LoL'ü nasıl bırakabilirim?

Chat a Pat!

Hectopat
Katılım
5 Eylül 2017
Mesajlar
1.644
Çözümler
10
Takım oyunlarını çok seven biriyim ama bu oyunda anlamadığım şekilde durup dururken küfürler savruluyor. Tek istediğim diyalog halinde kalıp taktiksel oynamak, beraber oynamak. Valorant'ta da aynı şeyi yaşıyorum. Bana edilmese bile boş muhabbetler yapılıyor, hepsi çocuk, bilmediğim türlü türlü küfürler ediyorlar.
Çözüm olarak;

  • Mutelemek elbet bir çözüm ama Single Player oynamaktan farkı kalmıyor o zamanda.
  • Silmekte bir çözüm ama internet hızlı olduğundan işe yaramıyor.
  • Oyun için bir arkadaş grubum yok, çevremde oynayan yok yani o yüzden arkadaşlar ile girme yöntemini de yapamıyorum.
LoL sunucularını kalıcı olarak kaldıramayacağım şekilde internetimde engellemenin bir yolu yok mudur? Başka bir şey aklıma gelmiyor çünkü. Lütfen yardımcı olun, sakin kalmaya çalışa çalışa psikolojim bozuldu artık.
 
Son düzenleme:

SHER-LOCKED

Hectopat
Katılım
26 Ekim 2017
Mesajlar
6.776
Makaleler
2
Çözümler
20
Oyunu kesinlikle silme. Daha sonra tekrar yükleyeceksin çünkü. Rekabetçi olmayan başka bir oyuna başla. Survival'ya da hikayeli oyunlar gibi.
 

windows11

Picopat
Katılım
19 Kasım 2020
Mesajlar
513
Çözümler
1
Yer
monitörün karşısı
Takım oyunlarını çok seven biriyim ama bu oyunda anlamadığım şekilde durup dururken küfürler savruluyor. Tek istediğim diyalog halinde kalıp taktiksel oynamak, beraber oynamak. Valorant'ta da aynı şeyi yaşıyorum. Bana edilmese bile boş muhabbetler yapılıyor, hepsi çocuk, bilmediğim türlü türlü küfürler ediyorlar.
Çözüm olarak;

  • Mutelemek elbet bir çözüm ama Single Player oynamaktan farkı kalmıyor o zamanda.
  • Silmekte bir çözüm ama internet hızlı olduğundan işe yaramıyor.
  • Oyun için bir arkadaş grubum yok, çevremde oynayan yok yani o yüzden arkadaşlar ile girme yöntemini de yapamıyorum.
LoL sunucularını kalıcı olarak kaldıramayacağım şekilde internetimde engellemenin bir yolu yok mudur? Başka bir şey aklıma gelmiyor çünkü. Lütfen yardımcı olun, sakin kalmaya çalışa çalışa psikolojim bozuldu artık.
LoL'ü bırakmak amacıyla; sakın hesabı sildirtmek gibi bir hataya düşmeyin. Bu sadece pişmanlık uyandırır.
Bunu haricinde, oyunu hiç düşünmeden silin ve alternatifler arayın. Mutlaka geçmişten aklınızda kalan ve oynamaya zaman bulamadığınız oyunlar vardır. Yoksa da oyun tavsiyeleri konularına biraz göz gezdirerek birçok sayıda alternatif bulabilirsiniz.
Hikaye türünü denemenizi öneririm. Telltale's The Walking Dead, Life is Strange gibi seriler oldukça etkileyici. Chill oyunlara da göz atabilirsiniz.
 

Uorku

Picopat
Katılım
27 Kasım 2020
Mesajlar
195
Yer
İstanbul
Hikaye oyunlarına başlamayı deneyin. Büyük ihtimalle bırakırsınız. Eğer olmuyorsa oyunu silin. Bir süreden sonra indirmezsiniz. Bende ETS 2 bağımlısıydım. Oyun iyicene sıkınca sildim ve bağımlılıktan kurtulmuş oldum. Dene istersen bence çözülür.
 
KS
Chat a Pat!

Chat a Pat!

Hectopat
Katılım
5 Eylül 2017
Mesajlar
1.644
Çözümler
10
Riot'a ticket atıp hesabını silmelerini söyle, zaten sıfırdan hesap kasmayacaksın, yıllardır emek verdiğin hesabın gittikten sonra, çat diye bırakacaksın.

Bunun bir benzerini denedim ki şöyle. Bir metin belgesine random attım bunu kopyalayıp kullanıcı adımı değiştirdim. Bağlı mail adresini de kapattım. Ama durduramıyorum ki kendimi yeni hesap açtım 1 hafta sonra kendimi ranked da buldum.



Arkadaşlar dediğiniz her şeyi denedim. EU West'e de geçtim ping oluyor, kullanıcı adını random olarak değiştirip de denedim, yeni hesap açarken buldum kendimi, hikaye modlu oyun denedim, Cyberpunk denedim ama olmuyor. Instagram'da YouTube'da falan görünce canım çekiyor illaki bir yerden çıkıyor bu LoL.

Kalıcı olarak engellemem lazım, indirememem lazım. Başka yolu yok gibi.
 
Son düzenleme:
Yukarı