Cyberpunk 2077'nin haberleri

Nakerosu

Hectopat
Katılım
11 Ekim 2018
Mesajlar
6.313
Makaleler
27
Çözümler
30
Yer
Japonya, Tokyo
Cyberpunk 2077'nin daha fazla gelişimi, güncellemeler ve iyileştirmeler, ücretsiz DLC'ler ve daha fazlası hakkında bilgi de dahil olmak üzere kaydedilen ilerleme hakkında daha fazla bilgi:

ErpA8-_WMAUDNfV.jpg


Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

s: Cyberpunk 2077 PC sürümleri ve eski nesil konsolları arasında neden böyle bir boşluk var?
A
: Cyberpunk 2077 kapsamı büyük, özel nesneler, etkileşim sistemleri ve mekanik çok sayıda özellikleri. Oyunda, her şey biz şeyler daha az donanım akıllıca yorucu yapabilirsiniz düz arazi üzerinde gerilmiş değil, ama bir büyük şehirde yoğunlaşmış ve nispeten yüklemesiz bir ortamda. İlk önce oyunun DC'lerde destansı görünmesini isteyerek ve daha sonra konsollara - özellikle de eski clere - ayarlayarak bunu kendimiz için daha da zorlaştırdık. Bu bizim temel varsayımımızdı. Ve ilk başta işler çok zor görünmüyordu, donanım açığını biliyorduk, nihayetinde, zaman bu görevi hafife aldığımızı kanıtladı.

s: Konsolların geliştirilmesini bu kadar zorlaştıran temel sorun neydi?
C
: Ana suçlu sürekli eski nesil konsolları için oyun içi akış sistemi geliştirmek zorunda idi. Akış, motorun ekranda gördüklerinyanı sıra oyun mekaniğiyle "beslenmesi"nden de sorumludur. Şehir çok dolu ve eski nesil konsolların disk bant genişliği ne olduğu için, bu sürekli bize meydan okuyan bir şeydir.

s: Eski nesil konsolları bu deneyimi takip etmek için test etmediniz mi?
A:
yaptık. Ortaya çıktı ki, bizim test oyun oynarken yaşadığınız sorunların çoğu göstermedi. Lansmana yaklaştıkça, her gün önemli gelişmeler gördük ve gerçekten son gün sıfır güncellemesini gerçekleştirebileceğimize inandık.

s: Neden PC ve konsol değerlendirmeleri arasında bir boşluk vardı?
A:
biz aralık ayının ilk haftasında inceleme sürecini başlatmak için PC gözden geçirme anahtarları göndermeye başladı. 10 Aralık, lansman günü gel, biz PC değerlendirmeleri ile gerçekten iyi bir başlangıç vardı, ve mükemmel olmasa da, bu biz oyunun bir versiyonu, ve hala, çok gurur duyuyoruz. Konsollar için gözden geçirme süreci söz konusu olduğunda, aynı zamanda PC kodları biz hala eski nesil konsolları oyunun kalitesini arttırmak için çok çalışıyordu dışarı gönderildi. Sıfır gün güncellemesi üzerinde çalıştığımız her ekstra gün gözle görülür bir gelişme getirdi — bu yüzden 8 Aralık'ta incelemeler için konsol kodları göndermeye başladık, bu da planladığımızdan daha geç oldu.

s: Oyunu daha iyi hale getirmek için lansmandan bu yana ne yaptınız?
A:
lansmanından bu yana bizim en önemli önceliğimiz Cyberpunk 2077'deki hataları düzeltmek olmuştur. Biz zaten oyun geliştirdik üç hotfixs yayımladı, ama bu sadece başlangıç.

s: Cyberpunk 2077 düzeltmek için ileriye doğru ne yapacaksın?
A:
biz hataları ve çöküyor oyuncular her platformda yaşıyoruz sabitleme odaklanmıştır. Hem küçük hem de büyük yamalar yolunda düzenli olarak piyasaya sürülmesini bekleyebilirsiniz. İlk güncelleştirme önümüzdeki 10 gün içinde düşecek ve sonraki haftalarda daha büyük, daha önemli bir güncelleştirme takip edilecektir. Cyberpunk 2077'yi uzun vadede destekleme planlarımız değişmedi ve tüm konsollarda ve bilgisayarlarda tüm oyunculara oyunla ilgili daha iyi bir deneyim yaşatmak için güncellemeler ve yamalar sunmaya devam edeceğiz.

s: 'erken 2021' yılında oyun için ücretsiz DLC olacağını söyledi, bu gelişmelerden etkilenecektir?
A:
biz hala oyun için ücretsiz DLC serbest planlıyoruz, Witcher 3 gibi. Ancak, önceliğimizin en önemli düzeltmeler ve güncellemeler üzerinde çalışmak olduğuna karar verdik. Biz daha sonra ücretsiz DLC serbest olacak - biz önümüzdeki aylarda bu konuda söyleyecek daha fazla olacak.

s: Cyberpunk 2077 için yeni nesil güncellemeyi ne zaman bekleyebiliriz?
A:
geriye dönük uyumluluk yoluyla yeni nesil konsollarda oyun oynayanlar için, bu yıl Xbox series konsollarında Cyberpunk 2077 için ücretsiz, yeni nesil güncelleme planlıyoruz ve PlayStation 5, bu yıl. Yılın ikinci yarısını hedefliyoruz ve paylaşacak daha çok şeyimiz olduğunda daha fazlasını ortaya çıkaracağız.

s: Yamalar üzerinde çalışmak için ekibi zora salar mısın?
A:
takım herhangi bir zorunlu fazla mesai olmadan oyuna ilgili düzeltmeleri getirmek için çalışıyor. Gelecekteki tüm projelerimizin sıkıntısından kaçınmak en önemli önceliklerimizden biridir.

s: Oyun PlayStation Store'a ne zaman geri dönüyor?
A:
düzeltmeler ve güncellemeler üzerinde çalışıyoruz ve Cyberpunk 2077'yi mümkün olan en kısa sürede PlayStation Store'a geri getirmek için Sony ile birlikte çalışıyoruz.

s: Yardım iadesi girişiminin durumu nedir?
A:
girişim plana göre ilerliyor ve biz de ilk geri ödeme dalgasını gönderdik.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
 
Oyunda artık büyük güncelleme gelmeli. Ocak ayını yarıladık yeter oyun oynanmıyor arkadaş RDR2'yi ultra-high da 40-60FPS açan sistem bu oyunda Low zor açıyor kasıyor donuyor yeter yani bu oyunu kimsemi test etmedi orada yapılan şey çok büyük bir ayıp. Bari ara ara güncelleme gönderin de insanlar bir tık mutlu olsun, oyuna güncelleme geliyor adamlar bir şey yapıyor diyelim. O da yok, 20 gündür falan Update yok. Optimizasyon düzgün olsa oyuna şimdiye kadar 300-400 saat gömmüştüm.
 
Oyunun mumu çıkmadan söndü. Özellikle PS4 ile yapılan iade hamlesinden sonra iyi bir ders almışlardır. Bundan sonra böyle bir işe pek girişeceklerini sanmıyorum. Açık konuşmam gerekirse bu saatten sonra hatalar düzeltilse bile çoğu kişi para iadesini aldıktan sonra tekrardan optimizasyon sorunları vs. olacağı şüphesinden geri alacakları pek hmm 🤔, sanmıyorum.

Not: Yorumumu kötü algılayacaklar olabilir. Eleştiriye açık değilseniz ciddiye almayın, teşekkürler 🙂. Bu tarz olayların olacağını hepimiz biliyoruz.
 
Yaptığınız her CDPR haberi ile Witcher 3 Complete Edition umudum git gide düşüyor hocam. Düşmeye de devam edecek gibi bu gidiş ile, daha çok işleri var CP2077 ile sanırsam.
 
Güzel haberler şimdilik. Yalnız PS4 artık umutsuz vaka oldu sanırım. Direkt next-gen console deyip geçmişler. AC Valhalla'nın grafikleri bile PS5'e kıyasla çok kötü kalıyordu. Gücü yetmiyor artık konsolun.
Eski nesil konsollar oyunlara çelme takmaya başladı artık.

Umarım önümüzdeki zamanlarda çıkan AAA oyunlar PS4 ve Xbox One'a gelmez.
 

Geri
Yukarı