Nvidia GameWorks Sorunlu mu?

furkanxdgs4

Kilopat
Katılım
11 Haziran 2015
Mesajlar
1.250
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Öğrencilik
Merhaba arkadaşlar. Ben bir oyun yapıyorum ve oyunumun bazı özelliklerini ekledikten sonra Nvidia GameWorks teknolojilerinden bazılarını oyunuma eklemek istiyorum. Bunlardan birkaçı HairWorks, TXAA, PCSS, FlameWorks, PhsyX, VXGI'dır. Ben bunları Unreal Engine 4 oyun motoruna ekleyebileceğimi düşünüyorum. Ancak oyunumun performans özürlü bir oyun olmasını istemiyorum. Buyüzden harita kısmında çoğu şeyi optimizeli bir şekilde eklemek için elimden geleni yapacağım. Bu emeklerimi Nvidia yüzünden darmadığın etmek istemiyorum. Buyüzden size soruyorum. Eğer oyunuma Nvidia GameWorks teknolojilerinden bana lazım olanları alıp oyunuma eklersem oyunum optimize sorunlu olur mu? Diyelim ki optimizeli bir oyun oldu, HairWorks'den örnek verecek olursak HairWorks destekli bir saçı oyuna ekledik. Ayarlar'dan açıp HairWorks'ü kullanabilecek herkes. Ancak HairWorks'süz de saçın olması için yeni bir saç daha mı eklemem gerekiyor yoksa bilgisayar otomatikmen kendi desteklediği şekilde mi saçı hareket ettiriyor?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Physx'i iyi kullanman lazım. Zira bazı efektlere Physx verip çevredeki her zamazingoya vermezsen güzel bir Physx deneyimi elde etmiş olursun. TXAA, ShadowWork, HairWork gibi uygulamaları FarCry gibi oyunlarda görüyoruz. Gayet iyi optimize ediliyorlar.
 
Physx'i iyi kullanman lazım. Zira bazı efektlere Physx verip çevredeki her zamazingoya vermezsen güzel bir Physx deneyimi elde etmiş olursun. TXAA, ShadowWork, HairWork gibi uygulamaları FarCry gibi oyunlarda görüyoruz. Gayet iyi optimize ediliyorlar.
Yorumun için teşekkür ederim moderatör abi. Evet zaten her "zamazingo"ya (Güzeldi :)) koymayı düşünmüyorum. Çünkü GTA 4 gibi buglu ve saçma bir oyun çıkabilir diye bu tür belirlemelerde GTA 5'i örnek alıyorum. TXAA'yı GTA 5'deyken çok etkili görmemiştim ama diğer konularla ilgili yardımınız için teşekkür ederim. Ben Witcher 3 ve Rise of The Tomb Raider'da HairWorks'ün çok performans yemesi yüzünden optimizasyon sorunlu olup olmadığını merak ettim. Şu saç konusundaki fikriniz nedir acaba?

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ben oldukça başarılı buluyorum. Tomb Raider 1'de ekran kartında TressFx açıldığında bariz şekilde yoruyordu ama orta seviye bir ekran kartınız varsa bu ayaları akıcı şekilde kulanabiliyorduk. Bende o zaman GTX 560 2 GB Zotac vardı. Düşün artık, ben o kartla oynadım bu oyunu. Gayet başarılı buluyorum. Sadece eşeğin kulağına su kaçırmamak lazım. Animasyon hazırlamıyorsun sonuçta. Ota, pisliğe bu özellikleri açma.
CryEngine de öneririm. 5.0 ile DX12 desteği geliyor. Ben 2-3 bölüm yazdım bile. Arada sırada çöküyor ama güzel yapmışlar. 3DS Max ile ortak çalışabiliyorsunuz.
 
Ben oldukça başarılı buluyorum. Tomb Raider 1'de ekran kartında TressFx açıldığında bariz şekilde yoruyordu ama orta seviye bir ekran kartınız varsa bu ayaları akıcı şekilde kulanabiliyorduk. Bende o zaman GTX 560 2 GB Zotac vardı. Düşün artık, ben o kartla oynadım bu oyunu. Gayet başarılı buluyorum. Sadece eşeğin kulağına su kaçırmamak lazım. Animasyon hazırlamıyorsun sonuçta. Ota, pisliğe bu özellikleri açma.
CryEngine de öneririm. 5.0 ile DX12 desteği geliyor. Ben 2-3 bölüm yazdım bile. Arada sırada çöküyor ama güzel yapmışlar. 3DS Max ile ortak çalışabiliyorsunuz.

DirectX 12 desteği bildiğim kadarıyla zaten Unreal Engine 4'de var. 2-3 bölüm yazdım derken oyun mu yapıyorsunuz? Bu arada Cry Engine'i de çok araştırdım ancak Unreal Engine'deki BluePrint olayı çok işime yarıyor. Cry Engine'daki grafik kalitesi Unreal Engine 4'de de var hem de parçacık kalitesi çok çok daha iyi.
3Ds Max konusunda ise FBX şeklinde çıkartınca rahatça import edebiliyorsunuz Unreal'a.
PhysX'i zaten çok kullanmam sanırım. Her şeye koyarsam zaten kasacağını biliyorum. Umarım kararında kullanabilirim.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
İmport etmek CryEngine'de de çok kolay hale geldi. Gerçek zamanlı render motoru sayesinde kıytırıktan objeler bile çok gerçekçi oluyor.
oyun mu yapıyorsunuz?
Aynen. Boş zamanlarımda neler yapabileceğimi kestirmek için. Mağazadaki bedava objeler beni benden alıyor.
Umarım kararında kullanabilirim.
Zamanla olacak şeyler bunlar. "Zıbam zıbam zıbam koydum objeleri, verdim kodu köçek oynuyor botlar" gibi bir durum yok başlar başlamaz.
 
İmport etmek CryEngine'de de çok kolay hale geldi. Gerçek zamanlı render motoru sayesinde kıytırıktan objeler bile çok gerçekçi oluyor.

Aynen. Boş zamanlarımda neler yapabileceğimi kestirmek için. Mağazadaki bedava objeler beni benden alıyor.

Zamanla olacak şeyler bunlar. "Zıbam zıbam zıbam koydum objeleri, verdim kodu köçek oynuyor botlar" gibi bir durum yok başlar başlamaz.
Peki Cry Engine'da kodlama nasıl? Unreal'daki BluePrint olayıyla birlikte birçok şeyi yapabiliyorsunuz. Bence Nvidia GameWorks'ü oyuna eklemek dışında C++ ile hiç uğraşmayacağım gibi görünüyor. Çünkü tırmanma gibi olayları bile 1 saat içerisinde yapabiliyorsun. Hatta bir animasyonun üzerine soru sorabiliyorsunuz ve o soru doğruysa animasyonun üzerine iskeletten bir bölge seçip o bölgeyi başka bir animasyondaki gibi oynatabiliyorsunuz. Ateş ederken işe yarıyor mesela. Cry Engine'da böyle bir şey mümkün mü?

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Uyarı! Bu konu 8 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Geri
Yukarı