CS2 acayip iyi olmuş

Hocam benim kafama takılan şey OW2 ne yaptı da CS2'den daha fazla özellik getirdi hala bunun cevabını bekliyorum madem hepsi aynı yere bağlanıyor. :)
1 ile 2 arasındaki farka bakarsın. 2 oyun arasındaki farklara değil. Hala şunu kavrayamadın ya ne diyeyim.
Başka bi downgrade de 6v6'dan 5v5'e indirilmesiydi zaten mesela
Bu bir downgrade değil, gameplay değişikliği. Tanklara hasaf buff'ı verilip flanklemeyi ellerinden aldılar, damage rollere de CC'i azaltılıp flank için kapı açtılar.

Benim demek istediğim kadro değiştiyse bile ellerinde hazır bir çalışmanın zaten olduğu gerçeğidir ki zaten PVE Story Mode olayı falan 2015'den beridir yapmaya çalışılıyordu. Kadronun değişmesi tabii ki aksatır ama bu kadar aksatmaz. Direk yeni bir Story mode content'i yapmaları lazım baştan sonra.
PVE'e kulaktan dolma dışında hiç bakmamışsın, onu anladım.
Attığın videoda da adam kendi yorumunu yapıyor. Bak sana oyunu geliştirenlerden birinin sözlerini içeren bir haber atayım:

Lootbox'dan aldığım oyun içi içerik ve para'yı OW2'de zar zor alabildim. Skin açmak için eskiden hayvan gibi oynaman gerekirken eksiden maç sonlarında bedavaya düşen hatta level atladığında açabildiğin sistemi özlettirdi bana. Para vermene bile gerek yoktu. Oyunda yeni bir içerik istiyorsan ya battle pass almak zorundasın ki alsan bile bide onu bitirmen gerek, yada direk parası neyse vermek zorundasın çünkü challenge'ler çok az veriyor. Zaten çoğu oyuncu da bu yüzden bıraktı. Lootbox sistemi tabii ki gitmeliydi ama 3 tane görev yapıp bidahaki haftayı bekleyeceğim sistemden daha iyiydi kesinlikle.
Önceden güncellemelerde 2-3 skin, birkaç emote, 10 voiceline ve 5 spray geliyordu aşağı yukarı. Şimdi ise ücretsiz bölümden 4 skin ve eskisi kadar diğer kozmetikleri alabiliyorsun. İstersen para verip daha fazlasını da alabiliyorsun, zorunluluk yok. Aynı mantık, ikisinde de grind yapıyorsun, aldığın miktarda da eksilme yok, tam tersine daha fazlasına erişebiliyorsun.

Değişen tek şey, yeni gelen kahramanı direkt oynayamaman ki onu da hemen açabiliyorsun ücretsiz bir şekilde. Rekabetçide de ilk 2 hafta oynanamıyor yeni kahramanla ki 2 haftada çok rahat açarsın. Pay to win göremedim hala.

Bunun üzerine hala tartışırım benim için sıkıntı yok ama lütfen battle pass sistemini bana övme çünkü para verip köle gibi oyunu oynattıran bi sistemi övemem.
Pardon ama CS'de kozmetik almak için para vermek dışında hiçbir şansın yok. Bunu ne yapacağız?
 
Geciksin ne olacak ki. Ellerinde patlamamaları için daha güzel bir içerik çıkartmaya çalışıyorlar, en azından böyle umuyoruz ki öyledir. Yoksa bu kadar erteleme boşa değildir illa ki. Ve oyun ölmek üzereydi, o yüzden bu yenilikleri öpüp başımıza koymamız lazım.
Hocam iyi tamam da bunun örneğini ben farklı oyunlarda gördüm. Kingdom Hearts 3, Final Fantasy 15 ve sayre. OW2'de öyle bir ertelendi ki artık oyuncuların ne bekleyeceğini veya ne olacağını kestirmesi zorlaştırdı.
F2P bir oyuna göre oldukça bonkör bir ödül sistemi olduğunu düşünüyorum. İlk sezonda belki biraz cimri davrandılar ama geri dönüşlerle artık Battlepass'in ücretsiz kısmında 1 sezon boyunca 1500-2000 arası kredi kazanabiliyoruz. Ve en az 2 etkinlik geliyor ve ücretsiz ödüller veriliyor bu etkinliklerde. En basit örneği aktif olan One Punch Man ve Pachi Marchi etkinlikleri. Görevler de oynarken otomatik olarak yapabiliyorsunuz.

