DirectX 12 ve Feature Level Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Mantle olmasa DX 12 olmazdı kısmından şüpheliyim. Mantle yıllar öncesinden geliştirilmeye başlandıysa ve MS bundan haberdarsa olabilir.

Mantle'ın fazla abartılmaması gerekiyor. Çünkü ne kadar müthiş bir API olursa olsun daha ilk çıktığı gün bile AMD "Az sayıda oyunda kullanılacağını" belirtti. Hedefleri hiçbir zaman 3dfx'in Glide'ı gibi tüm sektörü hakimiyeti altına alacak (DirectX'in ilk yıllarında Glide DirectX kadar yaygındı.) bir firmaya özel API değildi. O yüzden direkt Mantle olmasa DirectX 12 olmaz diye düşünmek hata olabilir.
AMD'nin Mantle'deki amacı bence Microsoft'un API'sı olan DirectX 12'yi hızlandırması idi. Scroll sitesinde AMD Richard Huddy ile röportajında bunu belirtmişti.
 
Uyarı! Bu konu 9 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Yeni konular

Geri
Yukarı