Tetanoz aşısı çok mu acıtır?

Daldala

Femtopat
Katılım
29 Ocak 2021
Mesajlar
55
Bünyeden bünyeye değişir aslında. Ama ilk bir kaç dakika kol çok hareket etmese iyi olur. Acımaması için yani, en azından bende öyleydi?
 

Muhammed Davras

Picopat
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
710
Çözümler
1
Yer
Samanyolu Galaksisi/Güneş Sistemi/Dünya/Türkiye
Hocam uğraşıyorum bi uyanma var kasımda. İnşallah düzelecek.

Kolum böyle olmuştu; ''Ama dirsekten yukarısı sadece.''
1617134858534.png
 

Muhammed Davras

Picopat
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
710
Çözümler
1
Yer
Samanyolu Galaksisi/Güneş Sistemi/Dünya/Türkiye
İnşallah düzelir hocam.
Hocam şişlik o gün indi ama kas konusunda sıkıntı var.

Hocam kolay kolay olmaz. Ya alerjiniz vardır ya da açıda bir problem vardır. İmkanı yok alerjiniz yoksa aşı da güvenli ise.
Oldu hocam, hemşire ''carttt'' diye çekti serumu. Bundan sonraki hiçbir aşıda böyle bir sorunla karşılaşmadım. Alerjim de yok. Serumu damara takamadıklarından yavaş yavaş şişmesini izledim.
 

Emooom

Picopat
Katılım
11 Aralık 2020
Mesajlar
944
Makaleler
1
Çözümler
1
Hocam şişlik o gün indi ama kas konusunda sıkıntı var.

Oldu hocam, hemşire "carttt" diye çekti serumu. Bundan sonraki hiçbir aşıda böyle bir sorunla karşılaşmadım. Alerjim de yok. Serumu damara takamadıklarından yavaş yavaş şişmesini izledim.

İnanın 2 kere oldum evet az olsa da yakıyor ama böyle bir şişme alerjinizden veya aşıdan kaynaklıdır. Sizce problemsiz bir aşıda aşıdan dolayı kolun şişseydi o aşıyı kullanan olmazdı.
Çok fazla deney yapılıyor bu kişisel bir durumdur. Zaten her alerjinizi bilemezsiniz.
Konu sahibini boşuna korkutmasın. O elininin üstüne yatmasın fazla hareket etmesin 2 güne gram ağrın kalmaz.
 

Muhammed Davras

Picopat
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
710
Çözümler
1
Yer
Samanyolu Galaksisi/Güneş Sistemi/Dünya/Türkiye
İnanın 2 kere oldum evet az olsa da yakıyor ama böyle bir şişme alerjinizden veya aşıdan kaynaklıdır. Sizce problemsiz bir aşıda aşıdan dolayı kolun şişseydi o aşıyı kullanan olmazdı.
Çok fazla deney yapılıyor bu kişisel bir durumdur. Zaten her alerjinizi bilemezsiniz.
Hocam oturtamadılar iğneyi. Serumu da çıkarırken hızlı bir şekilde çıkardılar. İlaçtan kaynaklı değil yani.

Konu sahibi arkadaşım korkma bu yaşadığım olay aşı ile alakalı değil. serum ile alakalı bir olay.
 

Emooom

Picopat
Katılım
11 Aralık 2020
Mesajlar
944
Makaleler
1
Çözümler
1
Konu sahibini boşuna korkutmayın. O elininin üstüne yatmasın fazla hareket etmesin 2 güne gram ağrın kalmaz.
Hocam oturtamadılar iğneyi. Serumu da çıkarırken hızlı bir şekilde çıkardılar. İlaçtan kaynaklı değil yani.

O hemşireden kaynaklı. Güvenli bir yerde olursan bir şey olmaz.
 

BrnKrkz

Centipat
Katılım
28 Ekim 2020
Mesajlar
1.086
Çözümler
3
Geçen sene 8.sınıfta yaptılar. Herkes abarttı işte o kolun komple uyuşuyor falan. Hepsi yalan. İnan ki olurken hemşire dedi bitti inanmadım. Hissetmedim bile sadece olduğun günün akşamı çok ama çok ufak bir sızlama oluyor o da tatlı bir acı. Canını acıtmaz yani.
 
Yukarı