Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class PlayerController : MonoBehaviour.
{
public float speed = 20f;
public float turnSpeed = 45f;
public float horizontalInput;
public float forwardInput;
// Start is called before the first frame update.
void Start()
{
}
// Update is called once per frame.
void Update()
{
horizontalInput = Input.GetAxis("Horizontal");
forwardInput = Input.GetAxis("Vertical");
//araba ileri hareket. Parantez içine 0, 0, 1 yazsan da olur ama böyle daha kolay. * Time.deltaTime * 20 ile saniyede 60 değil 20 metre(kare) gidecek olarak ayarladık.
transform.Translate(Vector3.forward * Time.deltaTime * speed * forwardInput);
transform.Rotate(Vector3.up * Time.deltaTime * turnSpeed * horizontalInput);
}
}
Burada ayarladığım horizontalınput değeri hiçbir işe yaramıyor. Ok tuşlarıyla kontrol edemiyorum. Mouse ile denersem kendi kendine sürekli 0'a dönüyor. Neden olabilir?
Verticalde sorun yok ama horizontal çalışmıyor.
Eğer eski input sistemi sıkıntılıysa yenisini önerir misiniz? Daha kolay mı?
Unitywnin kendi sitesindeki tutorialde eskiyi anlattığı içinn bunu deniyordum.
Son düzenleyen: Moderatör: