Dostum bak senin söylediğin, her seferinde farklı bir atış olması için spray patterni olmaması gerekiyor. Ve bu oyunda bir iki tanesi hariç her silahın düzgün bir spray patterni var, yani neyi zorluyoruz anlamadım. Sen yok deyince Riot:
"Aga harbiden biz yanılmışız, yok oyunda spray." böyle bir şey demeyecek.
Bence yanlış birleştirmişsin dediklerin doğru ama oyun çeşitliliğinden sonra hilelere geçmek tutmamış gibi...İki oyun da güzel, bunu herkes biliyor.
Ancak Riot, Valorant'ın CS:GO ile aynı olmaması için farklı şeyler uyguladı. Örneğin sadece ateş etmiyoruz, molotof fırlatmıyoruz. Omen ile adamların base'sine ışınlanıp penta atabiliriz. Veya aim'inize güveniyorsanız Reyna'yı mainleyip öldürdüğünüz her adamın canını çekerek hem heal'ınızı doldurmuş, hem de zırh elde etmiş olursunuz. Ben sadece zafer istiyorum, kill almasam da olur diyorsanız Sage adlı karakteri alıp önemli yerleri duvarınız ile kapatarak önde giden düellocu arkadaşlarınıza yardımcı olabilirsiniz. İnfo'da önemli tabii. Sova'yı alarak neredeyse istediğiniz her yere görüş oku atabiliyorsunuz. Hatta bazen o kadar iyi "şok" okları geliyor ki sağ tarafa bakayım derken dün şok oku ile öldüm
Oyunda bileği iyi olanlar da, olmayanlar da güçlü iletişim ve takım birlikteliği sağlarsa zaferi elde edecektir. Hangi karakterden korkmalıyız, bunu öğrenmeliyiz. CS:GO'da gerçekten bir çok hile var ancak BUNU DÜZELTMEK İÇİN UĞRAŞMIYORLAR.Evet, Valorant'ta da hileler var. Ancak iki haftada bir düzenli gelen güncellemeler sayesinde birçoğu banlanıyor zaten. Valve ne yapıyor da onu övüyorsunuz?
Tam durdurduğum saniye bak anlicak video denk geldi izle 0:50 saniyeden izle.
Yani sanırım ilk başta zorlanıyor olmanız normal. Bir yerden sonra basit geliyor, “koşarak vurdu” dediğiniz çoğu şey de aslında adam durunca attığı atışların sonucudur mesela.Kanka koşarak sıktığı için ve Valorant'ın sekme mekaniği biraz farklı ve kötü bir yanı(bence) örneğin spray atarken 1 sn durup (sekme gitsin diye) tekrar sıkmaya başlayınca mermiler durmana rağmen tekrar sıkmaya başlayınca en son kaldığı yerdem devam ediyor örneğin CS:GO'da uzakta ki bir adama body atarken 3 tane sık dur sık dur yaparsın ya veya spray çok kötü yerlere gidince durup tekrar spray yapmaya başlarsın ya Valorant'da bu bekleme süresi çok daha uzun aim kendi merkezine yavaş dönüyor adamla karşılıklı spray atarken bırakıp tekrar sıkmaya başlar isen o beklemen gereken süre içerisinde adam sana illaki tuturup öldürür büyük ihtimalle.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.