Geri dönüşlere önem verdikleri için daha da iyileşecektir bu sistem.
Season 2'de oynamayı bıraktığımdan şu an ne halde tam bilmiyorum. Belki de dediğin gibi kolaylaşmıştır ama benim gözümde böyle birşey bıraktı. Ne yeni çıkan hero'yu oynayabildim nede adam akıllı skin veya eşya verdiler. Bende bıraktım oynamayı.
Bu konuda CS2'nin fiziklerinin eline su dökebilecek yok eyvallah, siz bir smoke mekaniği geldi diye oyun baştan aşağı yenilenmiş muamelesi kurdunuz sadece. Diğer yeniliklere laf yok, onlar oyunun gidişatını etkileyecek illa ki. Ama çoğu oyuncu oyunu düşük ayarda oynadığından ışıklandırma, sis molotof gibi detayları aklayacaktır, en azından benim düşüncem böyle.

Konu saptıysa kusura bakmayın ama söylemesem içimde kalırdı.
Hocam, şimdi olay sadece Smoke değil. Source 1 oyun motoru ile Source 2 oyun motorunu karşılaştırmak gerek. Source 1'de böyle bir fiziğin yapılması imkansızdı, sadece onu geçtim Tick sistemi imkansızdı en basitinden. Insanlar en büyük ve gözle görülebilir en net olan Sis için heyecanlandılar çünkü gerçekten oyun mekaniğini değiştiren bir güncelleme oldu. Aynı şekilde Molotov'un dağılması, yerde yanık izlerinin oluşması gibi efektler'de eklendi ki hepsi simulasyon bazlı. One way molly veya smoke o yüzden kalmadı artık. Direk oynanışı değiştiren mekaniksel bir değişim kısacası sadece görünüş değil. Düşük ayar olayı da zaten bu efektleri göremeyecekler tam net ama yine de orada 3D olarak olucak. Sis bulutu değil de çoklu yaşayan bir obje yani. Bunu Source 1'de yapamazlardı. En büyük değişiklik zaten VAC sistemi ile alakalı. VAC Live diye bir sistem sızdırıldı ve bunun anlamı artık oyunda öyle kafasına göre hile açanlar maç esnasında banlanıp maç iptal olucak, yani birebir Valorant'ın sistemi gibi.

1 ile 2 arasındaki farka bakarsın. 2 oyun arasındaki farklara değil. Hala şunu kavrayamadın ya ne diyeyim.
Tamam, yine bir fark yok gözümde hocam. Ya ben senin dediğin şeyleri fazla basit buluyorum yada ne diyim.
PVE'e kulaktan dolma dışında hiç bakmamışsın, onu anladım.
Attığın videoda da adam kendi yorumunu yapıyor. Bak sana oyunu geliştirenlerden birinin sözlerini içeren bir haber atayım:

İnşallah doğrudur hocam ne diyim, coming soon diyip ertelemezler yine umarım.
Önceden güncellemelerde 2-3 skin, birkaç emote, 10 voiceline ve 5 spray geliyordu aşağı yukarı. Şimdi ise ücretsiz bölümden 4 skin ve eskisi kadar diğer kozmetikleri alabiliyorsun. İstersen para verip daha fazlasını da alabiliyorsun, zorunluluk yok. Aynı mantık, ikisinde de grind yapıyorsun, aldığın miktarda da eksilme yok, tam tersine daha fazlasına erişebiliyorsun.

Değişen tek şey, yeni gelen kahramanı direkt oynayamaman ki onu da hemen açabiliyorsun ücretsiz bir şekilde. Rekabetçide de ilk 2 hafta oynanamıyor yeni kahramanla ki 2 haftada çok rahat açarsın. Pay to win göremedim hala.
Sezon 2'den beridir oynamadım dediğim gibi bu saçmalık yüzünden, yine diyorum, düzenlendiyse ve hakkını veriyorsa tamam. 2 hafta'da açamayanlar ne yapacak ama onu anlamadım. Battle Pass sitemi yerine bi kaç görev ile açılsalar daha sağlam bir sistem olabilirmiş ama tercih edilmemiş. Greedy.
Pardon ama CS'de kozmetik almak için para vermek dışında hiçbir şansın yok. Bunu ne yapacağız?
Oyunu düz oynarsan oyun sonu kasalar düşüyor, satıp kendine bir skin alabilirsin. Veya direk düz skin'ler de düşüyor bunlar 3 kuruş'dan 100€'ya kadar çıkabilen skin'ler. Şans işi doğru, ama yine de para vermeyerek birşeyler elde edebildiğin bir oyun. Geçenlerde Winter Case düşürdüm hatta 106tl. En büyük örneği bu.
 
