Ama senin Valorant için düşündüğünü CS:GO için söyleyenler de var. Hatta CS:GO kitlesinde bu yerleşmiş olacak ki hakkında videolar bile yapılmış. Bakın yanlış anlaşılma olmasın tabii ki de Valorant'taki skinler silahları CS:GO'ya oranla çok daha fazla değiştiriyor (görüntü olarak). Ancak bundan sonrası kişiye kalmış. Sana göre Valorant'taki skinler psikolojik etki yapar başkasına göre CS:GO'dakiler. Tam da bu sebepten P2W kavramıyla genel oyuncu kitlesi sizin dediğinizi kastetmiyor. Para verdiğiniz de size oyunun kodlarında da bulunan bir geliştirme sunuyor mu sunmuyor mu? Sunmuyor. O zaman P2W değil. Güzel üslubun için de teşekkür ederim kardeşim. İyi sosyaller.
Hocam bu dediğinize katılmıyorum.
CS:GO'da hiçbir Skin'in (bıçaklar hariç) silahın temelini değiştirdiğini görmedim. Sadece görüntü CS:GO'dakiler ama mesela şuna bakın;
Ana silaha yani şuna benziyor mu?
Mesela CS:GO'daki M4A4 silahına bakalım;
Bu da skinli hali;
Aynı şekilde görüntüyü bir kenara bırakırsak ejder vandal da silah daha tok bir his veriyor, silahın sesi, görünüşünün tamamı, mermi dolduruşu, namludan çıkan ateş gibi birçok şey değişiyor.
Psikolojik bir etkisi olsa dahi büyük bir etkisi var sonuç olarak.
Ben kendi hesabımda (derecesiz) ortalama 15-20 kill alırken kuzeniminkinde (skinleri bol) 35-40 alabiliyorum.
Bu olayın derinlemesine araştırmayan birçok kişi psikolojik olduğunu dahi kabul etmiyor. Nedeni ise daha önce psikolojik olarak bu şekilde etkileyen pek oyunun olmaması.
Mesela şu skini inceleyelim;
Sadece görünüş. Ejder skini gibi değil yani sadece görünüşü değiştiriyor. Bu skinde hiçbir sıkıntı yok. Hiç kimse de zaten bu skini alınca daha fazla kill aldığını söylemiyor.
CS:GO'nun P2W olduğunu söylenildiğini ilk defa duydum bu arada sizden. Genelde p2W'i açıklarken CS:GO'daki gibi bir sistem olursa P2W olmaz diye örnek veriliyor ancak bu durumu pek araştırmadığımdan yorum yapamayacağım.