Oyun yapımına nasıl başlarım ?

Kodlama bilgi varmış, unity de biliyormuşsun, mobil oyunda yapmışsın. Daha ne istiyorsun ki? Yap güzel mobil bir oyun, kazan parayı grafiker falan bul(grafik bilmediğini varsayıyorum) Daha iyi grafiklerle daha iyi oyunlar yap. Sonuçta programlama da klavye hızın önemli(Yani o noktaya gelinceye kadar geliştir kendini, tek engel klavyen olsun).
Şu anda google playe baktığınızda 2-3 hafta da unity öğrenip hazır template ile oyun yapıp tutan çok oyun var ve google bunlarla ilgilenmiyor. Daha geliştirici hesabım yok, ama gördüğüm kadarıyla bu iş emeğe falan bakmıyor. Amaç sadece para ise yapacaksın bir şahin oyunu falan yayacaksın her yere, bu şekilde kazanan var.

Java çocuk oyuncağı ise C# ın zor geleceğini sanmıyorum.
 
Şu anda google playe baktığınızda 2-3 hafta da unity öğrenip hazır template ile oyun yapıp tutan çok oyun var ve google bunlarla ilgilenmiyor. Daha geliştirici hesabım yok, ama gördüğüm kadarıyla bu iş emeğe falan bakmıyor. Amaç sadece para ise yapacaksın bir şahin oyunu falan yayacaksın her yere, bu şekilde kazanan var.

Java çocuk oyuncağı ise C# ın zor geleceğini sanmıyorum.
Emek istemiyor derken ? Eğer hazır template ile oyun yaparsan emeğe bakmaz ama biz burada kendi oyununu yapmaktan bahsediyoruz ve para kazanmak o kadar kolay değil. Bu işin şartları var biraz göz gezdirmeni tavsiye ederim.
Zaten sorumun cevabını hala alamadım konu dışına çıkıyoruz sorumu cevaplarsanız teşekkür ederim.
 
Bu olay çok basit bir olay değil. Bilgili bir ekip olması lazım. Rehberde detaylı olarak anlatılmış. Basit olarak başlayıp ilerlemek lazım. Başarılar dilerim.
 
Unreal engine4'ü de tavsiye ediyim bende. Ücretsiz olması ve görsel programlama(blueprints) kullandırması işini kolaylaştırır. Kaynak sıkıntısı çekebilirsin eğer yeterince ingilizcen varsa Digital Tutors'un derslerini ve kendi wikisini kullanabilirsin. Kodlamayla ilgili çalışmaların olması blueprintsi öğrenmeni ciddi manada kolaylaştırır. İleride ki çalışmalarını görmek isterim Başarılar ;)

Bu arada biraz araştırınca blueprints'in yavaş işlediğini okuyabilirsin, çok takılma neticede şimdilik hedefimiz çok büyük bi oyun değil.
:like:
 
Arkadaşlar Ben kararımı çoktan verdim Unity diyorum zaten bir oyun yapımına başladım alpha 0.2.0f1 sürümünü çıkardım çok az özellik var görsellerde sıkıntı çekiyorum sistemin 8 senelik olduğu için :( yoksa yüksek image effects kullanıp grafiği arttırabilirim Unreal engine oldukça güzel grafiklere sahip ancak 2 tane kodalma dili gerekiyor ki ben 13 yaşında bir 7. sınıf öğrencisiyim böyle bir vaktim yok zaten kaynak kısıtlı. Oysa ki Unity C# kullanıyor ve kaynak web üzerinden olsun kitap olsun çok. Bir ekibimde var ancak diğerleri pek yardımcı olmuyor hatta hiç yardımcı olmuyor ancak kendi çabalarımla oyuna şunları ekleyebilmiş bulunmaktayım:

-Image Effects olarak Camera Motion blur, Global Fog, Depth of field, Anti aliasing,
-Oynanış Olarak Ağaç kesmek, Envanter(Minecraft tarzı ), Crafting(Minecraft tarzı), yemek pişirme ekledim.

görüldüğü üzere grafik kısmı ne kadar zengin olsa da oynanış kısmı o kadar da zengin değil :D. Eğer fikirleriniz varsa yoruma yazabilirsiniz bana fikir hocası olabilirsiniz ancak çok profesyonel şeyler söylemeyin yapamam.

yazının aynısını bu linke yazdım. Unreal engine mi ? Unity engine mi ? | Sayfa 2 | Technopat Sosyal
 
Uyarı! Bu konu 9 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Yeni konular

Geri
Yukarı