Son düzenleme:
Oyunu düz oynarsan oyun sonu kasalar düşüyor, satıp kendine bir skin alabilirsin. Veya direk düz skin'ler de düşüyor bunlar 3 kuruş'dan 100€'ya kadar çıkabilen skin'ler. Şans işi doğru, ama yine de para vermeyerek birşeyler elde edebildiğin bir oyun. Geçenlerde Winter Case düşürdüm hatta 106tl. En büyük örneği bu.
1200 saat CS oynadım. 1-2 senede bir 20₺'lik kasa düşüyor, onun dışında grafiti dışında düşen bir şey olmadı.

OW2'nin sistemini tercih ederim. Overwatch'ta lootboxtan dup çıkarmak bile daha ödüllendirici şahsen.
 
Ne çok iyi nede çok kötü olmuş bence bir şeyler lazım gibi geliyordu oda oldu. Cs2 olarak çıkarmaları saçma olmuş cidden 2 denecek kadar şey eklenmemiş gerçi böyle bir oyuna başka ne eklenir orasıda muamma.
 
Güzel bir güncellemeye benziyor, benim asıl heyecanlandığım nokta Source 2 bittiği için belki Valve yakında Portal evrenine ait yeni bir oyun duyurur.

En son Portal 2'yi 86 saat oynamıştım hala ara ara giriyorum güzel bir yapım, devamı gelirse ilk ön-siparişten alanlardan olurum :D
 
Söylediklerim bir şey değiştirmez. Bu bir güncelleme. Boyle çıkan bir şeye "Yeni oyun" denemez. Ki Valve kendisi bile bunu bir "Güncelleme" olarak lanse etti zaten en son. Bu yorum çok boş olmuş. Ve gerçekten 2015'ten beri dedikodularının ara ara dönmesinden dolayı o zamandan beri çalıştıklarını mi çıkardın? Bu nasıl bir çıkarım?
Ben o zamandan beri çalıştıklarını hiç zannetmiyorum, hele eminim bile diyebilirim. O zamandan beri çalışıyor olmaları için günde 1dk falan çalışmaları lazım bu değişim için.
Ve o Tick Rate olayını ilgi çeksin diye "Tamamen ortadan kaldırdık" dediler ama bu mümkün bir şey değil zaten. Ki deneyimleyen kişiler de 128'den farkı olmadığını söylüyor.

Bu yazdıklarıma oyuna karşı bir gömme değil, bu konuyu açana karşı bir cevaptır. Ona göre yorum yapın. Yani Source 2 ile bir derdim yok. Gerçekler bunlar.
 
1200 saat CS oynadım. 1-2 senede bir 20₺'lik kasa düşüyor, onun dışında grafiti dışında düşen bir şey olmadı.

OW2'nin sistemini tercih ederim. Overwatch'ta lootboxtan dup çıkarmak bile daha ödüllendirici şahsen.
Hocam şu an anlık 3.217 saatim var, ne itemler düştü. Demek ki biraz da şans işi diyelim o zaman. Kendime Destiny 2'nin dlc'lerini almıştım kutuyu satıp ama öyle.
 
Söylediklerim bir şey değiştirmez. Bu bir güncelleme. Boyle çıkan bir şeye "Yeni oyun" denemez. Ki Valve kendisi bile bunu bir "Güncelleme" olarak lanse etti zaten en son. Bu yorum çok boş olmuş. Ve gerçekten 2015'ten beri dedikodularının ara ara dönmesinden dolayı o zamandan beri çalıştıklarını mi çıkardın? Bu nasıl bir çıkarım?
Ben o zamandan beri çalıştıklarını hiç zannetmiyorum, hele eminim bile diyebilirim. O zamandan beri çalışıyor olmaları için günde 1dk falan çalışmaları lazım bu değişim için.
Ve o Tick Rate olayını ilgi çeksin diye "Tamamen ortadan kaldırdık" dediler ama bu mümkün bir şey değil zaten. Ki deneyimleyen kişiler de 128'den farkı olmadığını söylüyor.
Hocam Source 2 oyun motorunu geliştiriyorlardı. Zaten çok çok önceden L4D2 Source 2 görüntüleri sızdırıldı ve o zamandan beridir de CS'nin dosya'ları sızdırılıyor. Sence o kadar kolay mı bir oyunu diğer bir oyun motoruna geçirmek? Özellikle de CS'yi devam ettirirken? Oyun motoru değişti. Tamamen. Çünkü benim bildiğim güncelleme harita gelir, silah gelir, kasa gelir oyuna. Adamlar sadece sana kısacası "yeni oyun bu, CS2 koyduk adını, sana beleşe veriyoruz" diyor.

