Blender - FBX ASCII not supported - o yüzden açılmadı. OBJ üzerinden bakıyorum: Evet hiçbir texture/kaplama dosyası yok yüklediğinde FBX veya OBJ'nin yanında olması gereken.
Eki Görüntüle 2092442
Sahnede ayakkabı tabanı dahil 3400+ obje var.
12 Adet el üstü var, bunu oyundaki Combine + Zombine sayısının modeli olarak alıyorum. Yani programda export alırken ayarlar var mı bakman gerek, tek bir model almak ve texture/kaplamalarını da vermesiyle ilgili.
Eki Görüntüle 2092461
OBJ dosyasından örnek kaplama ismi: " models_creatures_zombie_classic_v2_materials_zombie_classic_v2_ " diye gidiyor ve bu da tahminen tekrar eden bir isim veya sondaki _'den sonra başka şeyler de yazıyor. UV bilgisi girilmemiş.
Aynen dediğim gibi çıktı.
OBJ import ederken sağ seçeneklerden Split by Group denersen 44 parçaya ayırıyor "Rendermesh" olarak. SS'de 1 tanesini ayırdım, 415 Mesh'e bölünüyor o da göreceğin üzere.
Eki Görüntüle 2092468
Better FBX ile FBX ASCII tip import edildi - güzel Armature setiyle geliyor, vertex map'leri tanımlı görünüyor fakat IK'ları yok - seçili alandaki parmakta görülebilir. Texture'ların bazıları mevcut, bazısı siyah örnek ikinci SS alttaki, pembeler yok. UV'ler tanımlı duruyor.
Eki Görüntüle 2092475 Eki Görüntüle 2092478
Jpg png avi mov v.b sıkıştırmaya pek gelmez ama OBJ FBX güzel 7zip rar zip gibi sıkıştırılır aklında olsun.