Cyberpunk 2077 ilk yorumlar

RPG olarak çok başarılı çünkü çok fazla yapılacak şey var fakat oyun deneyimi açısından kesinlikle özel hissettirmedi bana sıradan bir AAA oyundan farkı yok.

Hypetan dolayı o kadar yüksek bence, çünkü bana göre 90 puanlık bir oyun bile değil.

Aynen dediğiniz gibi, RTX olmasa oyun grafik açısından zaten son 2-3 yıl içinde çıkan hiçbir oyundan farklı değil. RDR2'de gördüğümüz incecik detayların yaşattığı heyecan hissini ben burada alamadım açıkçası, oyun RPG açısından çok yeterli hatta bir tık overkill bile diyebilirsiniz ama Total'de bir bütün olarak oyunu ele aldığımızda ben en fazla 86/100 veririm, o da bugları vs göz ardı edersek tamamen çünkü onların düzeleceği iki iki dört.

Aynen öyle sonuna kadar katılıyorum ben senden bir tık daha fazla beğenmişim sadece. Yoksa RDR 2 gibi bir oyunla hala kıyaslama yapılabileceğini sanmıyorum ben şu an uzun uzadıya yazmıyorum yazmaya kalkışsam RDR'yi yazmaya zaman yetmez. Bir oyun değil sanat bana göre. Dediğim gibi 91 bence hakettiği puan bana göre. 97-100 puan bekleyenler hayal kırıklığına uğradı fakat ortada bir hayal kırıklığı yok aslında oyun aşırı iyi. Sadece kıyas rakibi çok başka bir seviye.
 
Abi. Aksiyon iyi ama değil mi? Şahsen ortalamanın üstünde bir aksiyon bekliyorum. Vuruş hissi iyi olsa ve zevkli olsa yeter gerçi. Mermi süngeri olması çok sorun değil. Yeter ki vuruşlarıma tepki versin. Onun dışında. Optimizasyon iyi olmazsa dediğim her şeyi unutmalıyım. Senaryoya da oldukça inançlıyım.
 
Abi. Aksiyon iyi ama değil mi? Şahsen ortalamanın üstünde bir aksiyon bekliyorum. Vuruş hissi iyi olsa ve zevkli olsa yeter gerçi. Mermi süngeri olması çok sorun değil. Yeter ki vuruşlarıma tepki versin. Onun dışında. Optimizasyon iyi olmazsa dediğim her şeyi unutmalıyım. Senaryoya da oldukça inançlıyım.
Eski trailerlerde yakın dövüş berbat gözüküyordu. Onu düzelttiklerini söylüyorlar.
 
Abi. Aksiyon iyi ama değil mi? Şahsen ortalamanın üstünde bir aksiyon bekliyorum. Vuruş hissi iyi olsa ve zevkli olsa yeter gerçi. Mermi süngeri olması çok sorun değil. Yeter ki vuruşlarıma tepki versin. Onun dışında. Optimizasyon iyi olmazsa dediğim her şeyi unutmalıyım. Senaryoya da oldukça inançlıyım.

Bazı sızan oynanış videolarını izledim oyunun başında düşmanlar gerçekten sünger tepki verıyorlar fakat ölmüyorlar. Bir RPG oyununa göre normal bence herhalde ilk başta daha düşmanları tekleyeceğimizi beklememişlerdir ama ilerledikçe dövüş sisteminin aksiyon sisteminin bambaşka bir hal aldığını yazmıştı bir editör. Şahsen şu gameplaylerde gösterilen pompalıyı inanılmaz kullanmak istiyorum. Yine sızan oynanış videosunda izlemiştim muazzam ötesi bir vuruş hissi var merminin gittiğini, gittiği yeri, izlerini, düşmana girmesini, parçalamasını, tepkisini her biri aşırı detaylı duruyor.
 
İlk seferim bu. Başka bir tane atsana. Karıştırdınız herhalde.

Evet hocam siz balon diyen birine cevap vermişsiniz kusura bakmayın :D.
Bazı sızan oynanış videolarını izledim oyunun başında düşmanlar gerçekten sünger tepki verıyorlar fakat ölmüyorlar. Bir RPG oyununa göre normal bence herhalde ilk başta daha düşmanları tekleyeceğimizi beklememişlerdir ama ilerledikçe dövüş sisteminin aksiyon sisteminin bambaşka bir hal aldığını yazmıştı bir editör.

Adamın kolunun falan kopmasının çok iyi hissettirdiğini okumuştum bir editörden sanırım. Özellikle çalışmışlardı bu konuya.
 
Bazı sızan oynanış videolarını izledim oyunun başında düşmanlar gerçekten sünger tepki verıyorlar fakat ölmüyorlar. Bir RPG oyununa göre normal bence herhalde ilk başta daha düşmanları tekleyeceğimizi beklememişlerdir ama ilerledikçe dövüş sisteminin aksiyon sisteminin bambaşka bir hal aldığını yazmıştı bir editör.

Yani tepki bile mi yok. Mesela vurduğumuzda bir geri sekseler? Ya da yere düşseler? Tamam Wolfenstein gibi oyunlarda da düşmanlar başta kolay kolay ölmüyordu ama en azından tepki veriyorlardı.
 

Geri
Yukarı