furkanxdgs4
Kilopat
- Katılım
- 11 Haziran 2015
- Mesajlar
- 1.250
Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
- Meslek
- Öğrencilik
Merhaba arkadaşlar. Ben bir oyun yapıyorum ve oyunumun bazı özelliklerini ekledikten sonra Nvidia GameWorks teknolojilerinden bazılarını oyunuma eklemek istiyorum. Bunlardan birkaçı HairWorks, TXAA, PCSS, FlameWorks, PhsyX, VXGI'dır. Ben bunları Unreal Engine 4 oyun motoruna ekleyebileceğimi düşünüyorum. Ancak oyunumun performans özürlü bir oyun olmasını istemiyorum. Buyüzden harita kısmında çoğu şeyi optimizeli bir şekilde eklemek için elimden geleni yapacağım. Bu emeklerimi Nvidia yüzünden darmadığın etmek istemiyorum. Buyüzden size soruyorum. Eğer oyunuma Nvidia GameWorks teknolojilerinden bana lazım olanları alıp oyunuma eklersem oyunum optimize sorunlu olur mu? Diyelim ki optimizeli bir oyun oldu, HairWorks'den örnek verecek olursak HairWorks destekli bir saçı oyuna ekledik. Ayarlar'dan açıp HairWorks'ü kullanabilecek herkes. Ancak HairWorks'süz de saçın olması için yeni bir saç daha mı eklemem gerekiyor yoksa bilgisayar otomatikmen kendi desteklediği şekilde mi saçı hareket ettiriyor?
Son düzenleyen: Moderatör: