Merak ettiğin ve öğrenmek istediğinde zaman bu şekilde fikir belirtmek yanlış olur. Bunu yapınca öğrenmekten ziyade önyargı hissi veriyorsun. Basit örnekler verirsem CS:GO için silah satın alma oyunu, GTA San Andreas için berber simülasyonu demek gibi. Skyrim oynadıysan eğer birisi sana "ejder kesmek beni çekmiyor ve sıkıcı" dese ne düşünürdün. Tekrar alıntılıyorum, yanlışın nerede olduğunu belirtmek için;
Konumuza dönersek bu oyunda canavar kesmek yukarıda verdiğim örnekler gibi kalıyor. Hikaye, müzikler, görev işleyişleri, yan karakterler, lore, silah/zırh/iksir yapma, manzara, seslendirmeler vb. oyunda seni çok fazla çekecek öğe var. 2-3 kere bitirme kısmı ise RPG kısmından ve keşfedilecek çok fazla şey olmasından kaynaklı. Hazır bir karakter üzerinden RPG tabii ki sınırlı olur ama bu oyunun içerisine girersen RPG zevkini de yaşayabileceksin. Oyun seni belki çeker belki çekmez zevk meselesi fakat bu tarz büyük ve detaylı oyunlar 2 cümlelik önyargıyı da hak etmiyor.