Tick Rate olayına gelecek olursak, hocam server'lar istediği tick'de çalışsın bu oyun motorunun server ile ilişkisi de önemli. Görüntü aktarımı ve oyuncunun tıklama süresi tamamen oyun -> server üzerine gidiyor sonra da server -> oyun. Sebep sonuç ilişkisi yani. Tick-Rate'yi kaldırdık demelerinin sebebi sub-level bir tick rate ile çıkıcak olması. Yani şöyle düşün 128 Tick'de oynuyorsun ama onun altında bir 128 Tick daha çalışıyor. O sayılmayan boşlukları o sayıyor.


"Counter-Strike 2 arrives this summer as a free upgrade to CS:GO"

Peki hocam CS2 gelince CS:GO'ya ne olucak? Kalacak mı demek oluyor. :)
 
Ne anlatıyon sen? 8 sene olmuş bir şeyin değiştiği yok. Millet 8 senede RDR2 çıkarıyor. Hayatında oyun motoru mu görmedin sen? Unreal Engine 5.2 araştır az gerçek motor gör. Source de artan tek bir tık grafik. Adamların bir şey ürettiği yok baktılar oyun ölüyor hypelensin diye güncelleme attılar. 20 sayfa yazı yazmış kalkıp. Hileden geçilmeyen eski püskü oyun. Tick Rate ayarları dandik. 8 yıl sonra bu mu geldi yani? Hahaahha.

Söylediklerim bir şey değiştirmez. Bu bir güncelleme. Boyle çıkan bir şeye "yeni oyun" denemez. Ki Valve kendisi bile bunu bir "güncelleme" olarak lanse etti zaten en son. Bu yorum çok boş olmuş. Ve gerçekten 2015'ten beri dedikodularının ara ara dönmesinden dolayı o zamandan beri çalıştıklarını mi çıkardın? Bu nasıl bir çıkarım?
Ben o zamandan beri çalıştıklarını hiç zannetmiyorum, hele eminim bile diyebilirim. O zamandan beri çalışıyor olmaları için günde 1dk falan çalışmaları lazım bu değişim için.
Ve o tick Rate olayını ilgi çeksin diye "tamamen ortadan kaldırdık" dediler ama bu mümkün bir şey değil zaten. Ki deneyimleyen kişiler de 128'den farkı olmadığını söylüyor.

Bu yazdıklarıma oyuna karşı bir gömme değil, bu konuyu açana karşı bir cevaptır. Ona göre yorum yapın. Yani Source 2 ile bir derdim yok. Gerçekler bunlar.

O arkadaş abartmış. Bellki fan.
Ben 7 yılıdır Unreal Engine ile çalışıyorum. 7 yıldır öğrenme aşamasındaydım daha bu yıl oyun yapmaya başladım Steam'de kendi oyunum var " evil of fate " bu adamlar zaten bilen adamlar 7 8 yılda millet RDR2 yapıyor GTA 6 yapıyor. Bunların zaten ilk 3 oyunu da aynıydı. HL2 HL2EP1 HL2EP2 CS:GO
Yavaş yavaş bir şeyler geliyor oyuna 20 yılda 1
Ölmüş oyunu canlandırma taktiği bu. Oturduğu yerden para yiyor Valve. Benim oyundan %30 alacak mesela.
Bu adamların devri bitti oyun moyun çıkmaz bunlardan. Tamamen ticari çalışıyorlar. CS çöp oyundu hala öyle. Taktik oyunu falan değil. Optimizasyon sorunu olan eski arayüzlü eski motorlu dandik grafikli efektli ve fizikleri kasan tick Rate'si dandik olan bir oyun.
Taktik oyunu isteyen Rainbow oynar CS mi oynar? Taktik oyununda bunnyhop gibi saçma sapan şeyler mi olur? Amatör oyun gibi duruyor CS:GO aynısını 6 8 ayda yaparım. Yapanda var zaten yazın YouTube'a. Bu adam zırvalamış yok 7 yıl 8 yıl bilmem ne.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Yeni konular

Geri
Yukarı