Okulların açılması ve sınav sistemi hakkında

SMiralayS

Decipat
Katılım
22 Haziran 2020
Mesajlar
1.479
Makaleler
1
Çözümler
2
Kitle bağışıklığı olmadan açmak intihar saldırısından farksız bence. Her an yeni bir dalga başlayabilir böyle giderse.
Aynen öyle. Yeni dalga başlama olasılığı çok yüksek. Bu böyle giderse eskisinden kötü olmaya doğru gidiyoruz. Zaten kısıtlamamlar çoğu ilde kalkınca herkes bir rehavete kapıldı. Bu zihniyet varken zor olacak bu virüsün bitmesi.
 

Samwise Gamgee

Centipat
Katılım
24 Ocak 2021
Mesajlar
746
Yer
İzmir
Bakın arkadaşlar farklı bir eleştiri yapacağım, yanlış anlamayın. Biz gençler olarak bu iş internetten yürümeyecek. Eylemde yapamayız, mecburen bunu kabullenmeliyiz. O yüzden bu konuları açmanın gram bir anlamı yok. Maskenizi takın ve çalışın kolay değil, çetin savaş var. Bir yerde illa patlak verecektir.
 

Efeisot Kmr

Decapat
Katılım
19 Nisan 2020
Mesajlar
911
Çözümler
3
Bakın arkadaşlar farklı bir eleştiri yapacağım, yanlış anlamayın. Biz gençler olarak bu iş internetten yürümeyecek. Eylemde yapamayız, mecburen bunu kabullenmeliyiz. O yüzden bu konuları açmanın gram bir anlamı yok. Maskenizi takın ve çalışın kolay değil, çetin savaş var. Bir yerde illa patlak verecektir.

Ama susarsak elimize hiçbir şey geçmez. Gelecek bizim geleceğimiz, onun elimizden gasp edilmesine göz yumarsak aynı geleceği bulmamız mümkün olmayacak.
 

vzzn

Hectopat
Katılım
6 Nisan 2019
Mesajlar
1.328
Çözümler
9
Okulların açılmasına şiddetle karşı çıkan insan topluğu, haklısınız açılmaması gerekir. Anlamadığınız tek şey sistemin bunu kaldırmayacağı!

Bu kadar arzın ve talebin olduğu bir sistemde, sınav olmaması mümkün değil!

Türk eğitim sistemini, herkes okuyacak diye anlıyorsanız yanılıyorsunuz! Bu sistem bizi yarıştırıp birbirimizi elemek üzerine kurulu, bunu anlamayacak kadar safsanız, hiçbir şekilde ne üniversite kazanabilirsiniz ne de iş hayatında başarılı olabilirsiniz. Ticarete atılsanız, kazıklanırsınız!

Bu sistem aynı zamanda psikolojik olarak da sizi test ediyor, kalırsanız asgari ücrete mahkum olursunuz.

Bu fikirlerimi değiştirecek birisi gelirse, seve seve münazara yapabiliriz. Eleştiriye açık bir insanım.
Tabii abicim, sistem test ediyor bizi yav.
Ekran görüntüsü 2021-03-08 235547.png

Hep ameriganın oyunları bunlar!
 

yika38

Megapat
Katılım
17 Eylül 2017
Mesajlar
5.954
Makaleler
11
Çözümler
161
Yer
Kayseri
Orta riskli iller yüksek ve çok yüksek riskli illere birkaç günde yükselirken, günlük vaka sayıları 8000-9000'den 13.000'e fırlamışken bu kadar öğrencinin sadece bir kâğıt parçası için riske atılması katliam gibi bir şey. Koronaya yakalanmamak için maske, sosyal mesafe ve temizliğe uymak yeterli çözüm olmuyor; tecrübeyle sabit.

Sınavlar yapılmasın demiyoruz ama bu zaman yapılacak zaman değil. Yurt dışında bunca ülke sınavlarını iptal etmişken veya online sınava geçmişken Türkiye'de bu kadar öğrenciye, bu kadar fırsat eşitsizliği varken yüz yüze sınav denilerek öğrencileri kalabalık toplu taşımalara sürüklemek ne kadar mantıklı?

Sıralar arası sosyal mesafe denmiş, küçücük sınıflara sıra sığmıyor, nasıl sosyal mesafe sağlansın?

Ama bir şey olmadı şükür.
14 gün sonra bir şey olup olmadığını göreceğiz.
 
Son düzenleme:

Kara Erol

Kilopat
Katılım
1 Ocak 2017
Mesajlar
2.721
Makaleler
4
Çözümler
9
Onlar toplantılarını Zoom ile yaparken ben ne için okula gideyim? Önce kendilerinden bir icraat görelim, bu duruma ön ayak olsunlar, sonra yüz yüze okul açarlar.
Dersler yüz yüze mi oldu da sınavları yüz yüze yapıyorlar? Çoğu öğrenci hiçbir şey anlamadı.
Milletin sağlığı kimin umrunda... Onların sağlığından önemlisi yok.
Bu arada ben okula gitmedim. Önceden zaten sınav olmuştum.
 
Yukarı