Cyberpunk 2077 inceleme, bu oyun bitmemiş bir oyundur!

  • Konuyu başlatan Lyrinx
  • Başlangıç Tarihi
  • Mesaj 118
  • Görüntüleme 11B
8 Yıldır geliştiriliyor olma imkanı bile yok oyunun. O zamanların küçük CDPR'i iki devasa projeyi aynı anda götürebilecek bir durumda değildi. Büyük ihtimalle Witcher 3 ve DLC'leri bittikten sonra aktif bir şekilde CP2077 üzerinde çalışmaya başladılar, bu da yaklaşık 4-5 yıl yapıyor. Trailer tarihine kanıp düşünmeyin çünkü sadece bir sinematik videodur kendisi.
CDPR'nin açıklaması var. Witcher 3'ün DLC'sinden sonra yapımına başlandı diye... Yorum sizin :)
 
"Cyberpunk 2077 CD Projekt Redtarafından geliştirilmiştir. Bu Mike Pondsmith 'Cyberpunk rol yapma oyunu franchise dayanmaktadır; Pondsmith 2012 yılında proje danışmanlığına başlamıştır. [40][41] O da bir karakter olarak görünür. [42] Oyun, 1982 yapımı Blade Runner, manga ve anime serisi Ghost in the Shellve System Shock (1994) ve Deus Ex (2000) filmlerinden etkilenmiştir. [43] Pondsmith'in Cyberpunk V3.0, Cyberpunk Red'itakip etmesi de irfan üzerinde bir etki yarattı. [44] Oyun geliştirmek için yaklaşık 1.2 milyar Polonya złoty (US $ 317 milyon) maliyet, şimdiye kadar yapılmış en pahalı oyunlardanbiri yapma. [45][46]

Oyun, CD Projekt Red'in The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine (2016) filmini bitirmesinin ardından yaklaşık 50 personelle ön yapıma girdi. [47] The Witcher 3: Wild Hunt (2015) için takımın büyüklüğünü aşarak zaman içinde takım genişletildi. [49][d] Wild Huntyayımlanmasından sonra , takım Cyberpunk 2077için REDengine 3 yükseltmeye başladı. [53] CD Projekt Red' e 2017 yılında Polonya hükümeti tarafından 7 milyon ABD Doları karşılığında verildi ve bu da City Creation ve Cinematic Feel gibi belirli temalar üzerinde çalışmak üzere ekip üyelerini işe aldı. [2] Mart 2018'de Wrocław'da prodüksiyona yardımcı olmak için yeni bir stüdyo açıldı. [54] CD Projekt Red birkaç şirketle ortaklık yaptı: Ek araçlar üretmek için Dijital Scapes,[55] Nvidia gerçek zamanlı ışın izlemeiçin ,[56] QLOC kalite güvencesiiçin ,[57] ve Jali Research usulen tüm on yerelleştirmeler için dudak senkronizasyonu oluşturmak için. [58] 2018 yılında CD Projekt Red, projenin başından itibaren optimizasyona odaklandıklarını belirtti. [59] Başlangıçta çok oyunculu özellikleri içerecek şekilde[60][61] [61] bu özelliğin daha sonra bir post-release ek olarak karar verildi. [62][63]

Birinci şahıs perspektifi, oyuncuları üçüncü kişinin izin vereceğinden daha fazla batırmak için seçildi. [13] Cutscenes ve oyun her ikisi de sorunsuz bir şekilde birbirine uyum sağlamak için birinci şahıs yapıldı. [64][65] Oyun tam çıplaklık özellikleri, hangi oyun yönetmeni Adam Badowski transhumanismteması kapsüller söyledi -"vücut artık sakrum [kutsal]; bu küfür [küfür]". [66] Macera tasarımcıları oyuncuların görevlerin hangi sırayla yapılacağına karar vermelerine olanak sağlamaya odaklandılar. [67] Yan görevler genellikle ana hikayenin kullanılmayan kısımlarından yapılmıştır. [68] Animasyon sistemleri kas hareketini daha iyi üretmek için yeniden yapıldı, hareket yakalama geliştirildi ve prefabrik tasarımlardan ortamlar oluşturuldu. [40] Yeniden kullanılan modellerin renkleri ve ayrıntıları değiştirildi. [69] E3 2018'den gelen geri bildirimler öldürücü olmayan oyun cinsini etkiledi ve karakter özelleştirmede erkek-kadın seçeneğini ortadan kaldırdı, bunun yerine ses ve vücut tipine dayandırdı. [70][71]

