Çözüldü Unity Object reference not set to an instance of an object hatası

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Abdullah_AKD

Hectopat
Katılım
5 Ağustos 2020
Mesajlar
2.283
Çözümler
44
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Kodların içeriği

Birinci

void OnTriggerEnter(Collider karakter) { if (karakter.gameObject.tag == "Geçiş") { karakter.gameObject.transform.root.gameObject.GetComponent<Yol> ().geçiş = count; Debug.Log("Geçiş Tamam"); } } }

İkinci Kod ("Yol")

void Update() { if(geçiş == count) { Invoke("YoluTası",2); geçiş = sıfır; } } public void YoluTası(){ transform.position = transform.position + new Vector3 (-40,0,0); }

Ne yaptıysam çözemedim. Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm
Kodların içeriği

Birinci

void OnTriggerEnter(Collider karakter) { if (karakter.gameObject.tag == "Geçiş") { karakter.gameObject.transform.root.gameObject.GetComponent<Yol> ().geçiş = count; Debug.Log("Geçiş Tamam"); } } }

İkinci Kod ("Yol")

void Update() { if(geçiş == count) { Invoke("YoluTası",2); geçiş = sıfır; } } public void YoluTası(){ transform.position = transform.position + new Vector3 (-40,0,0); }

Ne yaptıysam çözemedim. Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
Oyun 2D ise void OnTriggerEnter2D(Collider2D karakter) kullanmayı deneyin.
Kodların içeriği

Birinci

void OnTriggerEnter(Collider karakter) { if (karakter.gameObject.tag == "Geçiş") { karakter.gameObject.transform.root.gameObject.GetComponent<Yol> ().geçiş = count; Debug.Log("Geçiş Tamam"); } } }

İkinci Kod ("Yol")

void Update() { if(geçiş == count) { Invoke("YoluTası",2); geçiş = sıfır; } } public void YoluTası(){ transform.position = transform.position + new Vector3 (-40,0,0); }

Ne yaptıysam çözemedim. Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
Oyun 2D ise void OnTriggerEnter2D(Collider2D karakter) kullanmayı deneyin.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm

Yeni konular

Geri
Yukarı