Hızlıca oynayıp bitirmek dediğiniz de yaklaşık 40-50 saatlik bir ana hikaye. Herkesin bir oyunu her akşam 2 saat açıp gezinip avlanmaktan keyif almasını beklemiyorsunuz herhalde?
RDR2'nin belirlediği standartlar gerçekçilik, oyun içi animasyonlar, açık dünya NPC iletişimleri gibi konular.
Hikaye konusunda ise aynı başarıya sahip değil. Sonunun duygusal etkisi olmasa 40-50 saatlik bir külfetten ibaret ana görevler.
NPC'nin sizi tanıyacak şekilde kodlanması, karşılaştığınız rastgele olaylara gerçekçilik katar, güzel bir şeydir, ancak tekrarlayıcı olmadığı anlamına gelmez.
Yerin dibine gömdüğünüz Witcher 3'te 200 saat geçirip sürekli özgün bir şekilde yazılmış hikayeler, göndermeler oynamanız mümkün. Hiçbir şey tekrarlamadan. Elbette kişisel zevkleri tartışmak bir yerden sonra anlamsız. Ancak saf hikaye olarak bakacaksak, RDR2'nin içerisinde Witcher 3'ün ilk cilt kitabı olacak kadar anca hikaye içeriği var.
RDR2 daha çok bir "vahşi batı simülasyonu" olarak, açık dünyada vakit geçirerek, yavaş yavaş oynanacak bir oyun. Dolayısıyla hitap ettiği kitle değişebilir, herkes tarafından sevilmeyebilir. Böyle bir oyunu, yapılan eleştirileri dinlemeden göklere çıkarmak oyuncu olarak hatalı.