Senaryo Lehçe yazılmış ve ayrı bir ekip İngilizce'ye diyalog tercüme edilmiştir. [72] İngilizce dışındaki dillere çeviri çeviren kişilere hem orijinal Lehçe komut dosyası hem de İngilizce yerelleştirme sağlanmıştır. İngilizce yerelleştirme Lehçe ve İngilizce olanlar dışında tüm dil sürümleri için temel oldu, ancak, bire bir tercüme edilmesi gerekiyordu ve çevirmenler yaratıcı olmak için izin verilen bir belirleyici değildi. Eğer çevirmenler Lehçe biliyordu, Rusça biri gibi diğer bazı sürümleri de orijinal dayanıyordu. İngilizce ve Lehçe diyaloglar birbirinden bağımsız olarak kaydedildi, diğer dil sürümleri gibi. Senaristler Lehçe diyalogların kaydında yer aldı, karakterler ve durumun bağlamı hakkında ek bilgi ile aktörler sağlayan, onları rol kendilerini koymak yardımcı. Daha önce Lehçe veya İngilizce olarak kaydedilen diyaloglar, aktörlerin duygularını doğru bir şekilde iletmek için sonraki sürümlerin yazarlarıtarafından kullanılabilir hale getirilebilir. Oyunun yaratıcılarının da bulunduğu kayıtlara katılan Polonyalı ve İngiliz aktörler, bazıları tanındığı diyaloglarda değişiklikler önerebilir. [73]

Night City şehir planlamacılarıyardımıyla tasarlanmıştır ,[74] ve mimarisi Brutalismtarzı üzerine çizdi. [75] Dünya, yalnızca ekranda görünen varlıkları işlemek için dikey akış[açıklama gerekli] kullanılarak yüklenir. [76] Ağustos 2018'de hikaye tamamlandı ve tam bir oyun alabildi. [77] İçerik 2019'un ortalarında neredeyse tamamlandı ve geliştirmenin geri kalanı büyük ölçüde parlatma üzerine odaklandı. [51] Personel, COVID-19 salgınınedeniyle Mart 2020'de evden çalışmaya başladı ve yerelleştirmenin durmasınaneden oldu. [79] Stüdyonun Mayıs ve Haziran 2019'da zorunlu fazla mesaiyi reddetmesinerağmen,[80][81] "crunch time" son haftalarda uygulandı. [82] Ekim 2020'de Cyberpunk 2077 piyasaya sürüldü. [83]

Marcello Gandini'nin80'li ve 90'lı yılların tasarımlarının çoğu aracın adedi şekilleniyor. [84] Filmde Akira manga ve anime filminden bir motosiklet ve Mad Max: Fury Road'dan esinlenen bir araba bulunmaktadır. [85][86] Temmuz 2018'de aktör Keanu Reeves, gizliliği korumak için Mr Fusion kod adlı Johnny Silverhand rolü için başvurdu. [88] Karakter için benzerliğini, sesini ve hareketini verirdi. [89][90] Reeves'in diyalog miktarı V.[91] İlk olarak on beş gün boyunca repliklerini kaydederek ikinci sırada yer aldı ve[92] Reeves daha sonra Silverhand'ın ekran varlığının iki katına çıkarılması nı talep etti. [93] Masane Tsukayama, Arasaka Corporation lideri Saburo Arasaka'yı canlandırdı. [94] Müzisyen ve yapımcı Grimes, Lizzy Wizzy ve Metadwarves'in solistini seslendirecek. [95]

Witcher 3: Wild Hunt besteci Marcin Przybyłowicz P. T. Adamczyk ve Paul Leonard-Morganile puan yazdı. [96][97] Yedi buçuk saatlik müzik yarattılar ve her arayış için varlıkları özelleştirdiler. Ravegibi türler , akıllı dans müziği, ve endüstriyel yaklaşımüzerinde bir etkisi vardı, 90'lı bir duygu ile parça aşılayıcı. Analog sentezleyiciler elde edilebildiği kadar kullanıldı. [98] Oyun içi radyo istasyonları çok sayıda lisanslı sanatçının orijinal şarkılarını çalıyor. [99] Sebastian Stępień 2019'un başlarına kadar baş yazar ve yaratıcı yönetmen olarak görev yaptı. [100][101]"



"Üretimin başlangıcında 50 kişilik bir ekibin üzerinde çalıştığı bildirildi, ancak Witcher 3 ve sonraki genişleme paketlerinin tamamlanmasından sonra, ekibin daha da büyüdüğü ve cdpr web sitesinde düzinelerce işin duyurulduğu bildirildi. 2018'in başlarında Polonya'nın Wrocław kentinde yeni bir stüdyo açıldığı bildirildi. [3]

Bir röportaj sırasında Paweł Sasko, Cyberpunk 2077 için kurşun arayışı tasarımcısı, bu hikaye için takım en büyük ilham Akira ve Vampire Masquerade Bloodlines olduğunu söyledi, ve oyunda hemen hemen her macera yaşadığınız dünya hikayesinin bir kısmını anlatıyor."


 
"Cyberpunk 2077 CD Projekt Redtarafından geliştirilmiştir. Bu Mike Pondsmith 'Cyberpunk rol yapma oyunu franchise dayanmaktadır; Pondsmith 2012 yılında proje danışmanlığına başlamıştır. [40][41] O da bir karakter olarak görünür. [42] Oyun, 1982 yapımı Blade Runner, manga ve anime serisi Ghost in the Shellve System Shock (1994) ve Deus Ex (2000) filmlerinden etkilenmiştir. [43] Pondsmith'in Cyberpunk V3.0, Cyberpunk Red'itakip etmesi de irfan üzerinde bir etki yarattı. [44] Oyun geliştirmek için yaklaşık 1.2 milyar Polonya złoty (US $ 317 milyon) maliyet, şimdiye kadar yapılmış en pahalı oyunlardanbiri yapma. [45][46]

Oyun, CD Projekt Red'in The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine (2016) filmini bitirmesinin ardından yaklaşık 50 personelle ön yapıma girdi. [47] The Witcher 3: Wild Hunt (2015) için takımın büyüklüğünü aşarak zaman içinde takım genişletildi. [49][d] Wild Huntyayımlanmasından sonra , takım Cyberpunk 2077için REDengine 3 yükseltmeye başladı. [53] CD Projekt Red' e 2017 yılında Polonya hükümeti tarafından 7 milyon ABD Doları karşılığında verildi ve bu da City Creation ve Cinematic Feel gibi belirli temalar üzerinde çalışmak üzere ekip üyelerini işe aldı. [2] Mart 2018'de Wrocław'da prodüksiyona yardımcı olmak için yeni bir stüdyo açıldı. [54] CD Projekt Red birkaç şirketle ortaklık yaptı: Ek araçlar üretmek için Dijital Scapes,[55] Nvidia gerçek zamanlı ışın izlemeiçin ,[56] QLOC kalite güvencesiiçin ,[57] ve Jali Research usulen tüm on yerelleştirmeler için dudak senkronizasyonu oluşturmak için. [58] 2018 yılında CD Projekt Red, projenin başından itibaren optimizasyona odaklandıklarını belirtti. [59] Başlangıçta çok oyunculu özellikleri içerecek şekilde[60][61] [61] bu özelliğin daha sonra bir post-release ek olarak karar verildi. [62][63]

