitör kitapcıklarına baktığında VRR açıldığı durumlarda titrme yapabilir diye ibareler olduğunuda görürsün.
Konuyla alakasi yok. Ayrica "VRR at the same time" diye ibare cogu monitorde belirtilir.
 
Kanit?

Bu listede olmayan tonlarca kaliteli monitor var. Yani sana gore burada isimlerinin yazmamasinin sebebi, monitor ureticisinin monitorune guvenmemesi oyle mi?

Konuyla alakasi yok. Ayrica "VRR at the same time" diye ibare cogu monitorde belirtilir.
Ekleyeyim. Nvidia büyük ihtimalle bu sertifikadan para alıyordur. Üretici de maliyet kısmak için yaptırmıyordur. Arkadaşın dediği güvenmiyor falan saçma.

-
Bir de bu VRR ne zamandan beri bu kadar önemli oldu ki? AAA oyunlarda FPS sapması bu kadar olmaması gerekiyor? FPS oyunlarında falan da zaten VRR kullanılmıyor diye biliyorum input lagdan dolayı?

Ayrıca optimal bir sistemde de zaten %0.1 ve %0.01 FPS'ler çok düşük olmaz.

Nedir bu işin olayı biri acıklasa da anlasak ya. Araştırmaya çok üşeniyorum uzun bir mevzu gibi duruyor. Hem input lagı arttırmadan kullanmanın bir yolu varmış galiba hem de akıcılığı arttırıyormuş diye duydum ama bilmiyorum yani.
 
Kanit?

Bu listede olmayan tonlarca kaliteli monitor var. Yani sana gore burada isimlerinin yazmamasinin sebebi, monitor ureticisinin monitorune guvenmemesi oyle mi?

Konuyla alakasi yok. Ayrica "VRR at the same time" diye ibare cogu monitorde belirtilir.

Neyin kanıtı adamlar sertifika ve modül kullanıyor, bir çok yorumda incelemede artifactlar olduğunuda okuyabilirsin senin aksi kanıtın ne ben onu anlayamadım
Bak burdada açıkca belirtmiş gsync takılma ve yırtılmayı düzeltirken, freesync sadece azaltabiliyor

Ekleyeyim. NVIDIA büyük ihtimalle bu sertifikadan para alıyordur. Üretici de maliyet kısmak için yaptırmıyordur. Arkadaşın dediği güvenmiyor falan saçma.

-
Bir de bu VRR ne zamandan beri bu kadar önemli oldu ki? AAA oyunlarda FPS sapması bu kadar olmaması gerekiyor? FPS oyunlarında falan da zaten VRR kullanılmıyor diye biliyorum input lagdan dolayı?

Ayrıca optimal bir sistemde de zaten %0.1 ve %0.01 FPS'ler çok düşük olmaz.

Nedir bu işin olayı biri acıklasa da anlasak ya. Araştırmaya çok üşeniyorum uzun bir mevzu gibi duruyor. Hem input lagı arttırmadan kullanmanın bir yolu varmış galiba hem de akıcılığı arttırıyormuş diye duydum ama bilmiyorum yani.

Hocam çok açıklayacak bir şey yok, G-SYNC teknolojisi monitör Hz ile FPS'yi bir tutar yani değişken FPS ile oynarsan monitör Hz de ona göre değişir, ama bu teknolojiler olmaz ise kare atlama stutter yaşarsın, değişken FPS'lerde yumuşak bir oynanış alamazsın, bununda gerçekten kavraman için iyi bir vrr teknolojisi olan monitörde uyumlu ekran kartı ile veya yine modüllü monitörde debeyip farkı görmen lazım
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı