Riptide biletini pazarda satmak

Wanetage

Megapat
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
3.930
Makaleler
14
Çözümler
278
Hayırlısı hocam 4 k efsane kapsülü ve 1 k şampiyonlar imzası kapsülü de aldım bakalım ne olacak...

Dostum yanlış anlama ama bu mesajın da dahil geçmişteki çoğu mesajın şöyle; '' Şundan 30.000 tane aldım, bundan 100.000 tane aldım, Ondan 1 milyon tane aldım.'' vs. Yani gösteriş mi yapıyorsun anlamadım ki.
 

Flavius_Aetius

Centipat
Katılım
15 Mayıs 2021
Mesajlar
93
Yer
İtalica
Dostum yanlış anlama ama bu mesajın da dahil geçmişteki çoğu mesajın şöyle; " Şundan 30.000 tane aldım, bundan 100.000 tane aldım, Ondan 1 milyon tane aldım vs." Yani gösteriş mi yapıyorsun anlamadım ki.

Yok hocam olur mu öyle şey kapsüller indirime girmiş ve dolar güncellemesi dolasıyla söylemek istedim öyle bir niyetim kesinle olamaz.
 

tarkkb

Centipat
Katılım
16 Mart 2021
Mesajlar
239
Makaleler
1
Hayırlısı hocam 4 k efsane kapsülü ve 1 k şampiyonlar imzası kapsülü de aldım bakalım ne olacak...
Bence şu an için çok güzel yatırım gibi duruyor. Ben de kendimce bir miktar kapsül aldım. Yabancı yatırımcıların çogu şu an bu yatırımı yapmak istemiyorlar. Bakalım nasıl olacak eğer kapsüllerin çogunlugu sadece biz Türklerin elinde olursa uzun süre bekletilebilir gibi geliyor. İçindeki stickerlar da aşırı güzel çünkü
 

Wanetage

Megapat
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
3.930
Makaleler
14
Çözümler
278
Yok hocam olur mu öyle şey kapsüller indirime girmiş ve dolar güncellemesi dolasıyla söylemek istedim öyle bir niyetim kesinle olamaz.

Yani benim de elimden on binlerce liralık CS:GO eşyaları geçti ama bir kere bile belirtmemişimdir forumda. Tuhafıma kaçıyor artık her aldığın şeyi söyleyince. :) Sıkıntı yok o zaman usta.
 

Rekliii

Centipat
Katılım
24 Ocak 2021
Mesajlar
665
Çözümler
3
Hayırlısı hocam 4 k efsane kapsülü ve 1 k şampiyonlar imzası kapsülü de aldım bakalım ne olacak...
Allah ın adını andım. Envaterini bir göster. 50 Kapsül hediye etmezsem insan değilim. Üstüne sana ilgin merakın var ise Türkçe yama projelerinde yer almanı ücretsiz yamalara sahip olmanı - ETS2 de Türkiye nin en büyük 2 grubunda referans olur ve Formula-1 E spor un En büyük ve yerel tüm gruplarında da referans ve yardımcı olurum. Allah ın adını andım bir göster de kapak olsun bize ya. Arkadaşın dediği gibi rakamlar yüksek olunca haklı olarak bizlerde şaşırıyoruz. Bizler neye yatırım yapılacağını biliyoruz falan ama yeni arkadaşlar bu konuşmalardan ki çok kişi var forumlara bakıp konuşmaları takip edip pasif durumda olup mesajlaşmalara istinaden öğe alıp zarar eden. Forum yalan bilgi kaynağı olmasın, bilgi paylaşımı olsun, insanlar fikirlerini beyan etsin. Vs.. Bende buna istinaden yeni veya bilmeyen arkadaşlar yorumları görüp zarar etmesin , bilgi kirliliği olmasın istiyorum. Kaldıki bunu hepimiz istiyoruz. Göstericeksin bu dediğini ve bu yeni gelen azda olsa kar etmek istiyen arkadaşlara örnek olsun. Baksınlar bu konuşmalara fikir alışverişinde benim rezil olduğumu görsünler. Yada rakamlar yüksek ise yeni arkadaşlar inanmayacak bu tarz ispatsız mesajlara. Bu mesaj güzel örnek olacak, ya bana ya yeni arkadaşlara! Allah ın adını verdim, ya bu bana kapak olsun yada birçok arkadaşa örnek olsun!
 
Son düzenleme:

tarkkb

Centipat
Katılım
16 Mart 2021
Mesajlar
239
Makaleler
1
Allah ın adını andım. Envaterini bir göster. 50 Kapsül hediye etmezsem insan değilim. Üstüne sana ilgin merakın var ise Türkçe yama projelerinde yer almanı ücretsiz yamalara sahip olmanı - ETS2 de Türkiye nin en büyük 2 grubunda referans olur ve Formula-1 E spor un En büyük ve yerel tüm gruplarında da referans ve yardımcı olurum. Allah ın adını andım bir göster de kapak olsun bize ya. Arkadaşın dediği gibi rakamlar yüksek olunca haklı olarak bizlerde şaşırıyoruz. Bizler neye yatırım yapılacağını biliyoruz falan ama yeni arkadaşlar bu konuşmalardan ki çok kişi var forumlara bakıp konuşmaları takip edip pasif durumda olup mesajlaşmalara istinaden öğe alıp zarar eden. Forum yalan bilgi kaynağı olmasın, bilgi paylaşımı olsun, insanlar fikirlerini beyan etsin. Vs.. Bende buna istinaden yeni veya bilmeyen arkadaşlar yorumları görüp zarar etmesin , bilgi kirliliği olmasın istiyorum. Kaldıki bunu hepimiz istiyoruz. Göstericeksin bu dediğini ve bu yeni gelen azda olsa kar etmek istiyen arkadaşlara örnek olsun. Baksınlar bu konuşmalara fikir alışverişinde benim rezil olduğumu görsünler. Yada rakamlar yüksek ise yeni arkadaşlar inanmayacak bu tarz ispatsız mesajlara. Bu mesaj güzel örnek olacak, ya bana ya yeni arkadaşlara! Allah ın adını verdim, ya bu bana kapak olsun yada birçok arkadaşa örnek olsun!
Sayılar neden bu kadar absürt geldi size anlayamadım. Ben üniversite öğrencisiyim ve şu an 500 tane kapsül almış durumdayım. O kadar çok kapsül aldığına göre CS yatırımıyla ilgilenen biridir ve bu paralar çok para değil sonuçta dolar bazında bakıldıgında.
Şunu da eklemek isterim bundan 2 ay önce falan bıçak alsaydınız zaten her türlü 2 katına çıkmış olacaktı fiyatlar. Kelebek bıçagı 2kya çekmiştim şu an 4k civarında geziyor.
 
Yukarı