Okulların açılması hakkında objektif düşüncelerim

90mhVincent

Picopat
Katılım
8 Haziran 2021
Mesajlar
965
Neden böyle bir yazıyı burada paylaşmak istedim bilmiyorum ama sanırım başkalarının da görüp yorumlaması hoşuma giderdi. Her neyse arkadaşlar bu konumda sizlere 20.000 küsur vaka varken aşıya güvenerek okulların açılması saçmalığından bahsedeceğim. Böyle bir şeyi nasıl yapabiliyorlar aklınız alıyor mu? Şimdi bazı arkadaşlar şu kafayla olaya bakacak "Ya kardeşim yıllardır okula gitmiyoruz, eğitim almıyoruz ne diyorsun sen?" özellikle üniversiteye gidenler. E arkadaş belki sen okula gidiyorsun diye birçok insan ölüyor. Aşı ne kadar etkili olursa olsun bulaşıcılık devam ediyor, benim gittiğim okulda kantinde kayboluyorsunuz kalabalıktan. Okuldan çıkarken sıra bekliyorsunuz o derece bir kalabalık var inanamazsınız. Üzerine ben okula toplu taşıma ile gidiyorum bindiğim otobüste ayakta duracak yer bulamıyorum, Allah korusun bana bir virüs bulaşsa hadi gençler bağışıklılar diyorlar ben bu toplu taşımadaki bir kişiye bulaştırsam, bir yaşlı, bir hastalığa sahip birine. Onlar kim bilir başkalarına bulaştıracak, farkında mısınız bilmiyorum ama aşı virüse karşı ölümsüz yapmıyor sizi. Aşı olan çoğu insanında ölüm haberleri var. Yani demek istediğim böyle bir risk ile savaşırken okulların açılması o kadar saçma ki anlatılmaz, e hadi illa bir yerleri açacaksan üniversiteleri açabilirsin, liseler, ilkokullar, anaokulları ne demek? Anadolu'ları kapatıp meslekleri açıyorlar ya arkadaş anlıyoruz meslek öğrensinler ama bu okul da okuyan insanlar ölümsüz mü? Eğitim kesinlikle zorunlu katılıyorum fakat yeter ki bir insan ölmesin biz bu eğitimi vakalar öldürücü sayının altına inene kadar durduralım, uzaktan devam edelim. Kesinlikle düşüncelerime katılmak zorunda değilsiniz tamamen tartışmaya açık bir konu, yeter ki gerekli uslüpla düşüncelerinizi belirtin ki seviyeli tartışalım. Teşekkürler, saygılar.
 
KS
KS
90mhVincent

90mhVincent

Picopat
Katılım
8 Haziran 2021
Mesajlar
965
Açıkçası eğer önlemler düzgünce alınsaydı açılmasında bir sorun olamazdı hatta iyi bile olurdu ama gördüğümüz üzere okullarda önlem diye bir şey yok hele okul içinde veya kendi sınıfımda doğru düzgün maske takmayan görünce bir tane ağzının ortasına indiresim geliyor.
Sadece sözde önlem var, fiziksel olarak hiç bir şey yok. Pandemi öncesindeki okullarla pandemide ki okullar tamamen aynı, ateş ölçer vs. falan koymuşlar yiyeyim onları :D
 

Xantern

Kilopat
Süper Moderatör
Katılım
15 Ağustos 2019
Mesajlar
7.650
Makaleler
3
Çözümler
173
Yer
İstanbul / Büyükçekmece
Bugün okula gittim. Toplu taşıma kullanıyorum gerçekten aşırı dolu oluyor. Sınıfımda 22 öğrenci var hepimiz sıralara tek oturabiliyoruz. Ama okulda 40 öğrenciden fazla mavcudu olan sınıflar var. Onlar ne yapacak? Öğretmenlerimiz de diyor zaten 1-2 haftaya okulları kapatırlar diye. Ben de öyle düşünüyorum ve olması gereken de zaten bu.
 
Yukarı