Çok zayıfım kilo alamıyorum

KS
KS
lastbal06

lastbal06

Hectopat
Katılım
27 Temmuz 2013
Mesajlar
150
Yer
Ankara
Çarşamba sonuçları alacağım ve o gün herşey belli olacak. Oradaki doktorun yorumunu aldıktan sonra iş yeri doktoruma göstericem sonuçları, bizzat iş yeri doktoru istemişti zaten. Sonuçlardan haberdar edeceğim sizleri.
 

Ulgoray

Kilopat
Katılım
21 Eylül 2014
Mesajlar
1.105
Makaleler
16
Yer
Antalya
Bence hareketsiz kal. Yani biraz Asosyal ol. Mesela PC başında vakit geçirip sürekli yemek yiyebilirsin. (Benim gibi:)) Genelde çoğu kişi hareketsizlikten kilo alır. Bunun çok yiyip yememekle alakası yok. Yediğini hareketsiz kalarak yakmamaya çalış.
 
KS
KS
lastbal06

lastbal06

Hectopat
Katılım
27 Temmuz 2013
Mesajlar
150
Yer
Ankara
Bence hareketsiz kal. Yani biraz Asosyal ol. Mesela PC başında vakit geçirip sürekli yemek yiyebilirsin. (Benim gibi:)) Genelde çoğu kişi hareketsizlikten kilo alır. Bunun çok yiyip yememekle alakası yok. Yediğini hareketsiz kalarak yakmamaya çalış.
Atölye ortamında çalışan birisiyim ister istemez ordan oraya gidiyorum. :)

Keşke kilo transferi gibi birşey olsaydı. Şişmanlar zayıfa verirdi fazlalıkları kimse de şikayet etmezdi.:)
Keşke keşke :)
 

oyuncu_38

Hectopat
Katılım
9 Aralık 2014
Mesajlar
35
Şekerli yerseniz kilo alırsınız. Hareketli insan karbonhidratı yakar. Şekerli şeyler ye kilo alırsın. Çikolata ye sütlü tatlılar ye. Pekmez ve bal ye.Şekerli meyveler ye. Ha kişiden kişiye değişir ama şeker yersen kilo alma ihtimalin yüksek. Not:3-4 kilo alan yeter fazlasına gerek yok. Ben Obezim sağlığım bozuldu. Tansiyon hapı içiyorum her yerim yamuldu. Çok kilo almana gerek yok 3-4 kilo yeter sana. Herkes kilo alabilir kilo alamamak diye bişey olamaz normal bir insanda. Ben çok zayıf olup onlarca kilo alanı gördüm. Babam yakın arkadaşım. Herkes kilo alır basit bir şey kafanı takma.
 
Yukarı