Babam bana hiçbir şey almıyor

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

RamooY

Centipat
Katılım
6 Şubat 2021
Mesajlar
1.732
Çözümler
5
Yer
Siyah Corsair 5000D AirFlowun içinde
Ben de bu kadar kumar oynayan ve alışveriş yapanlara borç vermeye başladım.

Hocam 2 sorum olacak birincisi faiz alıyor muydunuz alıyorsanız oranı nedir?
İkinci olarak borcunu ödemeyenleri falakaya yatırıp dövüyor muydunuz? Benim bildiğim bu işin raconu böyle ama sormak istedim. Teşekkürler.
 

stalker x

Centipat
Katılım
1 Nisan 2020
Mesajlar
349
Çözümler
3
Ortaokulda aylık 2000 tl mi 😳

1618989899761.png
 
KS
talatkati

talatkati

Femtopat
Katılım
18 Nisan 2021
Mesajlar
288
Makaleler
3
Çözümler
1
Konu buram buram troll kokuyor. Nasıl okulmuş bu kumar oynamaya bir şey demiyorlar?
Demez olurlar mı? 1 sene kadar hiç karışmadılar. Ama diğer seneler müdür yardımcısı her sabah ve akşam çantamı ve üstümü arıyordu. Tabi bir şey bulamadı. Parayı ve malları ortaklar taşıyordu zaten.
Hocam 2 sorum olacak birincisi faiz alıyor muydunuz alıyorsanız oranı nedir?
İkinci olarak borcunu ödemeyenleri falakaya yatırıp dövüyor muydunuz? Benim bildiğim bu işin raconu böyle ama sormak istedim. Teşekkürler.
Borcunu ödemeyeni bir hocaya sikayet ediyordum. O gereğini yapıyordu. Faiz oranı ise 15 lirayı 2 gün sonra 25 lira gibi bir oran ile veriyordum.
 

Kısacı

Centipat
Katılım
24 Aralık 2019
Mesajlar
827
Çözümler
3
Yer
Muz Cumhuriyeti
Merhaba arkadaşlar. Sorunum başlıkta yazdığı gibi babamın bana hiçbir şey almaması ve bana hiç para vermemesi. İlkokulda günde 1 lira falan verirdi, ortaokula geçtim. Hiç para vermedi ne okul kıyafeti aldı ne kırtasiye aldı ne ayakkabı aldı ne kitap ne yemek parası verdi. Ben de nereden para bulabilirim diye araştırırken okulda kumar oynatmaya ve telefon alıp satmaya başladım ve 4 sene bu şekilde kendi kendime her şeyimi aldım, kenara yüklü miktarda para koydum. Telefon da aldım bilgisayar da aldım bisiklet de aldım. Simdi liseye geçtim kitap parası istedim kale bile almadı. Kıyafet alayım dedim para istedim ne yapacaksın kıyafetin var diyor. Kendi gardırobu marka kıyafetlerle dolu ama benim 2 pantolon 2 tişört 1 gömleğim var. Maddi durumu kötü de değil. Hem müdür yardımcısı hem de esnaf. Ne yapmalıyım? Bu adamdan nasıl para alabilirim?

Genellikle bir birey kendi bireylerinden ne gördüyse onu aşılar. Benimki de böyleydi ama bu kadar değil be. Adam seni resmen görmezlikten geliyor. İyi yanı var hayata erken atılıyorsun bence baban senin kaderini çizmek istemiş. Bir nevi intikam gibi git isyan et al elinden vermez ise işler resmiyete dökülür zaten.
trole geldik yine
 

SALOOWEN

Centipat
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
3.166
Makaleler
10
Çözümler
14
Yer
de_dust2
Demez olurlar mı? 1 sene kadar hiç karışmadılar. Ama diğer seneler müdür yardımcısı her sabah ve akşam çantamı ve üstümü arıyordu. Tabi bir şey bulamadı. Parayı ve malları ortaklar taşıyordu zaten.

Borcunu ödemeyeni bir hocaya sikayet ediyordum. O gereğini yapıyordu. Faiz oranı ise 15 lirayı 2 gün sonra 25 lira gibi bir oran ile veriyordum.
Hocam eleman olarak yanınıza gelebilirim. Aylık ne kadar veriyorsunuz?
 

bedoc22

Picopat
Katılım
21 Aralık 2020
Mesajlar
482
Çözümler
1
Demez olurlar mı? 1 sene kadar hiç karışmadılar. Ama diğer seneler müdür yardımcısı her sabah ve akşam çantamı ve üstümü arıyordu. Tabi bir şey bulamadı. Parayı ve malları ortaklar taşıyordu zaten.

Borcunu ödemeyeni bir hocaya sikayet ediyordum. O gereğini yapıyordu. Faiz oranı ise 15 lirayı 2 gün sonra 25 lira gibi bir oran ile veriyordum.

Hocam siz galiba sınıfı değil bütün okulu kumar oynatıyonuz neresi burası ilkokul mu nasıl haftada 400 alıyonuz dalga mı geçiyorsunuz.
 
KS
talatkati

talatkati

Femtopat
Katılım
18 Nisan 2021
Mesajlar
288
Makaleler
3
Çözümler
1
Hocam, eleman olarak yanınıza gelebilirim. Aylık ne kadar veriyorsunuz?
Para olarak ayda 150 lira veriyordum. Tabii onlara da telefon ve bilgisayar aldım. Sıfır bisiklet aldım.
Hocam siz galiba sınıfı değil bütün okulu kumar oynatıyonuz neresi burası ilkokul mu nasıl haftada 400 alıyonuz dalga mı geçiyorsunuz.
Bir imam hatip ortaokulu.
 

kiremithuseyin

Picopat
Katılım
2 Temmuz 2020
Mesajlar
624
Çözümler
2
Okulda kumar işi çok tutuyor bu arada, 1 ay boyunca haftanın 3 günü belirli saatlerde oynatıyorduk 2 arkadaş.Hafta bitince parayı kırışıyoduk.
Babandan para almaya gelirsek, hiç vermiyorsa düzgünce konuşmaya çalış.Neden böyle yapıyorsun vs vs.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı