Oyun Yapmak için Tavsiyeler

Gürkan26

Decapat
Katılım
17 Ağustos 2018
Mesajlar
127
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Bu konuda çok bilgili olmasam da temel C bilgim var. Yaklaşık 2 aydır kendi oyunumu geliştiriyorum. Ama Asset kullanmak istemiyorum ve 3D modellemede oldukça kötüyüm, mimari çizimler yapabilsem de insan vb. modelleyemiyorum. Sizin bir öneriniz var mı?
(Her türlü yardıma açığım.)
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Konuyla ilgili pek bilgim yok ama ücretsiz karakterler vardır belli sitelerde onları kendi oyununuzda kullanabilirsiniz.
Yeni başlayan biri için 2D oyun yapmak daha iyi olmaz mı? :)
 
Oyun motoru kullanıyor musunuz? Unreal Engine 4 tavsiye ederim kullanmıyor iseniz. Free3D model ve Fuse CC ile model ve karakter işini halledebilirsin sana kodlaması kalır.
 
Dostum merhaba,
Başlangıç için cidden Unreal Engine çok iyi. Unity bence başlangıç için daha karışık. Unreal Engine 4 ile kodlama bilmeden de cidden iyi bir noktaya gelebilirsin. Blueprint teknolojisi ile Scratch gibi görsel programlama yapabilirsin. Ayrıca bu teknoloji daha da gelişiyor, ileride çok daha iyi bir noktaya geliştirileceğine eminim. Ben de başlangıçta Unreal Engine ile başladım, asla pişman değilim.

Modelleme için konuşmak gerekirse, aslında 3 boyutlu modelleme yapmakta kötüysen bunsuz geliştirme yapmak çıkmaz sokakta ilerlemeye çalışmak gibi. Eninde sonunda 3 boyutlu modelleme yapacaksın ki aslında biraz kafa yorsan mantığını kavrarsın. Başlangıç için zaten hazır ücretsiz modeller var. Onları kullanabilirsin ayrıca onlar üzerinde hafif değişiklikler yapmaya başlar ve bunu nasıl yaptığını kavrarsın gerisi zaten çorap söküğü gibi gelir. Başlamak başarmanın yarısıdır. Kolay gelsin:)

Soruların varsa sorabilirsin, ben de bu sektörde kendimi geliştiriyorum.

Başarılar:)
Konuyla ilgili pek bilgim yok ama ücretsiz karakterler vardır belli sitelerde onları kendi oyununuzda kullanabilirsiniz.
Yeni başlayan biri için 2D oyun yapmak daha iyi olmaz mı? :)
Aslında pek bir fark yok:)
 
@Kavin ilerledikçe Blueprint'in çöp olduğunu anlayacaksın. Blueprint ile %90 oranında performans kaybı yaşarsın ama dediğin gibi başlangıç için iyi. Modelleme gerekiyor evet ama bunun yanında animasyon da gerekiyor ki animasyon yapmak çok uğraştırıcı bir iş. Tek başına bir kişinin yapması bayağı zor.
 
Dostum merhaba,
Başlangıç için cidden Unreal Engine çok iyi. Unity bence başlangıç için daha karışık. Unreal Engine 4 ile kodlama bilmeden de cidden iyi bir noktaya gelebilirsin. Blueprint teknolojisi ile Scratch gibi görsel programlama yapabilirsin. Ayrıca bu teknoloji daha da gelişiyor, ileride çok daha iyi bir noktaya geliştirileceğine eminim. Ben de başlangıçta Unreal Engine ile başladım, asla pişman değilim.

Modelleme için konuşmak gerekirse, aslında 3 boyutlu modelleme yapmakta kötüysen bunsuz geliştirme yapmak çıkmaz sokakta ilerlemeye çalışmak gibi. Eninde sonunda 3 boyutlu modelleme yapacaksın ki aslında biraz kafa yorsan mantığını kavrarsın. Başlangıç için zaten hazır ücretsiz modeller var. Onları kullanabilirsin ayrıca onlar üzerinde hafif değişiklikler yapmaya başlar ve bunu nasıl yaptığını kavrarsın gerisi zaten çorap söküğü gibi gelir. Başlamak başarmanın yarısıdır. Kolay gelsin:)

Soruların varsa sorabilirsin, ben de bu sektörde kendimi geliştiriyorum.

Başarılar:)

Aslında pek bir fark yok:)
Öncelikle mesajın için teşekkür ederim :D Unity ile daha önceden bir geçmişim olduğu için onu tercih ettim.3D modellemede de mimari yapı,araba vb. ürünler yapabilsemde insan vb. modeller yaparken kullandığım program yüzünden olduğnu düşünyorum ama başka programlarda bana çok karmaşık geliyor.
 
Uyarı! Bu konu 5 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Yeni konular

Geri
Yukarı