Birinci şahıs perspektifi, oyuncuları üçüncü kişinin izin vereceğinden daha fazla batırmak için seçildi. [13] Cutscenes ve oyun her ikisi de sorunsuz bir şekilde birbirine uyum sağlamak için birinci şahıs yapıldı. [64][65] Oyun tam çıplaklık özellikleri, hangi oyun yönetmeni Adam Badowski transhumanismteması kapsüller söyledi -"vücut artık sakrum [kutsal]; bu küfür [küfür]". [66] Macera tasarımcıları oyuncuların görevlerin hangi sırayla yapılacağına karar vermelerine olanak sağlamaya odaklandılar. [67] Yan görevler genellikle ana hikayenin kullanılmayan kısımlarından yapılmıştır. [68] Animasyon sistemleri kas hareketini daha iyi üretmek için yeniden yapıldı, hareket yakalama geliştirildi ve prefabrik tasarımlardan ortamlar oluşturuldu. [40] Yeniden kullanılan modellerin renkleri ve ayrıntıları değiştirildi. [69] E3 2018'den gelen geri bildirimler öldürücü olmayan oyun cinsini etkiledi ve karakter özelleştirmede erkek-kadın seçeneğini ortadan kaldırdı, bunun yerine ses ve vücut tipine dayandırdı. [70][71]

Senaryo Lehçe yazılmış ve ayrı bir ekip İngilizce'ye diyalog tercüme edilmiştir. [72] İngilizce dışındaki dillere çeviri çeviren kişilere hem orijinal Lehçe komut dosyası hem de İngilizce yerelleştirme sağlanmıştır. İngilizce yerelleştirme Lehçe ve İngilizce olanlar dışında tüm dil sürümleri için temel oldu, ancak, bire bir tercüme edilmesi gerekiyordu ve çevirmenler yaratıcı olmak için izin verilen bir belirleyici değildi. Eğer çevirmenler Lehçe biliyordu, Rusça biri gibi diğer bazı sürümleri de orijinal dayanıyordu. İngilizce ve Lehçe diyaloglar birbirinden bağımsız olarak kaydedildi, diğer dil sürümleri gibi. Senaristler Lehçe diyalogların kaydında yer aldı, karakterler ve durumun bağlamı hakkında ek bilgi ile aktörler sağlayan, onları rol kendilerini koymak yardımcı. Daha önce Lehçe veya İngilizce olarak kaydedilen diyaloglar, aktörlerin duygularını doğru bir şekilde iletmek için sonraki sürümlerin yazarlarıtarafından kullanılabilir hale getirilebilir. Oyunun yaratıcılarının da bulunduğu kayıtlara katılan Polonyalı ve İngiliz aktörler, bazıları tanındığı diyaloglarda değişiklikler önerebilir. [73]

Night City şehir planlamacılarıyardımıyla tasarlanmıştır ,[74] ve mimarisi Brutalismtarzı üzerine çizdi. [75] Dünya, yalnızca ekranda görünen varlıkları işlemek için dikey akış[açıklama gerekli] kullanılarak yüklenir. [76] Ağustos 2018'de hikaye tamamlandı ve tam bir oyun alabildi. [77] İçerik 2019'un ortalarında neredeyse tamamlandı ve geliştirmenin geri kalanı büyük ölçüde parlatma üzerine odaklandı. [51] Personel, COVID-19 salgınınedeniyle Mart 2020'de evden çalışmaya başladı ve yerelleştirmenin durmasınaneden oldu. [79] Stüdyonun Mayıs ve Haziran 2019'da zorunlu fazla mesaiyi reddetmesinerağmen,[80][81] "crunch time" son haftalarda uygulandı. [82] Ekim 2020'de Cyberpunk 2077 piyasaya sürüldü. [83]

