CS2 acayip iyi olmuş

Şu görseldeki yazıyı anlayamayan çok fazla insan dolu:
1680003338311.png


Lütfen böyle fikirlerinizi kendinize saklayın. Daha tam beta bile değil, limitli test aşamasında olan şeye nasıl bu kadar emin bir şekilde laf edilebiliyor hala anlamıyorum.
 
Tamamını oturdum ve okudur. Haklısın. Ama bu kadar ses getirmesini anlamadım ben. Sadece benim gibi günde 25 saat tryhard cs oynayan tayfayı mutlu etti bunlar.
Bu kadar ses getirmesinin bir nedeni asıl kan tayfa, bi diğer nedeni ise bu oyun Source 2 motorunun tamamlandığı anlamına geliyor, yani yakın tarih'de başka oyunları (HL3, Portal 3, TF3) gibi sonunda 3 rakamı ile karşılaşabiliriz.
 
Kankam saysana içerikleri? Yeni bir oyun modu dışında ben başka bi yenilik görmedim ki Overwatch 1'i beta'dan beridir oynuyorum. Oyunu bırakmamın tek sebebi Lootbox'ların kaldırılması o da zaten bedavaya para veriyordu şimdi sadece kasmak zorundasın saçma sapan challengler'i.
Şu an aktif olan yenilikler:
  • Güncellenmiş oyun motoru ve ışıklandırmalar,
  • Yeni ses motoru ve yenilenmiş sesler,
  • Yeni oyun modu,
  • Yeni haritalar,
  • Yeni kahramanlar ve mekanikler,
  • Yenilenmiş rank sistemi,
  • Battlepass,
  • Özelleştirilebilir profiller ve yeni kozmetik türleri,
  • Skor tablosu,
  • Zamana bağlı gece-gündüz ve hava durumu döngüsü
Gelecek olan yenilikler:
  • Silah inceleme,
  • Yeni oyun modları,
  • Kahraman görevleri,
  • Hikaye modu,
  • Daha fazla kahraman, daha fazla harita,
  • Türkçe de dahil çeşitli dil destekleri
Üstüne kaldırdıkları ama 1. oyunda olan firerate vs. de oyuncuların isteği üzerine geri dönecek.

Gördüğün gibi, Overwatch 1 ile 2 arasında bayağı bir fark var ama CS:GO ile CS2 arasında ışıklandırma, sesler ve smoke mekaniği dışında bir fark yok. Buna rağmen sırf yükseltmek için oyun gömmüşsün. Betadan beri de oynuyormuşsun ama gözünle oynamamışsın demek ki.

Ha, 2019'dan beri bunu mu yapmışlar diye kendini savunacaksan da söyleyeyim, 2015'den beri CS'nin üzerine çalışıp sadece bunu yaptılarsa bu savunmayı yapmaya hakkın yok.
Ki zaten bu kadar hype train olmasının asıl nedeni 2015'ten beridir bu oyunun geliştiriliyor oluşuydu zaten.
 
Şu an aktif olan yenilikler:
  • Güncellenmiş oyun motoru ve ışıklandırmalar,
  • Yeni ses motoru ve yenilenmiş sesler,
  • Yeni oyun modu,
  • Yeni haritalar,
  • Yeni kahramanlar ve mekanikler,
  • Yenilenmiş rank sistemi,
  • Battle Pass,
  • Özelleştirilebilir profiller,
  • Skor tablosu,
  • Zamana bağlı gece-gündüz ve hava durumu döngüsü.
Gelecek olan yenilikler:
  • Silah inceleme,
  • Yeni oyun modları,
  • Kahraman görevleri,
  • Hikaye modu,
  • Daha fazla kahraman, daha fazla harita,
Üstüne kaldırdıkları ama 1. oyunda olan firerate vs. de oyuncuların isteği üzerine geri dönecek.

Gördüğün gibi, Overwatch 1 ile 2 arasında bayağı bir fark var ama CS:GO ile CS2 arasında ışıklandırma, sesler ve smoke mekaniği dışında bir fark yok. Buna rağmen sırf yükseltmek için oyun gömmüşsün. Betadan beri de oynuyormuşsun ama gözünle oynamamışsın demek ki.

Ha, 2019'dan beri bunu mu yapmışlar diye kendini savunacaksan da söyleyeyim, 2015'ten beri CS'nin üzerine çalışıp sadece bunu yaptılarsa bu savunmayı yapmaya hakkın yok.

Yenilikler olarak özelleştirilmiş profiller, skor tablosu, yeni kahramanlar ve Battle Pass'i mi sayalım hocam senin Max beklediğin bu yeniliklerse zaten senle bu tartışmaya bile girmeyelim. Max sayabileceğim yeni özellikler yeni oyun motoru, yeni kahramanlar (Ki bu kahramanları anca Battle Pass 50 yaparsan oynayabilirsin. Paywall var yani.) Ve yeni bir oyun modu. Geri kalan sadece UI güncellemeleri. Ki daha yeni silah inceleme geliyor o oyuna. Ha bu arada, bu saydıklarının hepsi zaten CS:GO'da olan özelliklerdi ve üstüne yenileme bile gördüler CS2 sayesinde.

Bu arada, hikaye modu ilk çıkışta gelecekti ne oldu o muhabbete? Ertelendi değil mi? Hani hazırdı? Ahhh Blizzard ah...

Üstüne bariz attığım Post'u okumadığın belli ama yapacak bir şey yok. Ne diyeyim hocam sen mutluysan sıkıntı yok.
 
Son düzenleme:
Yenilikler olarak özelleştirilmiş profiller, skor tablosu, yeni kahramanlar ve Battle Pass'i mi sayalım hocam senin Max beklediğin bu yeniliklerse zaten senle bu tartışmaya bile girmeyelim. Max sayabileceğim yeni özellikler yeni oyun motoru, yeni kahramanlar ve yeni bir oyun modu. Geri kalan sadece UI güncellemeleri. Ki daha yeni silah inceleme geliyor o oyuna. Ha bu arada, bu saydıklarının hepsi zaten CS:GO'da olan özelliklerdi ve üstüne yenileme bile gördüler CS2 sayesinde.
Overwatch için bir yenilik, evet. Başka oyunlarda olması o oyuna gelince yenilik olarak sayılmıyor mu?
CS:GO, aftermatch ekranını Overwatch'tan alınca yenilik olarak saymadın mı?

Tamam, bunları saymıyorsun yenilik olarak. Peki bunları neden sayıyoruz? Diğer oyunlarda yok mu zaten?
Modeller'e gelecek Olursak'da silah modellerinin değiştiğini görmek guzel. Daha modern, daha güzel bir değişikliğe gidilmiş. Yine bir tercih meselesi bence eski modelleri isteyenler olabilir fakat modernleşme'ye Pozitif'im AWP'nin yeni modeli bile acayip iyi gözüklüyor. Deagle'de fena sayılmaz. Skin'lerin tutulduğunu da görmek her zaman bir artı zaten.
Bir diğer özellik ise smoke içi Renk'ler hangi takımın Smoke'si olduğunu gösterecek. Sadece dışından değil, içinden de eğer turuncu tonlarında ise T'lerin, mavi tonlarında ise Ct'lerin olduğu rahatlıkla anlaşılacak. Artık AWP ve ssg ile sıktığınız zaman tracer çıkacak bu da zaten sadece görsel odaklı. Muzzle flash artık bir animasyon değil'de çevreyi de etkileyen bir etken haline gelmiş. Molotov'un içindeki Alkol'ü görebiliyorsunuz ve artık attığınızda hangi Materyal'le yapıldıysa atıyorum molotov, cam şişe düşme sesi çıkacak.

Yeni gelen kahramanları Battlepass'le açmak da zor değil, zaten bedava kısımda, diğer oyunlara göre de çok daha basit. Sonraki sezon da istersen kahraman mücadeleleriyle çok basit bir şekilde açabiliyorsun. Ne kadar paywall sayılır, senin bakış açına bağlı.

Bu arada, hikaye modu ilk çıkışta gelecekti ne oldu o muhabbete? Ertelendi değil mi? Hani hazırdı? Ahhh Blizzard ah...
Çıkışla birlikte geleceği söylenmedi. Nereden duyduysan artık...

Üstüne bariz attığım Post'u okumadığın belli ama yapacak bir şey yok. Ne diyeyim hocam sen mutluysan sıkıntı yok.
Aynen aynen.
 
Son düzenleme:
Overwatch için bir yenilik, evet. Başka oyunlarda olması o oyuna gelince yenilik olarak sayılmıyor mu?
CS:GO, aftermatch ekranını Overwatch'tan alınca yenilik olarak saymadın mı?
Saymadım evet, çünkü zaten olan birşeydi. Saysaydım "yeni ui, yeni aftermatch ekranı" falan diye eklerdim. Ama gerçekten değiller. Estetik açısından sadece güzel modern durmuş o kadar.
Tamam, bunları saymıyorsun yenilik olarak. Peki bunları neden sayıyoruz? Diğer oyunlarda yok mu zaten?
Bana lütfen etkileşimli smoke simulasyonu olan bir FPS oyunu söyle. Ama öyle bir fiziği olsun ki ufak yere atınca uzunlamasına kaplasın, geniş yere atınca yüksekliğini örtsün. Ha bide, içinden mermi geçince gerçekçi bir şekilde dağılsın merminin hızına dayanamayıp. Molotof şişesinin içindeki su fiziksel olarak orada olsun ve biz ne kadar hızlı hareket ettirdiğimizde içinde gerçekçi bir şekilde dönsün. Hepsi de tek bir oyunda bi o kadar güzel ve basit gözüksün.
Yeni gelen kahramanları Battlepass'le açmak da zor değil, zaten bedava kısımda, diğer oyunlara göre de çok daha basit. Sonraki sezon da istersen kahraman mücadeleleriyle çok basit bir şekilde açabiliyorsun. Ne kadar paywall sayılır, senin bakış açına bağlı.
Hocam, ben neden bedava olan bir şeyi kasarak açmak zorundayım? Hayır o hero'ya bile alışamıyorum ki zaten açınca bide o hero'ya göre ustalaşmak var. Saçma ve düşüncesiz bir olay. Parayı veren düdüğü çalsın mantığı kısacası.
Çıkışla birlikte geleceği söylenmedi. Nereden duyduysan artık...
3 Yıl önce oyun ilk duyurulduğu zamanları hatırlayalım?
Bak burada anlaşabilmişiz, ne güzel. :)
 

Geri
Yukarı