Marcello Gandini'nin80'li ve 90'lı yılların tasarımlarının çoğu aracın adedi şekilleniyor. [84] Filmde Akira manga ve anime filminden bir motosiklet ve Mad Max: Fury Road'dan esinlenen bir araba bulunmaktadır. [85][86] Temmuz 2018'de aktör Keanu Reeves, gizliliği korumak için Mr Fusion kod adlı Johnny Silverhand rolü için başvurdu. [88] Karakter için benzerliğini, sesini ve hareketini verirdi. [89][90] Reeves'in diyalog miktarı V.[91] İlk olarak on beş gün boyunca repliklerini kaydederek ikinci sırada yer aldı ve[92] Reeves daha sonra Silverhand'ın ekran varlığının iki katına çıkarılması nı talep etti. [93] Masane Tsukayama, Arasaka Corporation lideri Saburo Arasaka'yı canlandırdı. [94] Müzisyen ve yapımcı Grimes, Lizzy Wizzy ve Metadwarves'in solistini seslendirecek. [95]

Witcher 3: Wild Hunt besteci Marcin Przybyłowicz P. T. Adamczyk ve Paul Leonard-Morganile puan yazdı. [96][97] Yedi buçuk saatlik müzik yarattılar ve her arayış için varlıkları özelleştirdiler. Ravegibi türler , akıllı dans müziği, ve endüstriyel yaklaşımüzerinde bir etkisi vardı, 90'lı bir duygu ile parça aşılayıcı. Analog sentezleyiciler elde edilebildiği kadar kullanıldı. [98] Oyun içi radyo istasyonları çok sayıda lisanslı sanatçının orijinal şarkılarını çalıyor. [99] Sebastian Stępień 2019'un başlarına kadar baş yazar ve yaratıcı yönetmen olarak görev yaptı. [100][101]"



"Üretimin başlangıcında 50 kişilik bir ekibin üzerinde çalıştığı bildirildi, ancak Witcher 3 ve sonraki genişleme paketlerinin tamamlanmasından sonra, ekibin daha da büyüdüğü ve cdpr web sitesinde düzinelerce işin duyurulduğu bildirildi. 2018'in başlarında Polonya'nın Wrocław kentinde yeni bir stüdyo açıldığı bildirildi. [3]

Bir röportaj sırasında Paweł Sasko, Cyberpunk 2077 için kurşun arayışı tasarımcısı, bu hikaye için takım en büyük ilham Akira ve Vampire Masquerade Bloodlines olduğunu söyledi, ve oyunda hemen hemen her macera yaşadığınız dünya hikayesinin bir kısmını anlatıyor."


Şuraya okumanız yeterli sanırım.
"Oyun, CD Projekt Red'in The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine (2016) filmini bitirmesinin ardından yaklaşık 50 personelle ön yapıma girdi. [47] The Witcher 3: Wild Hunt (2015) için takımın büyüklüğünü aşarak zaman içinde takım genişletildi. [49][d] Wild Huntyayımlanmasından sonra , takım Cyberpunk 2077için REDengine 3 yükseltmeye başladı. [53] CD Projekt Red' e 2017 yılında Polonya hükümeti tarafından 7 milyon ABD Doları karşılığında verildi ve bu da City Creation ve Cinematic Feel gibi belirli temalar üzerinde çalışmak üzere ekip üyelerini işe aldı. [2] Mart 2018'de Wrocław'da prodüksiyona yardımcı olmak için yeni bir stüdyo açıldı. [54] CD Projekt Red birkaç şirketle ortaklık yaptı: Ek araçlar üretmek için Dijital Scapes,[55] Nvidia gerçek zamanlı ışın izlemeiçin ,[56] QLOC kalite güvencesiiçin ,[57] ve Jali Research usulen tüm on yerelleştirmeler için dudak senkronizasyonu oluşturmak için. [58] 2018 yılında CD Projekt Red, projenin başından itibaren optimizasyona odaklandıklarını belirtti. [59] Başlangıçta çok oyunculu özellikleri içerecek şekilde[60][61] [61] bu özelliğin daha sonra bir post-release ek olarak karar verildi. [62][63]"
 
Oyun yapımcısı yada meslek olarak yazılımcı veya programcı değilim. Elbette oyun yapmak aşırı zor bir süreç ama bu oyunun bozuk olduğunu ve temelden / en baştan yapılmadan adam olmayacağını görebiliyorum...
 

Yeni konular

Geri
Yukarı